Tae sa obliekol a hneď za ním som sa obliekol aj ja. Vzal som si niečo podobnému typu tohto...
Spolu s Taem sme zišli dole kde bol Yoongi. Stále ležal totálne vypnutý na kresle. Asi spal...u neho je to ťažké rozoznať. Spí stále no keď ten spánok predstiera a vyrušíš ho si mŕtvy. Bude pozvyšok dňa agresívny. S Taem sme na neho pozerali vkuse asi 4 minúty.,,To som až taký pekný?,, Opýtal sa Yoongi keď zdvihol hlavu. Podskočili sme sa kôli nečakanému pohybu.
,,Hej hej určite...ideš von tak či sa ešte prezliekaš?,, Opýtal sa Tae.
,,Hej...nechce sa mi ísť hore a prezliekať sa,, povzdychol si a ďalej ľahol.
,,Bože zdechlina z teba,, zasmial som sa a pokrútil hlavou.
,, Jak inak,, zasmial sa aj on a snažil sa zaspať. Áno. Zaspať. Keď máme ísť von. Nuž jeho vec. O chvíľu doletel dole Hoseok. Skoro spadol zo schodov a ja som dostal záchvat smiechu.
,,Yah! Čo ti je tu smiešne?,, Prišiel ku mne Hobi.
,,Ty,, znova som sa začal smiať. Tae sa smial tiež ale nie až tak ako ja. Hobi pokrútil očami a išiel si sadnúť na gauč.
,,Kde je toľko Jin? Odkážte mu naj si pohne s tým jeho tučným zadkom,, povedal Yoongi s menším povzdychom.
,,KTO TU POVEDAL, ŽE MÁM TUČNÝ ZADOK?! MÔJ ZADOK JE PERFEKTNÝ A PRE VÁS POSVÄTNÝ,, zjavil sa na schodoch Jin a začal kričať.
,,To Yoongi,, zdvihol ruky nad hlavu Tae a zasmial sa.
,,MIN YOONGI! zabijem ťa,, pokrútil hlavou Jin a ukázal na neho ukazovák ako vyhrážny prst.
,,Ďakujem,, pretočil očami Yoongi a znova zavrel oči.
,,Wtf čo sa zas deje s tým chlapcom?,, Nechápavo pozrel Jin a obul sa.
,,Deje sa to, že ten chlapec sa musí znova trepať von medzi tých odporných ľudí!,, Okríkol Yoongi Jina a povzdychol si.
,,Áno musíš, vždy sa izoluješ preč,, pokrútil hlavou Jin.
,,KEĎ JE UŽ RAZ ČLOVEK TAKÝ, V SPOLOČNOSTI HO NEZMENÍŠ,, skríkol Yoongi a vybehol von. Sadol si na obrubníky pred domov a snažil sa rozdýchať jeho hnev.
,,Kriste pane ale Jin vážne by si ho mohol niekedy nechať doma len tak,, nadvihol obočie Hoseok. Jin prekvapený v šoku ani neodpovedal.
,,Idem za ním, tu čakajte,, pousmial som sa a vybehol som sa Yoongim. Sadol som si vedľa neho a povzdychol si.
,,Yoongi-,, chcel som niečo povedať no Yoongi ma zastavil.
,,Šetri slová...nepotrebujem ich teraz,, pokrútil hlavou a odvrátil zrak niekde inde. Pozeral na práve prechádzajúce autá.
YOU ARE READING
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022