42 🔥

473 21 14
                                    

,,ej...kamo cvrček letí...no...skače,, ukázal som na tú potvoru a drgol do Yoongino.

,,Jebeee??? Au...v živote si nevidel cvrčka skákať??,, Povzdychol si a pokrútil hlavou.

,,Neuveríš ale nie...,, Skrčil som nos a pozrel sa inde.

,,Tak už hej,, zasmial sa Yoongi.

,,Nie je tu niečo otvorené?,, Pozrel som sa na Yoongiho s nádejou, že povie áno.

,,Čo myslíš tým niečo?,, Naklonil hlavu a nadvihol obočie.

,,Nooo...nejaký klub alebo niečo také...veď vieš,, pousmial som sa.

,,Yep...tu neďaleko je jeden a práve sa tam hraje,, usmial za.

,,POĎME TAAAAAAAM,, skríkol som od radosti.

,,Nie...mne je tu dobre,, uškrnul sa.

,,Yoongi prosiiiiiiiiiiim,, urobil som psie oči ktorým nemohol Yoongi odolať.

,,Fajn fajn...vstávaj ideme,, zakrútil hlavou a zliezol z vodarky. Skoro som sa tam zjebal z kopca a Yoongiho tam išlo jebnúť od smiechu. Pekne od neho...konečne som stál na rovnej zemi.

,,No kadiaľ ideme?,, Pozrel som sa na Yoongiho zvedavými očami.

,,Buď ticho a nasleduj ma...nebudem ti rozprávať každý jeden krok, nie som gpska,, odfrkol si a pridal do kroku. Chýba mu spánok. A mne tiež...
Nasledoval som jeho kroky. Jeden za druhým. Tralala. Už mi šibe...Yoongi je ticho a ja sa nemám rozprávať s nikým iným než sám so sebou. Úžasné. Prešli sme pár krokov a už sme stáli pred jedným klubom. Hudba hrala dosť hlasno a ja som bol len rád.
,,Sme tu,, pousmial sa Yoongi a ukázal na budovu.

,,Tak poď, načo čakáš? (Kamo seriózne mi to slovo 'čakáš' opravilo na 'kakáš'😂),, naklonil som hlavu do strany.

,,Šak ja nejdem,, zasmial sa.

,,Čo? Jak, že nejdeš?? Ja tam sám nejdem. Nneneneneene...ideš so mnou proste, pod,, trošku psycho som sa usmial a potiahol ho za ruku.

,,Ale ja už nepijem,, zvraštil obočie.

,,Kto ti káže piť? Ideme sa zabaviť hehe,, zasmial som sa a zatiahol ho dnu.

,,Boha, fajn,, vzal sa a nakoniec išiel aj dobrovoľne.
Vstúpili sme dnu. Hudba bola dosť hlasno a ľudí tu bolo akurát. Skoro všetci z nich boli opitý.

,,Poď objednáme si niečo,, usmial som sa a už som ho ťahal k pultu.

,,Povedal som ti, že nepijem,, zamračil sa.

,,Jojjj nebud taký prísny...je to len výnimka,, usmial som sa a urobil na neho psie oči.

,,Raz ti za tie psie oči prijebem,, pokrútil hlavou a objednali sme si pár pohárikov. Naliali sme ich do seba a zábava bola už v plnom prúde. Po tvrdom alkohole sme si išli zatancovať na parket. Hudba sa držala stále v rytme a my spolu s ňou. Nevedel som, že Yoongi je taký skvelý tanečník. Priznám sa, že to bolo dosť sexy...

,,Yoongi? Hehe,, usmial som sa.

,,Ano?,, Spomalil pohyby a venoval mi trochu z jeho pozornosti.

,,Nauciiiz maa niesoo z teho co tanzuhees?,, Naklonil som hlavu a čakal na odpoveď.

,,Samhozhrejme,, zasmial sa a vzal si kontrolu nad mojím telom. Akokeby ho ovládal už len on. Iritoval ma jeho rozopnutý gombík na košeli. Odkrýval jeho bledú spotenú pokožku. Alkohol čo bol vo mne začal vládnuť môjmu telu a začal robiť hlúposti. Naklonil som sa k Yoongimu a pobozkal ho. Keďže mal vypité tiež tak sa bez váhania pridal. Bozkávali sme sa dokiaľ nám nedošiel kyslík. Hneď som sa mu potom vrhol na jeho snehovo biely krk kde som začal robiť červené značky. Mal ich skoro všade. Páčil sa mi môj výtvor. Presunuli sme sa zrejme na wecka kde sme sa znova začali bozkávať. Keď mám pravdu povedať tak bozkáva fakt dobre...zavrel dvere a začal mi dávať dole oblečenie. Chladnými rukami mi prechádzal po mojej rozpálenej hrudi až dole k nohaviciam ktoré potom rozopol. O chvíľu už boli dole aj tie. Nohavice si dal dole neskôr aj on. Prehol si ma cez koleno a začal ma udierať po zadku. Vyšiel zo mňa slastný vzdych. Viac ma to vzrušovalo než bolelo. Keď ma prestal "mlátiť" pohladkal ma po ňom. Rozkázal mi ísť na štyri a tak som aj urobil. Prešiel si pár krát po svojej pýche a potom ho so mňa vsunul. Nebol opatrný. No nebolelo to.

,,Aish Y-Yoongiaah-,, stále do mňa prirážal hlbšie a rýchlejšie.

,,V-vydrž-,, vzdychy a iné zvuky sa rozliehali celou miestnosťou tak, že ľutujem typkov ktorý tam išli vykonať potrebu. Ale veď aj toto je potreba nie?

,, J-ja,, ,

,,Spolu,, povedal a po pár sekundách sa do mňa so vzdychom urobil. Spotený sme rozdýchavali práve prežitý orgazmus. Obliekol som sa a šiel ku umývadlu napiť sa čistej vody.
Vyšli sme potom s Yoongim von kde nás už čakal taxík ktorý nám zavolal barman. Nasadli sme dnu, povedal som dúfam, že správnu adresu a vyrazili preč. Keď sme už boli pred domom, zaplatili sme a vyšli von z auta. Ledva sme chodili normálne a ne to ja ešte s natrhnutým zadkom. Ledva sme prišli ku dverám. Otvoril nám Jin ktorý už počul dvoch ožranov ktorý sa po ťažkej párty vracajú domov.

,,KriStE pAnE kDe StE tO bOli?!,, Vytiahol nás dnu a zavrel dvere.

,,Awooj eommaa Jiiin...myyy? Myyy smwee bolhiii von hehe,, zasmial som sa.

,,No nehovor bez teba neviem...koľko ste toho vypili???,, Začal dávať milión otázok.

,,Neviim...awee veeelha,, zasmial som sa.

,,Anciáša s bubnom tu s vami,, povzdychol si Jin.

,,Eommaaa???,, Pozrel som sa na Jina.

,,No čo dieťa moje ožraté?,, Čakal čo zo mňa výjde.

,,Chceš počuť tajomstvo??? Hehe,, zasmial som sa.

,,No počúvam, hovor,, naklonil hlavu.

,,Yoongiaah maa pueed par minuutami pojebhal hhehe ale pssst,, spadol som z taburetky kde som sedel.

,,Čo ťa?! Kde je ten malý parchant?! Takto mi poškvrniť dieťa!!,, Zkričal Jin a všimol si Yoongiho jak sa ledva trepe schodami hore do izby.
,,Teraz krik nepomôže,, pokrútil hlavou a pomohol nám dostať sa do postele. Spokojne som si ľahol a spal.


Taaak menší smut no. Upss...Kookie si pomýlil ľudí na jebanie :D no. Stáva sa...zajimave, že viem napísať lepšie smut s Yoongim ako jebe Kooka ožratý na weckach než z Taehyungom jak ho jebe normal v posteli :D. No nevim no...dúfam, že sa páčilo...keď tak mi môžete napísať čo chcete ďalej 😶❤️

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now