,,Tae pokoj...vieš, že mi môžeš povedať všetko,, pohladil som ho po líci.
,,Vieš koláčik...j-ja som ti nepovedal kto vlastne naozaj som,, pozrel sa mi do očí.
,,Von s tým,, trošku zamračene som sa na neho pozeral a snažil sa z neho dostať vec čo ho trápi.
,,J-ja som model...možno si ma ešte nikdy nevidel. To preto tento veľký dom a pohľady ľudí v meste,, sklonil hlavu.
,,Čože? A pre toto sa tak trápiš?? Bože TaeTae už som si myslel, že povieš, že si masový vrah...Tae nech si aj mimozemšťan, stále ťa budem mať rád trdlo,, zasmial som sa a objal ho.
,,Takže...nevadí ti, že chodíš so slávnym modelom?,, Pousmial sa.
,,Kto povedal, že s ním chodím?,, nadvihol som obočie a usmial sa.
,,No dobre...tak ešte len budeš,, zasmiali sme sa.
,,No už si baľ veci,, popohnal som ho z postele a sledoval čo robí a kam ide. Zatiaľ som si ľahol do jeho postele a nečakane zaspal. Medzitým si Taehyung balil šaty a pár vecí čo potreboval. Behal kade tade, z jedného miesta na druhé.
Zobudil som sa na nejaký nadskok.,,čo tu robím?,, Prebudil som sa v Taeho aute na sedadle spolujazdca.
,,Spinkal si až príliš sladko...nechcel som ťa budiť,, usmial sa Tae a ďalej sledoval cestu.
,,Aha...ešte koľko to potrvá domov?,, Pretrel som si oči rukami.
,,No ešte len nedávno sme vyrazili takže si počkaj,, zasmial sa Tae a prehodil rýchlosť. Na to som len nemo prikývol a ďalej sledoval cestu z okna. Milujem takto "cestovať"...je jedno kam a na akú vzdialenosť. Vždy si užívam prítomnosť človeka čo so mnou ide. Nemusím nič robiť, len čakať kým niekde prídem...jednoduché. Po pár príjemných minútach cesty Tae zastavil pred naším domom.
,,Sme tu koláčik,, usmial sa a pohladil ma po líci keď videl, že nechcem vystúpiť.
,,Musím?,, Pozrel som sa na neho šteňacími očami.
,,Na mňa také nezaberá...musíš. Šup šup šup...poď,, zasmial sa a odopol mi pás.
,,No tak fajn...,, Nechcene som vystúpil z auta a pomohol Taemu vziať tašky. Tae zamkol auto a ja medzitým odomkol dvere. "Vyzul" alias odhodil som si topánky a išiel do hosťovskej izby kde má Tae spať. Onedlho prišiel aj on. Položil si tašky na zem a zvalil sa na posteľ. Hlavou mu behala únava, a mne tak isto. Ľahol som si k nemu a nechal sa ponárať do pohodlnej a voňavej povliečky spolu s ním. Ležali sme vedľa seba ako také dva zdochnuté tulene z ktorých vypadla duša niekde do kanála. Po chvíli ku mne Tae otočil hlavu a pozeral sa mi rovno do očí. Nezabudol na jeho žiarivý úsmev ktorý mi skoro rozpustil srdce. Samozrejme som mu úsmev venoval naspäť načo sa jemne začervenal. Prisunul sa bližšie a už zdvíhal ruku na znak, že sa ma chystá objať, no to by nebola moja mama keby to nezkazila a nevtrhla rovno do izby.
,,Zajačik zájdem ešte nakúpiť a niečo si vybaviť do mesta. Nechcete aby som vám niečo kúpila?,, Usmiala sa a oprela sa o zárubňu.
,,Nie ďakujem vám,, posadil sa Tae a venoval jej úsmev.
,,To čo vždy mne...diky,, odpovedal som bez pohnutia z pohodlnej postele ako bez života. No na to si už mama zvykla. Som lenivá smrtka čo behá po dome a zháňa energiu z čoho sa len dá. Nuž mne to vyhovovalo.
,,Okej tak ja idem...za hodinku budem späť. Papa,, s úsmevom odyšla mama a za pár minút bolo počuť buchnutie dverí. Už som vedel, že odyšla.
,,Konečne,, znudene som povedal do vzduchu ktorý sa ohŕňal po izbe.
,,Koláčik nemal by si na ňu byť taký...aj keď urobila to čo urobila nie je to chyba ktorá nedá odpustiť. Aj ty si jej určite niečo veľa krát tajil,, vyzdvihol ma Tae tak aby som sedel vedľa neho. Mal pravdu...tajil som jej vážne veľa vecí. Dokonca by som jej o tom mohol urobiť aj 2-metrový zoznam.
,,Ja viem...no až moc sa mi to vsunulo do hlavy. Stále mi otec chýba, ledva si pamätám ako tu ešte chodil usmievavý po dome a zrazu tu čoskoro má byť nejaký cudzí muž ktorý sa tu bude obšmietať namiesto neho,, položil som si hlavu na Taehyungove rameno a vydýchol zbytočný oxid z pľúc.
,,Chápem ťa koláčik. Mám to podobné, no musel som sa s tým tak či onak zmieriť. Nebolo to ľahké no pár ľudí mi s tým pomohlo. A chcem ti povedať, že keby bolo čokoľvek tak máš mňa...môžeš sa na mňa spoľahnúť. Som tu pre teba 24/7,, usmial sa Tae a dal mi jemný bozk na čelo do vlasov. Stratil som náladu...všetko ma vyčerpáva.
,,ďakujem,, Ľahol som si Taehyungovi na nohy a pozeral sa mu do očí. Zaboril mi jeho ruku do vlasov a začal ma hladkať. Cítil som sa tak príjemne...
Užívajte dňa srdiečka~ bye bye ❤️🐣
STAI LEGGENDO
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022