4

850 50 0
                                    

,,tak, rozumeli ste tomu?,, Opýtala sa nás tá stará jašterica na konci hodiny.

,,Áno,, každý znudene odpovedal no každý vieme, že klameme...

,,Dobre tak urobíte mi o tom projekt...je jedno s kým len ho urobte. Máte na to 2 týždne, dovidenia,, odyšla klopkajúcimi topánkami z triedy. Rýchlo som sa pobalil a surfoval k mojej skrinke. Znova mi ju pred nosom zabuchol Namjoon.

,,Čauko,, uškeril sa.

,,Čo zasa chceš?,, S odporom som sa na neho pozrel.

,,Oh hneď úprimne? Okej...počúval si to na ten projekt?,, Usmial sa.

,,Urob si ho sám,, pretočil som očami a bežal preč pretože som videl ako už v ňom zúri hnev. Prišiel som domov a zhodil tašku na zem.

,,Zajačiiik,, pribehla ku mne mama a začala ma objímať.

,,Ahoj mami,, zasmial som sa.

,,Papal si?,, Pozrela sa na mňa.

,,Uh áno,, falošne som sa usmial a znova klamal.

,,Dobre...zlatko musím ti niečo povedať,, klesol jej úsmev z tváre.

,,Čo sa deje?,, Celkom som sa obával pretože toto nie sú slová ktoré chcete počuť. Išli sme do obývačky a sadli si na gauč.

,,Počuj...niekoho som si našla a chce ma vziať na dovolenku. Niekde ďaleko...aaa vieš, že ti verím ale podľa mňa by sa zišiel nejaký človek ktorý by sa mi o teba postaral,, pozerala sa na mňa pohľadom ktorý som ešte nevidel.

,,Koľko si už s ním?,, Neisto som sa na ňu pozrel.

,,Rok a pol¿,, Nevedela povedať presne.

,,Čo?! Ty si s niekým už rok a pol a ja o tom vôbec nič neviem?! Pekne...diky za info, choď choď,, naštval som sa. Neviem čo to do mňa vošlo ale trpel som v sebe už veľa emócií. Celý červený som letel do svojej izby a zamkol sa. Nechcem aby mi tu niekto chodil.

,,Zajačik nehnevaj sa prosím,, prišla mi mama klopať na dvere.

,,Nechaj ma samého,, zakričal som na ňu. Ešte tam niečo kecala no sluchátka mi prišli ako lepšia varianta. Ležal som na posteli a nejako zaspal. Po niekoľko hodinách som sa zobudil. Vytiahol som si sluchátka z uší a pozrel sa koľko je hodín. Bolo 4:37am a začal som stresovať pretože som si neurobil veci do školy. No po chvíli som si uvedomil, že máme branné. Keď som bol už hore, vedel som, že už nezaspím tak som zapol telefón a skontroloval čo sa deje. Mal som 4 zameškané hovory a vyše 10+ správ od Taehyunga. Takýto nával som nečakal.

Gucciboy 💸: ahoj koláčik~
Gucciboy 💸: ako škola?

Gucciboy 💸: stalo sa niečo?

Gucciboy 💸: urobil som niečo ja?
Gucciboy 💸: Jungkookie prosím...

Gucciboy 💸: si v poriadku?
Gucciboy 💸: bojím sa o teba

Gucciboy 💸: tak ale teraz sa už naozaj začínam báť...
Gucciboy 💸: aish ja dnes skončím v nemocnici
Gucciboy 💸: po 4 infarktoch ma tam ešte vezmú...

Gucciboy 💸: koláčik prosím...


Cookie 🍪: Taehyungie prepáč...pohádal som sa s mamou a z hnevu som zaspal...nechcel som ťa vystrašiť :'(

Gucciboy 💸: koláčik to nevadí...si v poriadku?

Cookie 🍪: noo...aj tak tak, prečo nespíš?

Gucciboy 💸: čakám kým mi napíseš

Cookie 🍪: ježiši maria to nemyslíš vážne, choď si ľahnúť~

Gucciboy 💸: ani za svet, až po tebe~

Cookie 🍪: ale ja nie som unavený teraz...nezaspím tak skoro

Gucciboy 💸: tak to máš potom smolu pretože ja ťa momentálne neopustím...

Cookie 🍪: čo by som ja teraz bez teba robil TaeTae~

Gucciboy 💸: aj ja ťa mám rád~~

Cookie 🍪: môžem počuť tvoj hlas?

Gucciboy 💸: ty môžeš všetko koláčik...zavolám ti

Prichádzajúci hovor Taehyungie~
/ ×

-ako ti je koláčik?

~teraz už oveľa lepšie

-bože...hlas máš ako anjel

~haha ďakujem, no na teba nemám

-ty máš na všetko možné na svete...

~pwestaň lebo sa budem červenať

-okej, to znamená, že pokračujem haha

~TaeTae vážne :3

-dobre...nič nehovorím
-mal by si ísť už spinkať

~Tae ale veď ja nezaspím

-ani keď ti poviem rozprávku?

~ty mi povieš rozprávku?

-keď ti to pomôže zaspinkať tak áno

~dobre...začni

-už ležíš?

~áno

-si poriadne zakrytý?

~áno

-dobre tak o čom chceš rozprávku?

~to je jedno, všetko bude dobré

-no dobre a už tíško a počúvaj

Položil som si telefón vedľa ucha na vankúš. Je mi jedno kde skončí ráno. Hlavne, že budem počuť Taehyungov hlas.

-kde bolo tam bolo, žila raz jedna babka, a tá mala vnučku. A tá vnučka k nej veľmi rada chodila...

Počúval som tie prekrásne tóny pri ktorých moje oči klesali. Čím ďalej tým viac bol jeho hlas tichší. Zrejme kôli tomu, že už ma uspáva. Chcel by som to mať takto každú noc.

-tak a koniec...dobrú noc koláčik, vyspinkaj sa do rúžova /povedal Tae a zrušil hovor/

Bohužiaľ túto vetu som už nepočul pretože som spal. Všade vo sne mi behal po rozume iba Taehyungie. No absolútne mi to nevadilo...

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now