43

341 23 5
                                    

,,aish moja hlava,, povzdychol som si a snažil sa aspoň si sadnúť. Čo všetko sa včera stalo? Z hlavy mám atomovku a nič z toho neviem. Posledné čo si pamätám je bar. Chcel som ísť do klubu...pili sme...neviem.

,,Oh zajačik už si hore?,, Počul som nejaké slová. Ledva som rozlepil oči ale podľa hlasu som rozpoznal, že to je TaeTae.

,,Mhm,, snažil som sa rozlepiť oči.

,,Vyzeráš divne. Deje sa niečo?,, Zrejme si sadol vedľa mňa.

,,Bolí ma hlava,, pipol som aby som nebol nápadný. Bruh nápadný som bol tak či tak. Pery nenapuchnú sami od seba. Počkať- čo mám s perami??
Vzdal som rozlepovanie očí a prešiel som hmatom po svojich perách. Kurva...čo sa včera dialo?? Musím zohnať Jina!! Jebol som si do hlavy a oči sa mi zázrakom rozlepili.

,,Čo to-,, Taehyung nechápal čo sa deje.

,,eommaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jiiiiiiiiiin,, zakričal som na celý dom. Bežal som dole schodmi kde som sa samozrejme vyjebal a šprintoval do kuchyne kde bude na 100% eomma Jin.

,,Kookie- čo to-??,, Otočil sa Jin smerom ku mne a sledoval ako vstávam zo chodov čo som sa z nich momentálne vyjebal.

,,Jiin! Eomma moja! J-ja...nevieš čo sa to včera dialo??? Bolí ma hlava aj zadok, hlava je asi z alkoholu ale čo to mám s perami a zadkom???,, Vybehol som na neho mojím monológom.

,,Uf...dieťa moje choď radšej po Yoongiho či si on niečo pamätá ak nie tak prídte do kuchyne, porozprávame sa,, povzdychol si a odyšiel do kuchyne. Ajajaj...zas som urobil nejakú kokotinu. Čo najrýchlejšie ako som vedel som utekal za Yoongim do izby.

,,YOONGIIIIII VSTAVAJ!!! TAKOJ TERAZ HNEĎ! DAVAJ!!!,, hazdal som do neho šecko čo sa dalo.

,,Čo?? Kurvaaa nechaj ma spať,, viac sa zabalil do paplóna a spal ďalej.

,,Chuju!!!! Vstávaj bo ti najebem!!!,, Jebol som mu vankúš do hlavy.

,,Fajn!! Idem,, čo najpomalším tempom sa presunul ku mne.

,,Ideme dole hneď za Jinom,, povedal som a znova sa rozbehol dole. Došiel som do kuchyne kde som si sadol na kuchynskú linku. O pár minút došiel dole unavený Yoongi.

,,Nuž deti moje...pamätá si niekto z vás niečo čo sa dialo včera??,, Založil si s povzdychom ruky Jin na hrudi.

,,Nie,, povedal som.

,,Neviem ani kokot,, povedal Yoongi.

,,Yoongi slovník!! Takže kde mám začať...zrejme ste včera išli do klubu zabaviť sa. No zrejme ste sa zabavili až príliš,, pozeral sa na nás spytavym pohľadom.

,,Čože?,, Nechápal som.

,,Už asi viem načo narážaš...do piče kurva ja som chuj,, plieskol sa po čele Yoongi.

,,Tak Yoongiho by sme mali...Kookie dieťa moje úbohé...čo si včera robil s Yoongim?,, Venoval pohľad mne.

,,Nuž...boli sme dnu...pili sme potom sme tancovali a-,, zastavil som sa. Začína sa mi niečo vybavovať.

,,A?,, Pokračoval Jin.

,,Oj-,, vytrieštil som oči. Došlo mi to. Kaaaamo ja som jebal s Yoongim. Pičiii.

,,Už si zrejme na to prišiel,, povzdychol si Jin.

,,to preto ma bolí zadok?!,, Pozrel som sa na Yoongiho.

,,Nestažuj sa na tvoj zadok! Ja som doteraz rozmýšľal čo to mám s krkom!!,, Dal si dole tričko. Na jeho bielej pokožke vynikalo dosť veľa fialových značiek.
,,Diky fakt,, povedal ironicky a pokrútil hlavou.

,,J-ja,, zasekol som sa pretože tam bolo toho kuurva dosť.

,,Ach jaj deti moje,, povzdychol si Jin a radšej začal robiť raňajky.

,,Nie nie nie...nieeee,, chytal som sa za hlavu.

,,Kookie kľud...bude to naše tajomstvo,, snažil sa ma upokojiť Jin.

,,NIE! ty to nechápeš!! Nieeee kurva,, vzal som si mobil a zdrhol do chodby sa obuť.

,,Jungkook kam ideš??,, Zakričal na mňa Yoongi.

,,O chvíľu sa vrátim,, Zakričal som späť. Klamal som...

,,Veď si ani nemal raňajky!!!,, Zamračil sa Jin. Už som nereagoval a odyšiel z domu. V mojej hlave bolo počuť milión hlasov a ešte viac výčitiek. Vybral som sa na staré železnice. Na okraji toho bola taká čistinka kde bol veľký strom. Išiel som tam a vyšplhal hore. Sadol som si na hrubý konár a oprel o kmeň. Tam som sa už s mojími myšlienkami mohol porozprávať.

Nemal si to robiť...

A čo Tae?

Miluješ Yoongiho??

Ako to povieš Taemu?

Ako si to mohol vôbec dopustiť???

Troska.

Nevieš kedy prestať...

Alkoholik¿

AISH!!!! Je toho na mňa moc. Karma nie je sviňa...no svedomie áno. Je ešte horšie. Tae sa to nemôže dozvedieť. A Hoseok tiež nie...ten sa vždy vie nejako prekecnúť. Milujem Taeho...nechcem mu ublížiť takou chybou. Nezaslúži si to. A ja si nezaslúžim jeho...pustím si radšej nejaké pesničky. Možno to mi pomôže. Zapol som muziku, položil mobil naspäť do vrecka a hlavu si s povzdychom oprel o kmeň. Kus relaxu mi nezaškodí no...zatvoril som oči a nechal vánok s hudbou unášať moje myšlienky. Bolo mi tam príjemne. Hm asi tu budem chodiť častejšie. Nejako sa mi tam podarilo zaspať. Veď sa ani nečudujem...bol som extrémne vyčerpaný. Ešte predtým mi padali viečka dole.

Podviedol si ma!!!
J-ja som nechcel...nebol som to ani ja...bol to alkohol!
Mal si ísť domov a nie opiť sa!! Keby si ma aspoň nepodviedol!
J-ja som vážne nechcel...Tae milujem ťa!
Prepáč Kookie ale je koniec...

,,NIEEE!!!,, Celý uplakaný som sa zobudil a spadol z konára stromu. Veď čo som mohol iné čakať...
,,Au, moja hlava,, pošúchal som si ju od bolesti. Prečo sa mi sníval taký hnusný sen? Snažil som sa postaviť.
,,Kurva noha!,, Nešlo to. Nejako som sa priplazil ku kmeňu stromu a oprel sa oň. Tentokrát som bol už na zemi. Únava ma chytila aj tam....


Okej táto časť je taká o ničom ale sľubujem, že ďalšia bude o niečo lepšia...☹️❤️❤️❤️

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now