45 🔥

492 26 20
                                    

,,mám nápad láska,, usmial sa Tae a pozrel sa na mňa žiarivými očami.

,,Počúvam,, to zas bude...pomyslel som si. No to som zvedavý čo z neho vylezie.

,,Dnes môžme ísť niekam na výlet, len my dvaja...čo ty na to?,, Oči mu žiarili ako lampy na ulici v nočnom svetle.

,,Mhm môžme, kam by si chcel ísť?,, Usmial som sa a sledoval to nadšenie na jeho vysmiatej tváry.

,,Mhm môžme, kam by si chcel ísť?,, Usmial som sa a sledoval to nadšenie na jeho vysmiatej tváry

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(No nie je on úžasný? Babyyy 🥺❤️)

,,Jejjj emmm mohli by smeeee iiisť...boa neviem,, sekol sa.

,,Mám niečo vymyslieť ja?,, Nadvihol som obočie.

,,No vymysli niečo,, usmial sa.

,,Môže to byť kdekoľvek?,, Pozrel som sa na neho.

,,S tebou kamkoľvek a kedykoľvek,, dal mi rýchly bozk na nos. Začervenal som sa a schoval si tvár do dlaní.

,,Aw ty si ale zlatý, láska nehanbi saa,, zasmial sa a stiahol mi ruky z tváre.

,,Heh no mohli by sme ísť sadnúť si napríklad na bowling?,, naklonil som hlavu do strany.

,,Anooo! Skvelý nápad!!! Idemee????,, Začal skákať po posteli.

,,Hah TaeTae kľud...pôjdeme až tak neskôr trošku pretože je teraz teplo a nebolo by tam teraz dobre,, usmial som sa.

,,Aish...tak fajnn...,, Skleslo si opäť sadol a zamračil sa.

,,Oww teraz môžme ísť na ľadovú triešť ak chceš,, snažil som sa ho rozveseliť.

,,Umm veď poďme do bazéna čo máš na dvore,, nadvihol kútik pery.

,,emm...nie je vyčistený,, poškriabal som sa na krku.

,,Aish...tak ho vyčistime,, nahodil psie oči.

,,TaeTae to nám zabere snáď celý deň...a ešte k tomu naša lenivosť to nedovolí, jedine keby nás tam poháňal Jin s metlou v ruke,, začal som sa smiať. Tae prikývol.

,,Pravda,, našpúlil ústa a ďalej rozmýšľal.
,,Veď môžme byť zatiaľ tutok s chalanmi a potom pôjdeme,, usmial sa  a ľahol si na mňa tak aby ma obímal.

,,Mhm,, s úsmevom som prikývol a dal mu pusu do vlasov. Tae sa s povzdychom na mňa pozrel. Snažil som sa vyčítať z jeho tváre, že čo sa deje no vyrušil ma z toho bozk. Pobozkal ma na pery a prehĺbil náš bozk. Jazykom mi navlhčil spodnú peru čím si pýtal vstup ktorý som mu povolil. Medzi našimi jazykmi prebiehala vojna. Bohužiaľ vyhrával Taehyung no vyhrať som chcel ja. Jeho ruky putovali po mojom bruchu pod tričkom.
,,Tae~,, zaboril som mu ruky do vlasov.

,,Čo tak si trochu užiť láska?,, Uškrnul sa a znova ma pobozkal. Pridal som sa. Úprimne? Nemal som nič proti tomu. 👀...vyzliekol mi tričko a odhodil ho niekam preč. Urobil som to isté a jeho tričko skončilo hneď pri mojom. Potom ma vyzliekol úplne a onedlho aj jeho. Pomaly do mňa vošiel.

,,Ah~ Tae~,, nechty som si zaboril do jeho chrbta.

,,Tichšie láska,, zrýchľoval.

,,YAH!! TICHO TAM!! NIEKTO SI TU CHCE V KĽUDE POZRIEŤ SERIÁL!!,, ozval sa kričiaci tuším Hoseok. Začali sme sa smiať.

,,Hovoril som ti tichšieah,, zasmial sa a pobozkal ma.

,,Snažím sa- ah~ j-ja už-,,

,,Aj j-ja, spolu~,, pár krát ešte prirazil a potom sme sa spolu urobili. Spotený Tae si ľahol vedľa mňa a pobozkal ma na čelo.
,,Bol si úžasný láska,, zasmial sa.

,,VĎAKA BOHU UŽ SKONČILI JEBAČKU TIE ÚCHYLNE PRASATA,, zakričal Yoongi.

,,MIN YOONGI SLOVNÍK,, zdrbal ho Jin. Začali sme sa smiať a potom ma TaeTae objal.

,,Zvyknú si,, zasmial sa Tae.

,,No neviem neviem,, zasmial som sa spolu s ním.

,,Hm...a ten zvyšný čas strávime ako? 2. kolo ešte môžem..,, pošepkal mi do ucha.

,,TaE!,, Buchol som ho do ramena a zakryl sa paplónom aby nebolo vidno moje červené líca.

,,Aww,, zasmiala sa Tae a stiahol zo mňa paplón. Stále som bol nahý takže som červený až na riti. Smejúci sa Tae mi podal oblečenie aby som sa obliekol. Keď sme boli oblečení zišli sme dole smerom do kuchyne aby sme si dali čaj s ľadom. Boli tam všetci chalani ktorí sa na nás vyčítavo pozerali.
,,Deje sa niečo?,, Opýtal sa pokojne Tae.

,,Áno. Môžete sa jebať tichšie prosím? Pre vás som nepočul na seriál,, zamračil sa Hoseok.

,,Prepáčte,, hlavu som mal sklonenú a pozeral sa na zem.

,,Hoseok má pravdu, v poriadku Kookie,, usmial sa Jin. Yoongi len sedel za stolom a nič neriešil.

,,Jungkook?,, Pozrel sa na mňa Hoseok.

,,áno?,, Vrátil som mu pohľad.

,,Umm šukal ťa už niekto tak dobre ako Tae?,, Uškrnul sa.

,,Čože??!??,, Zmätene som vykríkol a s Yoongim sme si vymenili "vytreštené" pohľady.

,,Hoseok!!,, Zkričal Jin.

,,Fajn fajn...len som zvedavý,, pokrčil plecami a odyšiel do obývačky. Jin pokrútil hlavou a venoval mi povzbudivý úsmev. Taehyung sa pri nalievaní čaju ticho smial. Medzi Jinom a Yoongim sme si vymieňali rôzne pohľady...len nech Tae nič nezistí...modlil som sa...

,,Pači sa láska, poď do obývačky,, podal mi Tae ľadový čaj a odišiel.

,,Hneď prídem,, usmial som sa.

,,Dúfam nič nevie, však nič nevie...?,, Opýtal sa Yoongi.

,,Nie...no myslím, že nie,, povzdychol som si.

,,Nebojte, aj to tak ostane,, snažil sa nás povzbudiť Jin.

,,Dúfam,, povedal Yoongi a ďalej sa venoval svojmu mobilu. Ja som išiel za Taem do obývačky. Sadol som si vedľa neho a svoju ruku mi obmotal okolo môjho pása.

,,Chutí?,, Pozrel sa na mňa Tae.

,,Č-čo?,, zakoktal som sa.

,,Čaj...chutí?,, Zvládne sa na mňa pozrel.

,,Oh, áno hehe...je výborný,, usmial som sa a odpil si.

,,Hoseok no už vyber niečo,, zvrčal Tae na Hobiho.

,,AISH...buď taký múdry a vyber ty,, Hoseok hodil Taemu ovládač do ramena a zamračil sa.

,,Chuju!!,, Na oplátku mu Tae šmaril papuču do hlavy.

,,Ty si chuj!!,, Hodil po Taehyungovi vankúš.

,,Ja chuja mám ale ty nemáš hehe,, zasmial sa Tae a vyhol sa vankúšu. Vankúš po ňom hodil späť.

,,Mam chuja!!! A väčšieho jak ty!!,, Zavrčal Hoseok a umelý kvet sa učil lietať.

,,YAH!,, pristál Taemu na hlave. ,,A nemáš!!,, hodil chudák kvet naspäť po Hoseokovi.

,,MÁM!!,, chystal sa hodiť-

,,YAHHHH!!!! Čo tO Tu kUa RoBíTe?!!?!,, prišiel Jin do obývačky.
,,Čo to má toto znamenať??!,, Obaja stíchli a jediné čo bolo počuť je môj smiech a Jinov krik.
,,Kim Taehyung, Jung Hoseok okamžite každý do svojej izby,, zavrčal Jin a obaja išli hore.
,,Kookie...,, Pozrel sa na mňa.

,,Fajn fajn,, ukončil som svoje záchvaty a načiahol sa po svoj čajík.

Nie...nezomrela som 🥺❤️ prepáčte, že nie sú časti ale moja fantázia totálne umiera. Pokúsim sa zlepšiť slniečka moje 🥺🥺🥺❤️👉🏻👈🏻 dúfam, že sa vám časť páčila...

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now