73

192 18 12
                                    

,,Oo dobrý deň chlapci....Jimin...Park Jimin?,, Zapozerala sa.

,,A-áno...po-poznáme sa?,, Jimin pozeral rovnako prekvapivo ako aj my.

,,Poznala som sa s tvojou babkou. Pamätám si ťa od mala ako malého chlapčeka. Pane bože ty si vyrástol. Poď sem,, s úsmevom ho išla objať.
,,Vážne si ma nepamätáš?,,

,,Asi nie..ja neviem. Skúste mi niečo pripomenúť,, zamyslel sa.

,,Fuuha...tak napríklad... pamätáš si ako sme išli ty, tvoja babka, ja a ešte môj syn v tvojom veku do lesa na lúku? Uplietla som vám korunky z púpav. Potom ste sa špliechali v rybníčku neďaleko,, s nádejou sa usmievala.

,,počkať počkať...asi si spomínam. Piekli ste spolu s babičkou koláče?,,

,,Áno áno,, sladko sa usmiala.

,,Omg vy ste tá teta Soo??,, Vytreštil oči a videli sme na ňom že ostal loading.

,,Ánooo,, otvorila náruč a Jimin k nej pribehol do objatia.

,,Myslel som, že vás už nikdy neuvidím,, začali mu tiecť slzy po tvári.

,,Owh srdiečko neplač...veď sa už vidíme. Nie je dôvod na plač. Chceš koláčik?,, Vzala si jeho tvár do rúk a utrela mu slzy.
Cítil som sa ako v kdrame. Nikto nechápal čo sa deje.

,,Máte koláčik?,, Vyvalil jeho maškrtné oči. Spolu so Soo sa zasmiali.

,,Samozrejme, že mám Chimmy poďte deti si dať aj vy, šup šup za mnou,, s úsmevom sa vybrala do kuchyne a na stôl položila dózičky plné koláčikov. Verte, že som bol v tej chvíli s chalanmi zmätený viac než na hodine matematiky.

,,To si kedy stihla napiecť pre boha?,, S úžasom si Tae odkúsol z koláča.
,,A ešte tak úžasné pane bože,, vychutnál si koláč jak všetci ostatní.

,,Vraveli ste, že je tu návšteva. Dnes som sa nudila tak som napiekla viac než dosť. Som rada, že vám chutí,, usmievala sa od ucha k uchu stále s Jiminom vedľa jej boku.

,,Prosím ťa Soo nevykaj mi už...Jimin povedz jej niečo prosím,, zahral smutný výraz s úsmevom, na to sme sa zasmiali.

,,Hej no...všetci sme tu od teba mladší. Každému by si mala tykať,, zasmial sa.

,,Uvidím hehe,, usmiala sa a pohladila ho po hlave.
,,No takže pekne tu papkajte, idem ja upratať a potom vám urobím kakauko,, znova sa sladko usmiala, vzala svoje potrebné vecičky a utekala leštiť dom.

,,No...a to čo bolo toto teraz?,, Opýtal sa Hoseok keď Soo odišla. Všetci sme sa zasmiali.

,,Čo tým myslíš,, zasmial sa Jimin a ďalej jedol.

,,Nečakal som, že práve vy dvaja sa budete takto blízko poznať,, zatváril sa Tae zamyslene pri malom posmešku.

,,Ja som nečakal, že ju ešte niekedy uvidím,, pokrútil Jimin pleciami.

,,Vie piecť dobré koláče...lepšie než ja, zdá sa mi byť milá,, po Jinovom zhodnotení sme sa zasmiali. Yoongi na to so smiechom prikývol.

,,No Kookie...a čo si o nej myslíš ty?,, všetci sa otočili zrazu na mňa.

,,Ummm...no...je milá, pripomína mi moju babičku hehe,, usmial som sa stále zmätený a ďalej si papkal koláčik. Vopchal som sa Taemu do náruče lebo som chcel objatie a provokatívne výrazy chalanov nesmeli chýbať.

,,Pije Soo kávu?,, Opýtal sa Jin a z jeho výrazu sme už tušili že niečo kutí.

,,Chceš jej urobiť kávu?,, Divne sa na neho Tae pozrel.

,,Niii šak pozývam to kaviarne. Dáme si všetci taký chill a jej poďakovanie zato, že za nás upratala,, usmieval sa ako dieťa. Jin bol vždy dobrá duša.

,,Dobrý nápad tho,, zamyslel sa Yoongi.

,,určite sa poteší,, usmial sa Jimin spolu s ním.

,,Výborne, tak máme plán,, zasmiali sme sa a ďalej papkali koláče.

,,Pustím didžinu zatiaľ,, Tae položil koláč na stôl a išiel zapnúť hudbu. Vibovali sme a stavím sa, že Soo niekde tam vibovala tiež.

,,No ale vypni totu chujovinu do piči, daj sem,, Yoongi nenávidí Taeho štýl hudby. Išiel si zapnúť svoju. Každý počúva niečo iné ale na Yoongiho hudbe sa vždy vieme zhodnúť.
(skoro som napísala 'zdochnúť😭)

,,A ša nepičuj furt. Tam si zmeň a hotovo,, zasmial sa Tae.

,,Šak aj mením,, uškrnul sa a ledva povedal pre koláč v ústach. Jakeby ho nemal kde položiť.
,,Jiminshi podrž, chujovo tak,, podal Jiminovi svoj koláč aj keď ja som bol bližšie lmaoo. Fiiiiha žeby voľačo tu bolo?? Nastavil si hudbu a spokojne si naspäť sadol k Jiminovi.

,,Jimin?,, nenápadne som sa ozval.

,,No?,, Odtiahol pohľad od koláčov

,,Chodíte spolu z Yoongim?,, Vysypal som otázku jak mech.

,,p-prosím?,, Jimin vyvalil oči a Yoongi sa začal dusiť na koláči. Všetci stíchli. Ostal som čakať čo mi na to kto odpovie. Ostatní na mňa pozerali like wtf a tí dvaja nevedeli ako reagovať. Uškŕňal som sa ako malé dieťa a čakal kým sa niečo z nich dostane.

,,Jungkook?,, Nechápavo na mňa pozrel Hoseok. Jin sa uškŕňal rovnako ako aj ja a Tae papkal s adrenalínom.

,,J-ja,,

Viem...sľúbila som časť včera ale zaspala som s mobilom v ruke. Im sorry i hope u like it.ily💕

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now