Ráno som sa zobudil ako prvý. Tae vedľa mňa pokojne spal a ja som sa potichu vykradol do kuchyne aby som nikoho nezobudil. Zapil som tabletku na bolesť hlavy a urobil si iba rannú kávu. Trošku som začal upratovať, bol tu celkom svinec.
Dúfam, že ma eomma Jin aspoň pochváli hehe
Po skončení upratovania som naspäť išiel do kuchyne urobiť niečo aj tam. Poumýval som riady a utrel podlahu.
Wow dpc upratovačka zo mňa.
*bUm!*
,,Dopiči,, zastukal niekto kto spadol zrejme na mojej vytretej podlahe.
,,Jaky chuj tu čo robil s podlahou,, Dotackal sa Yoongi do kuchyne.,,Si v poriadku? Prepáč, myslel som, že každý spí tam som zmyl,, poškrabal som sa na krku.
,,Oh- ty? Hej som v pohode...nevadi,, pousmial sa a unavene si sadol na stoličku za stôl.
,,Urobím ti raňajky, daj mi minútku,, usmial som sa a začal robiť toasty.
,,Ty už si raňajkoval?,, Opýtal sa ma kým ma sledoval pri príprave raňajok.
,,Ešte nie, mal som iba kávu, prečo si hore takto skoro...veď vždy stávaš o 2 poobede nie?,, Kus som sa zaksichtil.
,,Vždy keď pijem tak skoro vstávam, neviem prečo hah...,, Uškrnul sa a vytiahol telefón.
,,Ozaj...toasty urob aj sebe, mal by si raňajkovať..najeme sa aspoň spolu,, nesmelo prehovoril no odvahu nabral. Pousmial som sa.,, Okej okej, chceš kávu?,,
,, Nemáme džús?,,
,,Ummmm,, otvoril som chladničku a hľadal Yoongiho obeť.
,, Máme!,, Thehehe našiel som ho.,,výborne, sem s ním,, zaškeril sa a potľapkal po stole.
,,Yah, nenisom ja zas voľaka slúžka,, zasmial som sa.
,,Odteraz hej,, zasmial sa aj on. Hodil som po ňom utierku.
,,YaH,,,,Ne e,, začali sme smiať.
,,Okej je to hotové, páči sa,, dal som mu na stôl toasty a potom som ich tam dal aj sebe.,,Dik, mňo dobrú chuť,, pousmial sa Yoongi a začal jesť.
,,Aj tebe,, usmial som sa. Jak sme dojedli spratal som riady do myčky. Už sa mi nechcelo umývať cheche.
,,Nejdeme do obývačky?,, Opýtal som sa Yoongiho stále sediaceho na stoličke.,,Umm oke, choď vybrať voľaky film. Donesiem energeťaky,, usmial sa a ja som prikývol. Poskakoval som do obývačky a yeetol sa na gauč. Vzal som ovládačku a začal vybrať voľaky film.
,,YOONGIAAHH JA CU HORORR,, zakričal som prosivým hlasom aby ma počul do kuchyne.
,,Jau dopiče moje uši, čo kričíš ja som už tu,, ozval sa Yoongi spoza môjho chrbta. Skoro ma vystrelo.
,,Kľudne zapni aj horor len poton nerev, že sa bojíš,, začal sa smiať.,,YAH JA SA NEBOJÍM,, spundžil som ústa a jebol mu slabo po hlave.
,,YAH,, začal ma štekliť a ja som tam umieral od smiechu.
,,ŇIII WAAA,, skočil som po ňom a potom ho začal štekliť ja dokiaľ som stačil s energiou.
,,Okej okej už. Na,, so smiechom mi podal energeťak a uložil sa vedľa mňa na gauč. Zasmiali sme sa ešte a začali pozerať.
...
,,NECHOĎ TAM NECHOĎ TAM NECHOĎ TAMMMM!!!,, začal som vrieskať a schovával sa za Yoongiho chrbát.
,,A že sa nebudeš báť...mhmmm,, začal sa smiať.
,,Už je pwec?,, Zakňučal som.
,,Ano ano je,, vyhrabal ma spoza jeho chrbta a oprel ma naspäť o gauč. Sedel som tam iba tak že: qwq
,,Musíš sa hneď tak všetkého ľakať?,,,,Yah! Ja sa neľakam,, zašpúlil som ústa a bavil urazeneho.
,,Lemme just-,, oprel som sa o jeho rameno a chytil kus rukávu to feel safe.,,Ach jaj babo,, pokrútil hlavou a ďalej pozeral horror. Nič som nepovedal. Bol som spokojný tak jak som. Samozrejme ako tradícia som zaspal. Vyplo ma jak elektrinu vo vode.
Zobudil som sa úplne confused. Bolo asi okolo 2 poobede. Nikoho tu nevidím. Telka je vypnutá a Yoongi zmizol. Trochu som zosmutnel, že ma tu nechal samého. Väčšinou by o toľkej robil Hoseok už hluk pre seriál ale nepočul som ani muchu. Sedel som na gauči a rozmýšľal, že čo teraz..
Akože nemám nič proti tomu byť sám doma ale už som zvyknutý byť s chalanmi. Sú tu pomerne dlho a viem, že mi bude dosť smutno keď sa mama vráti s tým kokotom a budem tu musieť byť znova sám. Vyšiel som aj hore do izieb či náhodou ma nechceli iba zobudiť ale jakeby sa s nimi prepadla zem. Rozmýšľal som kde som si nechal telefón a bežal po ňho či mi náhodou nenapísali.
Nič. Iba správa od...Jimina?
_
Jiminshi: dobré ráno :3 ďakujem za včera.
Dorazil si bezpečne domov?Me: dobré, áno som v poriadku
Jiminshi: stále je to pre mňa divné zhurta sa s tebou rozprávať
Dosť ma prekvapuje, že si mi odpustilMe: yeaah life goes on
Jiminshi: hihi...dúfam, že sa nedialo nič zlé kým som bol preč :(
Me: ani nie heh
Počuj mám menší problém nájsť kolegov v dome, potom sa ti ozvemJiminshi: •_• okay---- zatim pa <3
Me: bye bye :3
-Mňo...a teraz by ma zajimalo kde sú ostatný. Zavolám Jinovi...on väčšinou všetko vedie.
Calling..."Eomma Jin🕊️" ...📲
crrr...
crrr...
crrr...
Beep beep beepČo? Zrušil ma? Toto nikdy nerobí...prešiel som sa ešte po dome či nenájdem nejaký lístoček či čo ale nič.
Nemal som na to nervy, obliekol som sa a išiel sa prejsť von na výhladňu prevetrať si myšlienky....Žijem 👉🏻👈🏻 možno trochu nudná časť ale stále poberám nápady. Hope, že ste si túto časť aspoň trošku užili.❤️ Love you slniečka moje.
BINABASA MO ANG
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022