16

659 38 5
                                    

,,ideme už domov?,, Opýtal sa mladší po necelých 3 hodinách. Keď boli spolu, čas plynul až neprirodzene rýchlo. No to nebol problém pretože času mali ešte dosť.

,,Mhm poďme,, usmial sa starší a vstal z lavičky. Otočil sa k mladšiemu.
,,Prečo nejdeš?,, Naklonil hlavu starší a čakal na Jungkookovu odpoveď.

,,Nevládzem,, vyšpúlil spodnú peru mladší a nahodil psie oči.

,,Tak pôjdeme takto,, zasmial sa starší a vzal si Jungkooka na ruky. Mladší si obmotal okolo jeho krku ruky a oprel si hlavu o jeho hruď. Pomaly mu tam zaspal.

...

,,Č-čo to už sme doma?,, Pretrel si oči mladší po tom čo Tae zatvoril vchodové dvere.

,,Mhm zlatko, chceš si ísť rovno ľahnúť?,, Usmial sa starší, vyzul sa a položil mladšieho na taburetku aby mohol vyzuť aj jeho.

,,ano,, zaklipkal unavenými očami mladší a snažil sa vnímať veci okolo neho. Starší odložil kabáty a vybral sa spolu s Jungkookom na rukách do jeho izby. Položil ho na posteľ.

,,Koláčik zajtra ideš do školy však?,, Opýtal sa starší Jungkooka poslednú otázku aby si bol istý.

,,Mhm,, ledva zo seba vydal mladší a ďalej pokračoval v jeho spokojnom spánku. Starší ho prezliekol do pyžama a potom ho poriadne prikryl perinou aby mu nebola zima. Keďže starší vedel, že si Jungkook neurobil nič ohľadom školy tak mu nachystal veci a urobil aj úlohy. Po menšom "učení" si išiel urobiť kakao a s ním si išiel ľahnúť do postele. Na telefóne si scrolloval Instagram a sledoval ako sa majú jeho známy. Napísal aj jemu sbs-károvi či je s domov všetko v poriadku. Keď dopil a už ho mobil prestal baviť, išiel si urobiť večernú hygienu a potom si ľahol k mladšiemu. Spokojne s ním zaspal v jeho náručí.

...

Ráno sa mladší zobudil skôr asi 15 minút pred budíkom. Keď sa pozrel na mobil koľko je hodín a aký je deň zjebal sa z postele.

,,NE! au PIDŽI! FUCK au,, skričal mladší a ťapol sa rukou po čele.

,,Uhvmh koláčik čo sa deje?,, Pretrel si oči starší a sledoval mladšieho ako panikári.

,,Dnes mám školu ale ja nemám nachystané veci ani úlohy!,, Nervózne si mladší skusol peru a rozmýšľal čo má robiť.

,,Láska včera som to urobil za teba,, rozlepil oči starší a potľapkal rukou na miesto vedľa neho.

,,Počkať- vážne?,, Vytreštil oči mladší a v úžase skočil po Taehyungovi.
,,Ďakujeeeeem!,, Usmial sa a dal mu malú detskú pusu.

,,Nemáš za čo ale- niečo by som za to chcel,, uškrnul sa starší a mladší naklonil hlavu. Starší sa naklonil a začal mladšieho bozkávať. Nie jemne ale ani nie dravo...boli to prehĺbené bozky plné citov. Po chvíli mladší odlepil jeho pery od tých Taehyungovích aby sa mohol znova nadýchnuť. V okamžiku nabral ružovú farbu do líc.

,,cute keď sa červenáš,, ťukol mladšiemu Tae po nose a usmial sa. Jungkook ani neodpovedal len sa skryl do Taehyungovej hrude. O pár sekúnd zazvonil budík ktorý mal pôvodne zobudiť Jungkooka. Tae po ňom jebol jeho Gucci flip-flopku (papuču) čím sa ten budík automaticky vypol a zjebol zo stolíka. Obaja sa zasmiali a neskôr vstali z postele.

,,TaeTae ty ešte môžeš ostať spať,, usmial sa mladší.

,,Budem ťa voziť do školy takže od teraz vstávam spolu s tebou,, usmial sa starší a sledoval mladšieho reakciu.

,,Ale to nemus-,, mladší nestihol dopovedať.

,,ŽIADNE ALE,, zasmial sa starší a pobavene sledoval Jungkooka.

,,Tak fajn, ďakujem,, usmial sa mladší a išiel sa spolu so starším chystať.

...

,,Tak, už si nachystaný? Máš všetko?,, Vyčkával starší na Jungkooka na chodbe.

,,Mhm! Asi áno,, dobehol k nemu mladší a začal sa obúvať.
Spoločne vyšli z domu a nasadli do auta. Starší naštartoval a vydal sa smerom škola. Počas cesty si starší položil ruku na stehno mladšieho. Mladší mal o to krajší začiatok dňa. Keď dorazili na miesto väčší počet ľudí sa na nich pozerali.

,,Ďakujem TaeTae...tak ja už pôjde-,, mladší sa chystal vystúpiť z auta no staršieho ruka ho zachytila a stiahla späť.

,,pôjdem s tebou...odprevadím ťa do triedy~,, usmial sa starší žiarivšie ako slnko.

,,Čo? Nie,, mladší namietal pretože nechcel ďalšiu zbytočnú pozornosť a zvládol by tam ísť aj sám.

,,Ale ja som sa nepýtal koláčik~,, dal mu starší detskú pusu a rýchlo vystúpil z auta. Prebehol na druhú stranu a otvoril mladšiemu dvere. Mladší od hanby namietal vystúpiť. Tak si to starší urobil po svojom a vybral ho sám ako dieťa. Držal ho ako princeznú. Nohou zatvoril dvere a zamkol auto. Jungkook sa červenal až na zadku pretože nebol zvyknutý na toľko pohľadov.

,,TaeTae pusti maaa,, snažil sa mladší dostať z náručia staršieho.

,,Nie...chcem niečo~,, znova sa starší žiarivo usmial s iskričkami v očiach.

,,Čo také? Môžeš ma odprevadiť len ma daj dole,, povzdychol si mladší.

,,To nie je to čo som chcel...odprevadím ťa tak či tak,, zasmial sa starší.

,,Aish tak čo chceš?,, Naklonil hlavu mladší lebo mu pomaly dochádzala trpezlivosť keď si niektoré dievčatá vyťahovali mobili a zaznamenávali túto situáciu.

,,Toto,, usmial sa Taehyung a vášnivo pobozkal Jungkooka. Najprv sa mladší  bránil no potom povolil keď mu došlo, že oproti Taemu nemá šancu boj vyhrať.

aaAaaAaaAa

omg omg omg vidíte to???!

Baby chytajte ma...asi omdliem

VKOOOOOOOOOOOK!!!!! EEEEEJ~

fuj idem het, ja už nestačim...skadzi ja paru naberem? Pidži tu...

Ew!

TAEKOOOOOOOOOK~~~

Takéto nejaké vety počuli z pozadia kým sa bozkávali. Samozrejme, že to netrvalo dlho a Jungkook sa od staršieho odlepil čo najskôr ako len mohol.

,,Taeee!, prečo si to urobil?? Pozri koľko je tu ľudí‽,, buchol mladší staršieho do brucha po tom čo ho dal dole.

,,Eeeh 1...2...3...4-,, začal sa smiať starší.

,,Ha...ha -_-,, sarkasticky sa zasmial mladší spolu s ním.

,,Fajn fajn...radšej už poďme,, starší rozcuchal mladšiemu vlasy, vzal ho za ruku a ťahal do školy. Starší videl ako sa Jimin pozerá na Jungkooka tak len na neho hodil prísny a chladný pohľad čím Jimin sklonil hlavu a zrak presunul na svoje topánky. Starší odprevadil mladšieho do triedy, dal mu malú rýchlu detskú pusu a potom odyšiel domov.

Tak faaajn ďalšia časť je tuuu~~
YOU NICE, KEEP GOING!!! ㅇㅅㅇ ♡

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now