,,čo sa to pýtaš za chujoviny do piči?,, najebane sa na mňa pozrel Yoongi.
,,Ja sa len pýtam, šak odpoviem hej/ne ne?, Nemusíš byť agresívny no,, Zasmial som sa a pokýval hlavou.
,,Nejsom agresívny,, vybral si telefón z tašky.
,,Neeemm vôbec,, zasmial sa Hoseok.
,,Yah Jungkook...tooo čo ty si doma vyviedol? Poď sem vedľa, porozprávame sa,, divne sa zatváril a ja som poslúchol.
,,Jebe? Čo som urobil-,, skoro ma nenechal ani dopovedať a už sa na mňa vrhol so šepkaním.
,,Yah. Aj ty si myslíš, že Yoongi a Jimin sú si uz nejako blízki???,, Usmial sa in ship mode.
,,Neviem čo ale niečo sa určite deje,, usmial som sa s ním.
,,Poď ďalej kebyže nás odpočúvajú,, odtiahol som ho a pokračovali sme v debate.,,Odkedy si myslíš, že niečo spolu majú? Ja som si všimol, že už včera sa správali nejak inak,, dával pozor aby nás nikto nevidel.
,,Podľa mňa to bolo ešte nejak skôr, len teraz majú viac v piči či ich dakto vidí abo ne. Šak si videl jaké výhovorky tu dávali,,
,,Akožeeee možnože hej...ale podľa mňa oni dačo kutia ale ešte ani sami nevedia čo chcú. Počkajme ešte jak sa to bude vyvíja,, zasmial sa a ja som s úsmevom prikývol. Okej oficiálne sme s Jinom shipperi.
,,No takže teraz sa tvárme, že si ma zjebal za rozbitý pohár a nikomu nič okej? Budeme si navzájom predávať informácie,, Nastavil som ruku.
,,Jasnee, a ešte jedna vec. NeHrEš,, pokýval hlavou a my sme si potriasli rukami.
,,Kedy sa s tým konečne zmieriš,, zasmial som sa a išli sme za chalanmi jakeby sa nič nestalo.
,,Kook čo si urobil, že ste museli ísť až vedľa?,, Zapozeral sa na nás Hoseok.
,,Aaale...rozjebal som pohár no,, sadol som si ku Taemu.
,,Toe ešte v pohode ale kebyže povieš, že si ho jebol do kvetu aby si zahrabal dôkazy ta to už nepovieš čo?,, Pozrel sa na mňa jeho typickým "im mad" pohľadom. Nechápal som čo teraz ujebal ale nevadí. Tváril som sa šokovane. Veď aj som kus bol.
,,Kook???,, Pozrel sa na mňa Taehyung tak ako aj každý ostatný.
,,N-no?,, nevedel som kam sa mám pozrieť skôr.
,,Do. Kvetu. Zahrávať. Rozbitý. Pohár??,, Pozeral sa na mňa v úžase ale bolo vidieť, že sa chce smiať.
,,Vystrašil som sa a spanikáril. Nechcel som dostať s Jinovou panvičkou,, tváril som sa ako neviniatko aj keď som ním bol. Nuž nevadí.
,,Ach jaj, aj tak je to tvoj kvet no. Mama bude rada jak sa vráti,, zasmial sa Tae a ja som ho utekal objať.
,,Vidíš...už aj na ňu som zabudol,, začali sme sa smiať.
,,Nevoláte si?,, Opýtal sa ma Jimin.
,,Pred odchodom mi povedala, že si budeme volať ale dajak sa preriekla asi, ani ma to dajak netrápi,, mykol som pleciami.
,,Keď sa vráti budeš bývať so mnou. Tu. Predpokladám, že si do domu tvoja mama zavedie toho jej priateľa a už dobre viem, že už teraz ho nemáš rád,, oprel sa Tae o linku a sledoval moju reakciu.
,,Č-čože,, bol som zaskočený. Tae teraz "býva" so mnou ale toto som kinda- nečakal. Reálne som ostal len pozerať a nevedel čo povedať.
,,Uuuuuu,, ozvali sa chalani a ja som sa stihol rozpamätať.
,,Okej všetko hotové Taehyung,, vošla do kuchyne Soo a my sme s úžasom pozerali ako to všetko stihla rýchlo popratať.
,,Wow- to tak rýchlo?,, Ozval sa Jimin.
,,Nuž robota nepočká, treba ju mať rýchlo z krku hehe,, usmiala sa a sadla si k nám.
,,Soo máš teraz čas?,, Opýtal sa Taehyung.
,,Nooo asi pôjdem domov keď už nič netreba, prečo?,,
,,pozývam na kávu. Ideme všetci. Chceme aby ste išli s nami. Pôjdete?,, Usmial sa Jin.
,,Ooh aké šľachetné. Nuž ale platiť budem ja, predsa nenechám mladého muža za mňa platiť,, zasmiali sme sa.
,,Ne ne neee tutok sme sa dohodli, že platím ja,, pobúchal sa na vrecku.
,,Dohodli? Sám si to tvrdohlavo navelil a ostatní ti nemohli ani protirečiť,, zasmial sa Hoseok.
,,Ale čo. Ty si tu taký pán veliteľ?,, Usmiala sa Soo.
,,Ale niee, on je len naša mama,, zasmial sa Jimin a Yoongi s Jinom prikývli.
,,Ooo ahaa...milé, že sa o nich staráš. Tak fajn, pozvanie prijímam,, prikývla a všetci sme sa usmievali.
,,Jeeej okeej ďakujem ďakujem, ešte si oddýchnite z tvrdej práce a pôjdeme,, usmial sa Jin a Taehyung jej podal pohár džúsu.
,,Och deti, cítim sa nejako výnimočne. Už dlho ma nikto takto neobslúžil,, zachechtala sa a odpila si z džúsu. Zasmiali sme sa s ňou.
,,Každý človek je niečím výnimočný,, povedal Yoongi a začal venovať pozornosť naším rozhovorom.
,,Svätá pravda,, prikývla Soo a išla umyť pohár.
,,Joi ale nemusela si umývať, stačilo dať do myčky,, pokrútil hlavou Taehyung a usmial sa.
,,Ale no, keď už som tu tak umyjem všetko,, poutierala to a odložila pohár naspäť.
,,Noo pôjdeme už?,, Opýtal som sa po chvíli. Už som chcel kávu.
,,Môžme no,, prikývli ostatní a ja som sa potešil.
,,Tak choďte si všetci sadnúť do auta,, popohnal nás Tae.
,,Pôjdem svojím autom, je nás veľa,, usmiala sa Soo a brala si svoje kľúče. Tae si spomenul, že jeho auto má miesto pre 5 a vážne musí ísť Soo sama.
,,Tak kam mám ísť?,, Pýtala si Soo navigáciu.,,Iba choď za mojím autom,, usmial sa Tae a ona prikývla. Sadli sme si do auta a išli.
Pači sa ďalšia čaaasť. 🥰
YOU ARE READING
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022