PIATOK! konečne!!!
Akurát sme s Taem prišli domov. Bol po mňa do školy. Jak vždy heh...
Vošiel som do domu a tašku hodil dakde na koberec...nwm de letela ale dakde doletela. A to ja hlavné.,,Koláčik to de si ju hodil,, išiel za mnou Tae kým som sa tackal do obývačky.
,,Do čiernej kobercovej diery,, skočil som na gauč a zapol si telku.
,,Kto ju má potom hľadať?,, Sadol si vedľa mňa.
,,Nikto...mám výhovorku, že mi zožral tašku môj domáci maznáčik,, pokrčil som plecami.
,,Podľa teba je čierna diera alias koberec domáci maznáčik?,, Nadvihol obočie Tae a zasmial sa.
,,Mhm...budem to volať hm...kobočera,, pozrel som sa na Taeho s úsmevom.
,,Kobočera? hhahaha to prečo,, začal sa smiať.
,,Ta bo kobo(koberec), če(čierna), ra(diera)...jednoduché,, zasmial som sa s ním.
,,Hm originálne,, znova sa zasmial a ľahol si ku mne. Objal ma až som sa skoro zadusil.
,,TaeTae dusíš ma,, potľapkal som ho po hlave.
,,Prepáč...chýbal si mi. Konečne máme čas pre seba a hlavne ja pre teba,, zaboril si hlavu do mojeho krku keďže ležal za mnou a ja som mu bol otočený chrbtom.
,,Veď som s tebou stále,, usmial som sa.
,,Stále nie...tá prekliata škola mi bráni byť s tebou celý deň a to sa mi nepáči,, zachmúril sa Tae a znova sa na mňa nalepil.
,,Tak...ja neviem v pondelok a utorok nepôjdem do školy a budem s tebou,, otočil som sa čelom k nemu a usmial sa.
,,Nie,,
,,Prečo nie,, nadvihol som obočie.
,,Týždeň,,
,,Čo? Veď týždeň je veľa,, pokrútil som hlavou.
,,Nie je...môžem ťa ospravedlniť aaaa ukážem ti tam kde "pracujem" bude to sranda...prosííím,, natlačil sa bližšie ku mne.
,,Aish...ako ma chceš ospravedlniť?,, Nadvihol som obočie.
,,Emm povieeem, žeee...dovolenka,,
,,Dovolenka? To nie je dobrá výhovorka,, pokrútil som hlavou.
,,Ehhh...poviem, že si bol chorý a mal si horúčky,, usmial sa.
,,Bude chcieť pečiatku od doktora,, povzdychol som si.
,,Mám kamaráta doktora. On ti ju dá,, usmial sa Tae a čakal na moju reakciu.
,,Nuž...fajn,, pousmial som sa a Tae ma zase začal obímať.
,,Ďakujem koláčik teším sa,,
,,Vidím,, zasmial som sa a objal ho späť.
,,Pôjdeme niekde vonku?,, Usmial sa.
,,Mhm, tu nuda a kde,,
,,To bude prekvapenie ale pôjdeme až večer,, usmial sa a viac sa ku mne pritúlil.
,,Čo budeme dovtedy robiť?,, Otočil som sa znova smer telka.
,,Film?,,
,,Okej, vyberám,, načiahol som sa po notebook a hľadal film.
,,Idem po niečo,, rozbehol sa Tae do kuchyne po niečo pod zub. O chvíľu prišiel s pukancami a colou. Mňam. Ľahol si a ja som zapol film. Popravde...neviem čo som zapol. Bola to prvá vec čo mi vyšla v odporúčaných. Potichu sme pozorne sledovali film. Asi komédia...smiali sme sa. Prešla asi polovica filmu a taký pár po tom čo sa vrátili z baru domov, začali sa jebať...a ja som sa začal dusiť pukancami pretože toto som neočakával...čo si teraz Tae pomyslí? Aish...
,,Eh myslím, že takýto druh filmu si nemal v pláne pustiť či?,, Otočil sa na mňa. Ja celý červený sa tam dusím jak kokot ani mi nepodá colu normálne idem skapať tpc.
,,N (zakašľanie) i (zas) e (zas),, dal som notebook Taemu do rúk a zjebal sa z gauča po colu. Asi sa zadusim keď sa v momente nenapijem. Popravde Tae sa tiež červenal ale stále bol pri živote. Oprel som sa o stôl a rýchlo sa napil. Rozdychaval som a naberal kyslík. Tote vzdychy vo filme mi v tom absolútne nepomáhali...Tae sa len začal smiať.
,,Čo sa smeješ?,, Opýtal som sa.
,,To ako sa hanbíš,, rozosmial sa ešte viac.
,,Ty tiež nemáš zdravú farbu,, hodil som vražedný pohľad no nadvihol kútik pier do úsmevu.
,,Ale aspoň teraz nesedím na zemi a nerozdýchavam jakeby si videl ducha,, zasmial sa. Do čerta s ním má pravdu. Nedalo sa ma porovnať ani s paradajkou.
,,sám si to teraz potvrdil...mám pravdu,, znova sa zasmial.,,Ja-,, zasekol som sa a radšej som červený vstal a šiel do kuchyne dať ai čistej vody a opláchnuť tvár studenou vodou. Hneď ako ľadové kvapky zasiahli moju tvár cítil som konečne voľnosť. (Veď chápete...dúfam 😂)
Zastavil som vodu a rukami sa oprel o kuchynskú linku. Predýchaval som konečnú voľnosť a kyslík. Zrazu niekoho ruky zaputovali na môj pás. Je samozrejmé, že to bol Tae. Veď nikto iný tu nie je. Trošku so mnou trhlo takže som sa rýchlo vyrovnal.,,Heh neboj koláčik...to som ja,, zasmial sa a položil si hlavu na moje rameno.
,,Prečo si odyšiel?,, Zašepkal mi do ucha. Nemo som stál a nevedel čo robiť. Po tom šepkaní sa mi rozbúšilo srdce...
,,Zlatko pozri sa na mňa,, otočil ma smerom k nemu a konečne mohol vidieť môj pohľad.,,Prepáč TaeTae...išiel som sa napiť čistej vody,, pousmial som sa.
,,To nevadí, koláčik,, usmial sa a pritiahol si ma bližšie. Uškrnul sa a pobozkal ma. Prebudil moje motýle čo som choval v bruchu a do bozku sa nesmelo pripojil. Cítil som, že sa do bozku usmial. Pokračoval a hýbal perami oproti tým mojim. Neviem jak ale vysadil si ma na kuchynskú linku aby sa mu lepšie bozkávalo. Chytil ma za boky a trošku prešiel k zadku. No potom sa naspäť vrátil k bokom. Jazykom ktorý zaputoval na moju spodnú peru si vyžiadal vstup do mojich úst čo som mu nesmelo povolil. Naše bozky prehĺbil. Pokračoval by ďalej keby mu nezačal zvoniť mobil už asi tretí krát jak šialený. Odpojil sa od mojich pier. Nechcel som...
,,Kurva...prepáč,, zavrčal a išiel zdvihnúť mobil.
,,Ty kokot, čo chceš‽,, Jemne vykríkol do telefónu.
,,Dobre už ideme...o 15 minút sme tam,, vydýchol si a hodil mobil.
,,Láska poď sa obliekať...ideme von, tamto si nechám na neskôr,, pomohol mi zísť dole z linky a spoločne so mnou sa vybral hore do izby.Už ste si mysleli, že niečo bude však? Musím vás teraz sklamať ale možno niečo bude v ďalšej časti ;) 😏❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Genç Kurgunevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022