41

360 24 10
                                    

,,ty čorka jedna pažravá!!! Čo si myslíš, že kurva robíš? Už ťa tu nechcem vidieť!!,, Hodil Yoongi po Hoseokovi papuču počas behu z izby keď ho pristihol ako mu Hoseok kradne zásoby jedla a pitia.

,,Pomooocc,, utekal pred Yoongim Hoseok.

,,Kriste pane už zase?,, Pokrútil Jin hlavou a položil noviny na stôl.

,,Poď sem, budeš trpieť ty otrok jeden!!,,

,,AAaaAaaaAaaaAaaaaAAaa EOMMA JIN POMOC,, schoval sa Hoseok za Jina.

,,Ej halo, kľud...nezabite sa,, povzdychol si Jin.

,,Raz to bude,, odfrflal Yoongi a odkráčal naspäť do jeho izby.

,,Pche...,,

,,Počkať- to on vážne ide von?,, Zarazil sa Jin keď neskôr videl prezlečeného Yoongiho vychádzať z izby.

,,Dovi,, zasmial sa Yoongi.

,,Min Yoongi je pol noc! Nemôžeš ísť von,, nervoval sa Jin.

,,A? Nezastavíš ma...,, Uškrnul sa Yoongi, obul sa a odyšiel.

,,Prečo ja mám také drzé deti?,, Pokrútil hlavou Jin a odpil si zo šálky sladkého čaju.

,,Všetky drzé nie su,, protestoval Tae proti Jinovmu povzdychnutiu.

,,No Taehyung ty sa ani neozývaj,, zasmial sa Jin a aj všetci ostatní okrem Tae.

,,Isto...ja som nevinný občan, nechajte ma v pokoji žiť,, zažartoval Tae neh má z toho srandu aj on. Jin si plieskol rukou po čele a ďalej sa snažil si v pokoji čítať noviny.

,,Nudím sa,, povedal som dotieravým hlasom dúfajúc, že niekto vymyslí nejaký program.

,,Je veľa hodín, ak chceš zajtra na ten výlet normálne vstať tak choď spať,, Jin odlepil oči od novín a venoval mi pohľad tej typickej mami.

,,Ale ja nechcem spať-,, zakňučal som.

,,Ale ja chcem hehe...dobrú,, skočil mi do reči Taehyung a aby si to vyžehlil pozrel sa na mňa tým jeho sladkým úsmevom. Hovorím, že ten úsmev je prekliaty...vždy vie skoro každého obmäkčiť. Nuž hlavne mňa.

,,Takto to má byť...dobrú noc Taehyungie,, usmial sa spokojne Jin.

,,Jebem...idem za Yoongim. Čaute...,, Vstal som, vzal si mikinu z vešiaku a začal sa obúvať.

,,Čože?! Jungkook! Nie len, že ma nahneval Yoongi ale ešte aj ty chceš??,, Ako obvykle mama Jin začala protestovať s milión rečami okolo toho.

,,Pre mňa za mňa...nudím sa a spať nechcem...a tu trčať sa mi tiež nechce, čauko,, zakýval som a ešte pred odchodom som sa zasmial nad Hoseokom ktorý bol vypnutý na zemi hneď vedľa gauča. Slobodaaaaaaaa!!!
Je príjemné cítiť ten večerný chladný vánok. Kyslík sa vám zdá byť hneď iný. Milujem takého večerné "prechádzky". Nuž...skôr flákanie sa kam ma nohy zavedú. Najprv som plánoval ísť za Yoongim ale zrazu som sa ocitol úplne niekde inde. Hah...ani nedávam pozor kam idem...veď mu zavolám. Vytiahol som si svoj skoro vybitý mobil a vytočil Yoongiho číslo.

☏︎:
- ʸᵒᵒⁿᵍⁱ?
~ 𝐧𝐨?
- ᵏᵈᵉ ˢⁱⁱ?? ⁱᵈᵉᵐ ᶻᵃ ᵗᵉᵇᵒᵘᵘ
~ 𝐯𝐫𝐚𝐯𝐞𝐥 𝐬𝐨𝐦...𝐯𝐨𝐝𝐚𝐫𝐤𝐚
- ᵏ ʲᵃᵏᵉʲ ᵐᵃᵗᵉʳⁱ ˢⁱ ˢᵃ ᵗᵃᵐ ʲᵉᵇᵃˡ?
~ 𝐚 𝐤𝐭𝐨 𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐳̌𝐞 𝐬𝐚 𝐬𝐞𝐦 𝐣𝐞𝐛𝐚𝐭?
- ˢʰᵘᵗ ᵘᵖ ⁱᵈᵉᵐ

Zložil som a vybral sa na kopec "smrti". Nebolo to až tak ďaleko no aj tak...veď to nejako už zvládnem no...
Nikto nikde vonku, hah wow veď je noc. Vyšiel som tie prekliate schody no teraz ma čakal menší strmí kopec.
,,Kurva joj,, šmykol som sa už skoro v strede no konár od stromu ktorého som sa chytil ma zachránil. Ledva som vyšiel aj tú druhú polku. Ako najväčší prieskumník džungle som sa prejebal cez množstvo veľkej trávi a kríkov kde som konečne objavil pokosené okolie. Obišiel som zamknutú bránku a vošiel tam naokolo cez prestrihnutý plot. Po rebríku som už konečne vyšiel na vodarku kde som si už finálne sadol vedľa Yoongiho.

,,To ti trvalo,, zasmial sa.

,,Jebeee??? Akože teraz som liezol na Mount Džungľolesť či na jaký kokot?...more tote sromy dám vyrúbať a normálne tu namiesto toho strmaku dam schody urobiť,, celý zadýchaný som ledva hovoril.

,,Tpc...ale za ten výhľad to stojí podľa mňa, ja som tu už zvyknutý liezť,, pousmial sa a uprene sa pozeral na komplet celé mesto vysvietené svetielkami ako vianočný stromček na Vianoce. Ale má pravdu...je to krásne.

,,Áno to áno...stojí to za to,, usmial som sa. Vzal som si mobil a vyfotil to...kedže ja som velice nenápadný tak som si nenápadne cvakol aj Yoongiho.
Ako on môže na každej jednej fotke vyzerať tak skvelo neh robí čokoľvek? Toho je dar od boha ktorý by som chcel dostať tiež...nuž myslím, že to každý.

,,Čo Jin na to, že si tu išiel?,, S úškrnom sa na mňa pozrel.

,,Červený jak posledná paradajka na trhu,, začali sme sa smiať.

,,Viem si predstaviť...čo ostatní?,, Pozrel sa naspäť na mesto.

,,TaeTae išiel spať do izby a Hoseoka vyplo už na zemi. Takže veľa šťastia Jinovi keď ho odtiaľ bude ťahať,, znova sme sa smiali jak také kone. Vždy si vieme nájsť nejakú vec na ktorej sa vieme smiať aj pol hodinu...veď sranda musí byť :D.

,,Čum jake malé autá sú...všetko je teraz veľkosti hračky. Srada celkom,, usmial sa Yoongi ukazujúc na diaľnicu kadiaľ prechádzali autá.

,,Ooo berem domov normálne!!,, Zasmial som sa a snažil sa "natiahnuť"  za nimi tak, že som skoro spadol. Ešte, že tu mám záchranné kolesom menom Min Yoongi.

,,Dávaj pozor dieťa,, zasmial sa a dal mi frčku do nosa.

,,Ej more auč...chceš fight???,, So smiechom som nastavil bojovú pozíciu rúk.

,,Hej, poď,, zasmial sa aj on a začali sme sa len tak pošťuchovať. Z pošťuchovania sa stalo šteklenie kde som skoro zomrel od smiechu. Pomstil som sa mu a rozcuchal mu vlasy do všetkých svetových strán. Úprimne?...z jeho výrazu a ešte tých vlasov som dostal záchvat smiechu. Asi mu budem musieť zaplatiť kaderníka ale stálo to za to :D.


Áno. Žijem...nezomrela som...(Zatiaľ) 😂 Dúfam, že sa vám to páči...nebojte aj keď nevydávam časti tak často tak vás mám stále rada slniečka moje...🥺❤️ Krásnyyy deň majtee 🥰

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now