48

253 18 6
                                    

Ok...priznám že toto sa dojebalo...možno sa mi to vyvrtlo z rúk. Aleee dajme tomu, že to nevadí.
Momentálne sedím v policajnom aute a počúvam milión otázok od polišov.
"Prečo si to urobil? Aký si mal dôvod? Čo ťa k tomu viedlo?" Kokotiny. Viac ma teraz trápi Taehyung než voľaky pojebany poliši. Stalo sa to čo sa stať malo...ten typek si to zaslúži.

Sedím už pol hodinu na jednej skurvenej stoličke vo voľajakej hnusnej kancelárii. Jebal by ich pes.
Konečne sa tu dotrepal policajt a sadol si za kancelársky stôl hneď oproti mne.
,,Odpoviete mi na pár otazok?,, Povedal pokojným hlasom a založil si ruky na hrudi.

,,Možno,, odfrkol som a radšej sa pozeral do okna na okoloidúce autá.

,,Ugh...fajn...uvedomujete si čo ste momentálne spôsobil?,, nadvihol obočie.

,,Áno a som s tým nadmieru spokojný...teda...až na jeden háčik že ten kokot nie je mŕtvy,, prevrátil som očami.

,,No ale prosím vás...môžem sa opýtať čo také vám urobil?,, Pokrútil hlavou muž v uniforme.

,,Povedal môjmu priateľovi, že ma videl opitého jebať sa s niekým iným v klube,, založil som si hlavu do dlaní.

,,A je to pravda?,,

,, Áno...bol som opitý ja som to nechcel!! A neviem kam teraz zmizol... odyšiel so slzami v očiach, bojím sa o neho,, môj hnev vymenil smútok.

,,Nebojte sa, príde po vás voľaký starší blízky známi a pôjdeš ho s ním hľadať,, pousmial sa.

,,Kto tu príde?,, Nadvihol som obočie.

,,Noo volá sa vraj Kim SeokJin onedlho by mal prísť,, poukladal si papiere na kopu.

,, Piče,, moje srdce zrazu ventilátor.

,,Deje sa niečo??,, Nahodil confused face.

,, Nemôže prísť niekto iný??,, Zaklipkal som očami.

,, Bohužiaľ mladý pán.. ,, pokrútil hlavou.

,, Kurvaaa to nedobre robíte...tooo budú preteky v najrýchlejšom rozprávaní alias kričaní,, pozrel som sa do okna či ho náhodou neuvidím po ceste.

,,YAH DE SI TY SMRAD,, rozleteli sa za mnou dvere v ktorých stál Jin s vareškou v ruke.

,,YAH DE SI TY SMRAD,, rozleteli sa za mnou dvere v ktorých stál Jin s vareškou v ruke

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pravdepodobne sme spolu s tým pánom dostali infarkt.

,,Pane...vy ste?,,

,,Kim SeokJin.. prišiel som po tohto idiota,, nahodil seriózny pohľad.

,, Prosím??,, Nástup pre Jiminove ideálne a ExCuse MeeE.

,,JaKe pRoSim bUď tiChO tErAz,, chystal sa hodiť varešku ale pohľad strážnika ho zastavil.
,,No treba niečo podpísať alebo voľačo také?,,

,,Uh áno, že ste tu pre neho boli, páči sa,, podal mu papier ktorý hneď podpísal.

,, Už možeme ísť?,, Položil pero a podal mu papier.

,, Myslím že áno...a neh sa to už neopakuje mladý pán ,, zasmial sa strážnik a ja som nahodil taký ten haha jasne smiech.

,,Hej hej doviii,, zasmial som sa. Hneď ako sme vyšli z budovy tak mi Jin jebol taku po hlave, že mi skoro odletela.
,, Piči au!,, Zastonal som.

,, SLOVNÍK! TY SI UVEDOMUJEŠ ČO SI TY VÔBEC UROBIL??!!??,, už z neho bola paradajka..

,,Um... áno?,, Nevedel som čo mu mám povedať.

,,ANO? ANO?! TAK PREČO SI TO KUA UROBIL?? Bože prečo ja mám také hlúpe deti,, ľudia naokolo sa začali otáčať...

,, Veď mu nič nie je.. ,, odfrkol som si.

,, NIČ??! zlomil si mu niekoľko rebier!! A to je nič?! ,,

,, Bože... menšie zranenie no,, uškrnul som sa. Jin to radšej vzdal. Chcel si šetriť nervy pretože nechýbalo veľa aby ich stratil. Po pár minútach cesty som sa ho odvážil niečo opýtať.
,, Tae je doma?,, Povedal som celkom dosť potichu.

,,Ty teraz Taeho nehaj.. ,, nevenoval mi ani pohľad.

,,Ale- je doma alebo preč?,, zastavil som.

,,Hej...zamkol sa v izbe a od vtedy z nej nevyliezol,, znova bez pohľadu...dojebal som to celé.

,,Oh.. ,, moje svedomie začalo 3. svetovú. Chcelo ma totálne zničiť. A pravdu povediac sa mu to aj darilo.
,,Bože ja som kokot,, zatiaľ som päste

,, Človek sa učí na vlastných chybách dieťa moje,, povedal už pokojným hlasom.

,, Bohužiaľ..,, povzdychol som si a kráčal ďalej. Vánok mi prehraboval moje vlasy ktoré mi lietali zo strany na stranu. Spev vtákov sa mi zaríval do uší ako keby mi chcelo vymazať všetky myšlienky. Nachvíľu som prestal všetko vnímať. Dokonca aj Jina ktorý sa háda sám so sebou lebo nevie čo má navariť. Chcel som lietať v oblakoch. Keď tu ma zrazu zo snívania vyrušil krik.

,,JunGkooK!,,

Ten hlas poznám...z hĺbky mysle som sa snažil spomenúť odkiaľ ho poznám.
Potom mi to došlo.
Jimin.
Zastavil som a snažil sa nájsť danú postavu. Spatril som ho..

,,Ahoj,, celý vysmiaty ku mne dobehol.

,,Čo odo mňa chceš?,, Prešiel som rovno k veci.

,,Nič... nemôžem pozdraviť svojho starého dobrého kamaráta?,, Zasmial sa.

,,Nie,, akokoľvek bez emócií som odpovedal.

,,Ale nooo...jungkookshi chýbal si mi,, zatváril sa ublížene.

,,Ty mne nie, nechceš si ísť radšej vyliať tvoje choré srdce rovnako ako hlava Namjoonovi?,, Zamračil som sa. Pozrel som sa na Jina ktorý absolútne nechápal čo sa deje.

,,Zmenil si sa Kookie,, povzdychol si.

,,Hej...už nie som utiahnutý kokot ktorý má len jedného falošného kamaráta,, falošne som sa usmial.

,, Rozmýšľaš čo hovoríš Kook,,

,,Ja veľmi dobre viem o čom hovorím, teraz mi daj láskavo pokoj, potrebujem niekam ísť,, prevrátil som očami a vrátil sa k Jinovi. Jimin tam ostal bez slova stáť. Nečakal takúto moju reakciu.

,, Dieťa moje s kým si sa tam hádal?,, Jin bol samozrejme zvedavý.

,,Jimin... taký kokot,, povzdychol som si a pokračoval v ceste.

,,Ohh aha... prídeme domov urobím ti niečo na jedenie,, usmial sa a ja som prikývol.

...

,,JUNGKOOKKK SI V PORIADKU..? ,, Bežal ku mne Hoseok s otvorenou náručou.

,, Hoseok ahoj áno som,, usmial som sa a objal ho.

,,to som rád, všetko som počul, poď si sadnúť,, zatiahol ma do obývačky a ja som mu začal všetko vysvetľovať.


Áno. Žijem.. zatiaľ. Veľmi ma mrzí a chcem sa ospravedlniť, že už moc nepíšem. Moja fantázia vážne klesla ale začína sa zobúdzať. Budem sa snažiť zlepšiť moje písanie. Dúfam, že mi odpustite srdiečka moje 🥺❤️

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now