55

267 19 25
                                    

,,aleee ešte sa ísť previesť nemôžme, nie je tu Kookie,, pousmial som sa. 

,,a kde je dieťa moje?,, opýtal sa ma Jin.

,,vonku vybavuje telefonát,, bližšie mu nepoviem, neviem čo by sa dialo.

,,aha aha, dúfam, že to nie je jeho mama,, začali sme sa smiať.

,,nie je neboj,, ďalej sme sa smiali a popíjali.

Jungkook pov.

Ešte stále čakám na Jimina. Má tu byť už čoskoro. Onedlho som v diaľke videl ako sem ide. Stále mal slzy v očiach, bolo mi ho celkom ľúto. S úsmevom príbehol ku mne.

,,A-ahoj ggkuk-,, povedal nesmelo a ďalšie slzy opustili jeho oko ktoré som mu hneď zotrel.

,,Ahoj Jimin,, pousmial som sa a pozeral na jeho nesmelosť a radosť zároveň ako v prvý deň keď sme sa videli.

,,M-môžem..ť-ťa ob-objať?,, pozrel sa do zeme a zrejme čakal negatívnu odpoveď...neodpovedal som mu. Chvíľu som stál a čakal čo urobí. Naspäť sa mi pozrel do očí.
,,P-prosím,,

,,Poď sem,, prikývol som. Pravdupovediac takú radosť som už dlho nevidel. Jedno objatie a toľko pocitov...
Bol som šťastný lebo som ho znova videl a pocítil som od neho šťastie až na mesiac.
Bol bol som prekvapený lebo som stále nemohol uveriť tomu čo sa deje.
Bol som sklamaný z toho že som ho nevypočul skôr.
Bol som smutný lebo som si uvedomil čím si prešiel. Hlavne čím si prešli jeho oči a zápästia...(aj keď viem, že ja som si niečím prešiel tiež...)

,,Ď-ďakujem,, pošepkal a ja som započul jeho vzlyky. Trochu som ho odsunul z objatia a utrel mu slzy.

,,Neplač...som tu,, usmial som sa a neposlušná slza opustila aj moje oko.

,,Takže t-to znamená, ž-že mi odpúšťaš?,, Potiahol nosom a bodol do mňa psie oči.

,,V podstate áno, ale bude chvíľu trvať kým si na teba znova zvyknem,, pousmiala som sa a pohladkal ho po vlasoch. Rozžiarili sa mu oči ešte viac a pevnejšie ma objal. Spadol mi kameň zo srdca jak sa hovorí.

,,ĎAKUJEM ĎAKUJEM ĎAKUJEMMM!!,, začal poskakovať od radosti. Začal som sa smiať, bolo to cute.
,,Yah! Prečo sa smeješ?,, Odul spodnú peru a hral sa na urazeného.

,,To sa ti len zdá,, znova som sa pozasmial a pohladil ho po vlasoch.

,,Mhmmm,, dal mi ten "upodozrievavý" look a zasmial sa so mnou.

,,Umm...nechceš sa k nám pridať k stolu?,, Ukázal som na bar.

,,I- nechcem vás rušiť, mne už ohromne stačí len to, že som ťa mohol vidieť a rozprávať sa s tebou,, usmial sa jak slniečko.

,,Nerušíš,, usmial som sa.

,,Vážne nie...b-bojím sa T-taehyunga...a nie som moc do spoločnosti zatiaľ,, hanblivo sa usmial a poklonil hlavou na úkaz vďaky.

,,Tak fajn ale odprevadím ťa domov aspoň,, vybral som sa jeho smerom.

,,A-ale-,, chcel protestovať ale zastavil som ho.

,,Pssst poď,, počkal som ho kým docupitá a pokračoval ďalej. Ešte som napísal Taemu aby sa nebál kam som zmizol.

Ggkuk:
-bibi išiel som odprevadiť Jimina domov, hneď sa vrátim. 💘

Dúfam, že mu to nebude vadiť...o pár sekúnd mi prišla správa späť.

TaeTae:
-v poriadku len opatrne, a ponáhľaj sa je neskoro zajačik. Ak chceš tak ti pôjdem oproti. 💕

Ggkuk:
-dám ti vedieť jak sa budem vracať

Vypol som telefón a moju pozornosť vrátil späť Jiminovi. Bol som rád za tento okamih. Užíval som si to. Pripomenulo mi to staré časy. Či zlé či dobré bolo mi fajn. A Jiminovi tiež. Musel som sa nad tým pozasmiať.
,,Prečo sa smeješ?,, Jimin po mme hodil nechápavý pohľad.

,,Aaale nič, spomínaš jak sme ešte v takomto čase robili kokotiny po detských ihriskách?,, Pousmial som sa. Chvíľu sa zamýšľal a o pár sekúnd sa rozosmial aj on.

,,Áno, haha rozbili sme kolotoč a polámali húpačky,, začali sme sa smiať.

,,Potom sme odtiaľ zdrhali lebo nás videla mestská hliadka, chudáci...nohy im nestačili,, so smiechom som pokrútil hlavou a Jimin prikývol.
,,Bolo nám fajn...,, Prechádzal som z nohy na nohu.

,,Jup...bolo, ale ešte aj môže,, usmial sa Jimin s rozsvietenými očami.

,,Ano ano, ešte bude,, spokojne som si vydýchol. Priskočil som k nemu a rozstrapatil mu vlasy.
,,Nevešaj hlavu, bude to v pohode,, objal som ho cez plece a on sa spokojne pritúli. O pár minút sme boli pred jeho domom.
,,Fuu behal si až takú diaľku?,, Zasmial som sa.

,,No čo už, chcel som byť čo najrýchlejšie pri tebe,, usmial sa do zeme.

,,Zlaté, no dobrú noc a nesmúť,, poťapkal som ho po vlasoch.

,,Ju dobrú, a opatrne,, s úsmevom vošiel dnu a ešte mi posledný krát zakýval.

Fuuu...takže toto sa teraz reálne deje.

Napísal som Taemu, neh mi ide oproti xx-xxx, xx ulici a vybral sa za ním.

Mňo ďalšia časť je tu. Dúfam, že sa páči. ❤️ Prepáčte, že píšem nepravidelne ale môj mood je teraz že: 📈📉📈📉📉📉📈📉📉 ☹️❤️. Budem sa snažiť písať častejšie.

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now