,,kookie?,, Čudne sa na mňa pozrel Jimin.
,,Hm?,, Smutne som sa na neho pozrel.
,,Čo to tu píše? Uhni,, ťukol mi do ramena a zahľadel sa na kôru stromu o ktorú som sa opieral.
,,Kde,, uhol som a pozrel sa na to tiež.
,,Niečo tu je vytesané, kto tam čo písal? Vieš to prečítať?,, Opýtal sa sa ma Jimin.
,,Eeemmmm strá-ca-jú sa tu ko-koti, ces-ta von z- lesa je na pra-vo a rov-no,, začudovane som sa pozrel na Jimina pohľadom wtff.
,,Myslíš, že je to true alebo ojebuje?,, Ten pohľad mi Jimin vrátil naspäť.
,,Idk, môžme skúsiť...,, Mykol som plecami a Jimin prikývol. Vybrali sme sa podľa smerov čo nám povedal ujo strom. Išli dobrých pár metrov a naokolo bolo postupne čoraz menej stromov. Asi predsa len ideme dobre.
,,Yo wtf,, zastavili sme.,,Ehhh čo toe-,, obidvaja sme mali pohľady že •-•.
,,Výdeme hore??,, Usmial som sa.
,,si kokot? nE! Počul som, že keď nájdeš random schody v lese tak tam nesmieš na nich nikdy ísť, je to nebezpečné,,
,,Wtf čom, veď čum jaké sú pekné. Jebem, idem hore,, išiel som sa rozbehnúť.
,,Nejdeš ty kokot hlupy, ideme preč,, Jimin ma schmatol za ruku a ťahal iným smerom.
,,Tak si skureny na hlavu, čo by sa kurva mohlo stať za obyčajných schodoch,, pridal som do kroku aby som sa vyrovnal jeho rýchlosti.
,,Pre také schody sa stráca veľa ľudí v lese, vrajže tam niekto zlý čaká a potom ťa unesie,, už sme boli od toho dosť ďaleko ale Jimin stále išiel jak formula.
,,Yah sme dvaja, čo by sa nám mohlo stať,, zasmial som sa.
,,To by si sa čudoval chuju,, pokrútil hlavou.
,,Pozeráš priveľa kokotín,, povzdychol som si.
,,Hen, sme vonku!!!,, Začal sa smiať Jimin ako slniečko a ja spolu s ním.
,,Yayyyy,, objal som ho a spokojne sme pokračovali smerom do mesta. Vytiahol som si telefón, že idem napísať Taemu, že sme skoro tam. Zapol som ho a vybehlo mi snáď milión správ od Taeho či som v poriadku. Zavolal som mu.
Voláte používateľovi: Taehyungie bub💕
: Panebože Kookie si v poriadku???
: Kde si bol?
: Stratil si sa??- Taehyungie kľud, som v poriadku. Už sme skoro na tom mieste
: Omo- aha okej okej ideme tam
- čakáme~ pa
~hovor zrušný~
,,Zachvíľu tam budeme, Jiminshii pooď už,, poponáhľal som ho.
,,Šak kľuuud, máme čas,, pokrútil hlavou a išiel za mnou.
,,Ňiiii davajjj,, potiahol som ho a išli sme rýchlejšie.
,,Piče jebať sa môžte aj večer,, hundral si popod nos a krútil hlavou. Keď sme po pár metroch boli na mieste Tae tam ešte nebol.
,,Joj,, Posmutnel som. Rozhodli sme sa sadnúť si na lavičku a počkať. Kecali sme o kokotinách a jaku sme mali dnes srandu.
Jiminov pohľad:
Videl som Taehyunga prichádzať oproti Kookovho chrbta tak, že ho Kookie nevidel. Všimol si, že ho vidím a ukázal mi, že mám byť ticho. Zlaté. Chce ho prekvapiť. Jemne som prikývol aby si to Kook nevšimol. Som rád, že tu Tae pre neho bol keď som ja nemohol.Späť Kookov pohľad:
Môj pohľad zrazu zakryli niečije ruky.
,,k̸T̸o̸👹t̸O̸👁️j̸E̸?😇,, Snažil sa zmeniť jeho hlas na nespoznanie ale hneď som vedel, že to je Tae.,,Taehyungieee,, stiahol som si z očí jeho ruky a vyskočil som ho objať.
,,Pweco ste mi nedvíhali,, fňukal som mu do objatia.,,Prepáč bub, chystali sme s chalanmi niečo pre teba,, zasmial sa a odtiahol sa od objatia. Podal mi kyticu ruží.
,,Awww ďakujem,, urobil som psie oči a dal mu rýchlu pusu na líce. Začervenal som sa pretože sme boli na verejnosti a ja na to nie som zvyknutý.
,,Umm...nebojíš sa tutok, že k tebe dakto nabehne kto ťa bude poznať?,, Zaklipkal som očami.,,Dal som na ig storku minule naj za mnou takto nebehajú, že mám aj súkromný život tak snáď to chápu,, usmial sa.
,,Ohhh heh, aa kde sú ostatný?,, Opýtal som sa bcs nechcem nechať Jimina samého.
,,Išli takoj za mnou takže by tu mali čoskoro byť,, poobzeral sa naokolo.
,,No jasné, Jin ich samozrejme stiahol na zmrzlinu, neprestal o nej mlieť,, pokrútil hlavou a zasmial sa.,,Čoo Jin?,, Zasmial som sa.
,,Dieťa mojee, hen tu na zmrzlinku máš,, podal mi vysmiaty Jin zmrzlinu potom čo ma objal.
,,A moja je kde?,, Tae sa zatváril ublížene.
,,Ty dobre vieš, mizni tam už...nechcem aby ste išli domov po tme,, pokrútil hlavou.
,,Aaaa tu je ten náš spomínaný Jimin!,, Pribehol s Jiminovi. Chudák nevedel čo sa deje.,,Jeežiši to zas bude,, pokrútil hlavou Yoongi a my sme sa nad tým len zasmiali.
,,Jungkook prečo si nám nepovedal, že máš takého pekného kamaráta??,, Zamračil sa Hoseok.
,,No ja som Hoseok ale môžeš ma volať Hobi, ten kokot v čiernom je Yoongi aaa tutok je naša eomma Jin,, sadol si vedľa neho.,,JUNG HOSEOK SLOVNÍK,, jebol mu po ramene.
,,J-ja som J-jimin,, usmial sa a jemne sa poklonil.
,,Aww nemusíš sa hanbiť, pozývam do kaviarne a Jungkook naj tam ide s Taem,, usmial sa Jin. Jimin prikývol.
,,Viem, že vyzerajú dosť divne ale sú milí,, pošepkal som Jiminovi do ucha a objal ho.
,,Zatim pa,, usmial som sa. Chalani ho už ťahali svojou cestou a Tae našou.Okay kus nudná časť i'm sorry. Pokúsim sa ďalšiu urobiť takú fajnu u know. Ily majte sa slniečka moje.☀️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Genç Kurgunevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022