V polke filmu Taemu začal zvoniť telefón. Zdvihol sa a išiel telefonovať niekam inam. Trochu som sa začudoval pretože telefonáty zvyčajne berie aj pred nami. Nijak som to neriešil, mohlo to byť niečo súrne z práce. O pár minút sa vrátil aj s kľúčami od auta, že si potrebuje niečo vybaviť. Všetci prikývli a medzitým sa Soo rozhodla, že pôjde domov už aj ona. Slušne sme sa rozlúčili a sadli si naspäť. Zrazu sa spustila ďalšia zvučka zvonenia volania a Yoongi to zdvihol náhle aj on sa rozhodol odísť do vedľajšej izby. Ešte predtým dal nejaký signál Jinovi a ten prikývol. Niečo mi tu smrdí ale nejako to nechcem rozoberať. Hoci si nechám jedno očko pootvorené. Len tak pre istotu...
,,Jungkookie?,, otočil sa na mňa Jin s novinami v ruke.
,,mhm?,, venoval som mu časť mojej pozornosti.
,,čo by si povedal na menší výlet?,, pokrčil tvárou.
,,aký?,, zaklipkal som očami.
,,ešte neviem, ale rozmýšľam nad niečím,, zatváril sa jak Ezop a prekrížil si ruky na prsiach.
,,hlavne žiadna túra prosím...tých mám už dosť,, odul som líčka.
,,nie nie to sa mi nechce tiež, o to sa neboj,, zasmial sa a mávol rukou.
,,Jimin nemáš ty nejaký nápad kam by sme mohli ísť?,, pozreli sme sa na Jimina a čakali, že čo z neho vylezie.
,,to mám ísť aj ja?,, prekvapene sa na nás pozrel.
,,samozrejme, že ideš aj ty...veď ideme všetci spolu ako rodinka,, začal bľabotať Jin. Jimin sa usmial a prikývol.
,,nedáme si nejaký wellness alebo také niečo?,, navrhol som.
,,hovorím výlet a nie relax pabo,, pokrútil hlavou Jin a pokračoval ďalej v rozmýšľaní. Medzitým sa stihol vrátiť už aj Yoongi.
,,mám nápad!,, po chvíli som vykríkol až so všetkými mihlo. Zasmial som sa nad tým jak pribrzdený. Nevadí, prestal som sa smiať a začal s mojím nápadom.
"Čo keby sme išli na Nami island?,, Je tam celkom pekne. Mali by sme aj výlet a aj nejaký oddych keď sa tam budeme prechádzať. Jinovi zablysli oči.,,Jungkook ja som vždy vedel, že si múdry. To je úžasný nápad! Už iba či sú s tým v poriadku aj ostatní. Yoongi? Jimin? Čo vy na to?,, Pozreli sme sa na nich a čakali na ich reakciu.
,,pokiaľ budeme robiť prestávky a nechodiť 24/7 tak súhlasím,, povedal Yoongi a Jimin prikývol.
,,okej toto vyzerá nádejne, už iba počkáme na Taeho kým sa vráti ešte sa opýtame aj jeho,, usmial sa spokojne Jin a preložil si nohy jednu cez druhú.
,,nevieš kedy sa vráti?,, pozrel som sa na Jina s nádejou, že to bude vedieť.
,,neviem neviem dieťa moje milované, napíš mu alebo niečo,, pousmial sa na mňa a ja som si povzdychol.
,,do pol hodiny by tu mal byť,, povedal Yoongi bez toho aby opustil oči od mobilu.
,,oh- okej ďakujemm,, usmial som sa a pokojne som si sedel na kresle tak ako doteraz.
,,to jak vieš? To s ním si teraz volal?,, opýtal sa Jimin zvedavo až sa Yoongi zasekol.
,,um- eh- nie, volal mi niekto iný...Tae mi iba napísal, že či si nechal mikinu v izbe tak som sa bol pozrieť a potom napísal, že za chvíľu príde,, nevinne sa usmial a Jimin chápavo prikývol.
,,prečo písal tebe-,, pozastavil sa nad tým Jin.
,,jebe more čo ja viem, asi som bol najbližšie v kontaktoch ja neviem opýtaj sa jeho keď príde,, prekrútil očami a ďalej sa venoval mobilu.
,,dávaj si pozor na tón mladý pán,, švihol sebou Jin.
,,hej hej viem,, povedal Yoongi a ďalej ho ignoroval.
,,pf toe dieťa toto, čím som si ja toto zaslúžil,, pokrútil hlavou a vrátil sa späť k pozeraniu filmu. Pozeral som spolu s ním lebo ma to aj celkom zaujímalo a chcel som vedieť koniec ako to celé dopadne. Po pár minútach film skončil a s Jinom sme sa na seba udivene pozreli pretože sme ten koniec vôbec nečakali. Po chvíli už prišiel domov aj Tae. Vošiel do obývačky a hneď mi venoval všetku jeho pozornosť.
,,Taehyungieeeeeee, si späť!,, vstal som z kresla a utekal ho objať.
,,Zajačikk čo tak kričíš? To až tak som ti chýbal?,, zasmial sa Tae a pevne ma objal.
,,možno?,, povedal som a obidvaja sme sa zasmiali. Objímal ma tam tak ešte dobrú minútu a potom mi dal pusu na čelo. Zahrialo ma pri srdci až.
,,Aký sladký pár, niet nikoho takého na svete jak vás. To až srdce poteší. Plánujete deti len tak btw?,, ozval sa po chvíli Jin. Taemu aj mne skoro zaskočila slina.
,,Pre boha prečo mi tu spomínaš deti?,, zasmial sa Tae.
,,a prečo nie, bolo by cool kebyže som babka,, usmial sa Jin od ucha k uchu.
,,teba mať za babku Jin fiha,, zasmial som sa a Tae sa pridal ku mne.
,,čo veď by som bol úžasná babka,, zasmial sa a my s Taem sme si konečne sadli. Všimol som si potom ako Tae a Yoongi spojili očný kontakt. Yoongi nadvihol obočie a Tae prikývol. Yoongi sa niečím uistil a prikývol tiež. Bruh...excuse me- wtf is going on right here. Jin si všimol moju podozrievavú tvár a snažil sa odradiť moju pozornosť priestrannou otázkou či si dáme všetci na terase kávu. Všetci sme s úsmevom prikývli a chalani išli počkať na terasu. Ja som sa rozhol, že pôjdem Jinovi pomôcť s nosením kávy. Predsa to nebude všetko niesť sám alebo ísť ešte na 2x. Vybral som sa za ním do kuchyne a sadol si za stôl čakajúc kým Jin urobí kávy. Uperene som ho z neznámeho dôvodu sledoval. Ten sa začal zo mňa smiať.
Allright tutok je vaša ďalšia zaslúžená časť. Dúfam, že ste si ju užili a lets hope, že napíšem ďalšiu čo najrýchlejšie. Love uuu bye<3
YOU ARE READING
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022