44

329 23 8
                                    

Zobudil som sa znova. Bola mi zima. Trošku som bol v tranzu kde to som a čo sa deje no potom som sa spamätal. Znova sa mi objavili všetky výčitky a to čo sa stalo. Cítil som sa príšerne.
,,To teraz akože slnko zachádza alebo vychádza?,, Nahmatal som si mobil vo vrecku a pozrel sa koľko je hodín.

4:17am

23 zmeškaných hovorov od 'Eomma Jin' a 15 nových správ

KURVA!!! NIEE...to som tu akože prespal celý skurvený deň!!???!!  Tak...toto nedopadne dobre...nuž čo už...počkám aspoň do siedmej. Celkom joke ale znova som zaspal. Zobudil som sa vážne okolo siedmej a rozhodol sa ísť domov. Akooo úprimne? Vážne som tam nechcel ísť...
Jin vstáva celkom skoro a už je určite hore. Na 100% dostanem zjeba...
Oplatí sa mi vymýšľať nejakú výhovorku? Hm...asi nie...krik dostanem tak či tak. Dúfam, že sa Tae nič nedozvedel. Budem teraz normálne komunikovať s Yoongim tak ako aj doteraz? Asi áno...veď môžme na to zabudnúť. Dúfam...v nejakom okamihu som už bol pred dverami.
Ísť či neísť?...rozmýšľal som nad tým asi 5 minút. Fajn...to dám. Našťastie mám kľúče.
Opatrne som dal kľúče do zámku a snažil sa odomknúť čo najtichšie ako sa len dá. Vybral som kľúče a vstúpil dnu. Znova som sa snažil opatrne zamknúť a nenápadne preniknúť do izby.

,,EHM EHM! MILÝ PÁN JEON JUNGKOOK OKAMŽITE SEM,, zakričal Jin z obývačky.

,,Kurva,, zamrmlal som si a potichu išiel za Jinom.
,,Áno?,, Snažil som sa hrať nevinného.

,,môžeš mi vysvetliť kde si kurva bol?,,  Nahnevane sa na mňa pozrel.
Wow...ešte som nepočul Jina hrešiť. Ten musí byť vážne nahnevaný...

,,No...prepáč,, urobil som psie oči a sklonil hlavu.

,,Prepáč?! Myslíš, že pomôže jedno prepáč na ten celý deň keď som nemal ani len tušenia kde si?! Myslíš, že to prepáč vážne pomôže???,, Jeho pohľad sa mi zarýval až pod nechty.
Preglgol som...

,,Nie,, povzdychol som si.

,,Sklamal si ma Jeon Jungkook,, s povzdychom začal krútiť hlavou. Vyšli mi slzy...veď má pravdu.

,,Viem...som chuj a robím kokotiny kôli píčovinám...,, Stále som hľadel do zeme.

,,JeOn sLoVníK! Neštvi ma ešte aj s tým!,, Prepaľoval ma pohľadom. Povzdychol som si a išiel radšej hore do izby. Ale k Yoongimu. Viem...som idiot. Nechcem Taeho zobudiť a aby sa potom hneď stresoval. Potrebujem Yoongiho ukľudňujúce slová. Vošiel som k nemu do izby a nespal.

,,Kookie!! Ty si- ty si sa vrátil! Poď sem,, usmial sa a nastavil ruky na objatie. So smutnou tvárou som k nemu pribehol a objal ho.
,,Čo sa deje?,, Pozrel sa na mňa ustarostene.

,,J-ja...Jin sa na mňa veľmi hnevá,, začal som plakať.

,,Utiekol si z domu a prišiel si domov až na druhý deň takže sa mu ani nečuduj Jungkook,, povzdychol si.

,,Chápem...ale ja sa bojím, že sa to dozvie Tae a opustí ma,, sklonil som hlavu.

,,Neboj...nedozvie, to čo mám na krku na to je ľahká výhovorka a my s Jinom mu nič nepovieme. Neboj sa, nebude to vedieť,, usmial sa na mňa a objal ma.

,,Ďakujem,, potiahol som nosom a uvelebil sa na jeho ramene.

,,V pohode,, zasmial sa. Tak sme sa objímali asi ešte 7 minút. Potom prišiel zaklopať Jin, že máme ísť dole jesť. Vstali sme a zišli dole schodmi do kuchyne. Tam sedel Tae a pri linke poskakoval Jin.

,,Dobré ráno,, slušne som sa postavil.

,,KOOKIE!!!,, keď ma uvidel Tae, rozbehol sa za mnou. Pekne ma objal ako keby ma nevidel 3 mesiace.

,,A-ahoj Tae hehe,, srdce sa mi rozbúšilo. Bol som rád, že už som v jeho objatí. Chýbal mi.

,,Kde si toľko bol?? Báli sme sa o teba! Už to nikdy nerob prosím...,, Fňukal mi ucha ako malé šteniatko.

,,Musel som si niečo vybaviť...neboj, už sa to nestane,, usmial som sa a pohladil ho po vlasoch.

,,Fajn...poď jesť, určite si hladný. Počul som ako ti zaškvrkalo v brušku,, zasmial sa Tae a ťahal ma sadnúť si k stolu. Posadil som sa a on oproti mne. Yoongi zmätený čo sa deje tam sedel už dávno a čakal kým da Jin raňajky na stôl. Po chvíli sa na stole objavili francúzke raňajky (volá sa to tak? Ja neviem už :D). Počkali sme ešte kým Jin vyženie Hoseoka z izby aby prišiel do kuchyne a potom sme spolu s ním začali jesť.

,,Bolo to výborné eomma Jin, ďakujem...idem sa prezliecť do izby,, usmial som sa a ako prvý odyšiel od stola do izby. Konečne som mohol na seba dať môj obľúbený úbor a pohodlne si ľahnúť na posteľ. Vzal som si mobil a prechádzal sociálne siete. Nič nové...jak inak.

(Myslím tento úbor v ktorom vyzerá mega hottt 👀🥵 ↓)

(Myslím tento úbor v ktorom vyzerá mega hottt 👀🥵 ↓)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


O pár minút prišiel za mnou do izby Taehyung. Ľahol si vedľa mňa, hlavu si zaboril do môjho ramena a objal ma.
,,Láska?,, Cekol mi do ruky.

,,Áno TaeTae?,, Pozrel som na neho.

,,Chýbal si mi,, povedal smutným hlasom a pevnejšie ma stisol.

,,Aj ty mne...ale veď už som tu a to je hlavné,, usmial som sa a dal mu pusu do vlasov.

,,Ne e...ty si hlavný,, usmial sa.

,,Veď to je skoro to isté,, pokrútil som hlavou.

,,Ne...ty si hlavný,, protestoval.

,,Fajn fajn hehe ale pre mňa si ty ten hlavnejší,, usmial som sa a pohladil ho po vlasoch.

,,Dajme tomu, že rovnako neh tu nebude zbytočná vojna,, začal sa smiať a spolu s ním.

,,Fajn fajn,, zasmial som sa.



Po 300 rokoch ďalšia časť. 🤦🏻‍♀️❤️ Momentálne tu umieram na nedostatok spánku 😂...uplne milujem keď idem písať ďalšiu časť a BUM! po pár slovách zaspím :'/
Teraz sa snažím učiť po Japonsky, nwm prečo...vie niekto z vás po japonsky? 😂❤️

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now