,,no taaaak, Kookie pohniii,, kňučal mi Tae do ucha.
,,MôŽeM sA oBuŤ??,, snažil som sa byť kľudný.
,,emh. Áno. Prepáč...,, pozrel sa do zeme.
,,jooj nebuď hneď smutný...,, povzdychol som si a dal mu pusu na líce.
,,veď chápem, že som otravný no už si??,, usmial sa.
,,hah ty si ale- áno som,, zasmial som sa a odomkol dvere.
,,jupiiii papaa eommaaaaa,, zakričal Tae a vybehol z domu.
,,kAm iDeTe??,, vykukol Jin spoza rohu.
,,na bowling, neviem kedy sa vrátime,, povedal som mu s úsmevom.
,,oh- len...Kookie nepi moc aby to nedopadlo tak zle ako minule...a daj pozor aj na Taeho,, hrozil prstom.
,,je to bowling-,, vyčítavo som sa na neho pozrel.
,,bowling bar mojko BaR,, dakde nwm z jakej riti vytiahol varešku.
,,fAjN FaJn nebooj kľud,, ustúpil som a zasmial sa.
,,vidíš, nuž príjemnú zábavu then..,, zasmial sa aj on a zaliezol naspäť do kuchyne.
,,ďakujeme, paa,, zatvoril som dvere a docupital k nedočkavému Taehyungovi.
,,to ti trvalo...,, zamračil sa.
,,prepáč zdržal ma Jin,, pousmial som sa a objal ho.
,,juj ahaaa oki no poď už,, znova bol happy jak 2 greppy a bol mier na Zemi. :D Chytil som ho za ruku a kráčali sme chodníkom smerom do bowlingu. Vonku vial príjemný chladný vetrík a mesiac na oblohe sa začal pomaly vytŕčať. Nuž jak sa hovorí noc je ešte mladá. Vlasmy mi prechádzal jemný vánok a trošku ich rozstrapatil. Obloha bola krásna. Väčšinou sa tieto pocity nedajú opísať no ja to aspoň nejako skúšam. Prešli sme pár krokov a zachvíľu sme stáli pred vchodom.
,,No šup šup poď,, otvoril som pre neho dvere a počkal kým vojde dnu.
,,ďakujem koláčik,, zasmial sa a vošiel dnu. Vybehol schodmi a šiel zaplatiť vstupné a veci okolo toho. Ja som išiel obsadiť stôl a sadol si na stoličku. O pár minút sa vrátil Tae aj s nejakými drinkmi ktoré hneď položil na stôl.
,,Pači sa,, usmial sa a podal mi pohár.,,ďakujem TaeTae,, urobil som aegyo a nalial do seba drik so slušným obsahom alkoholu.
,,Och to čo jee,, zvraštil som obočie od miernej sladko-kysloty.,,Neviem, ponúkol mi to barman ako novinku...celkom mi to chutí,, zdvihol kútik pier.
,,Je to fajn,, pousmial som sa.
,,Hen jak typek dal strike!,, Ukázal Tae na mladšieho chalana na tej drevnej deske kde sa to hádže či čo to je.
,,Je dobrý,, pokýval som hlavou a sledoval jeho pohyby.
,,Chodieva tu asi často,, zasmial som sa.,,Jak vieš?,, *Confused Taehyung*
,,Šak kuknem a vidím, takto nehádže len tak hocikto,, dal som mu frčku do nosa a zasmial sa.
,,Pači saa,, Medzitým nám barman prinesol ďalšie drinky.
,,Again?,, Nadvihol som obočie.
,,Šak why not, no šup ber, pi,, podal mi pohárik. Šupol to všetko do seba. Fuhaaa chlapec sa chce asi riadne odreagovať. Takto sa to opakovalo asi ešte 4x len ja som toľko toho nepil. Tae si stále dával do nosa aj keď som ho chcel zastaviť.
,,Tae už máš dosť, prečo toľko piješ?,, Začínal som sa báť.
,,Lebo možemmm,, odfrkol si.
,,Taehyungie deje sa niečo?,, Prisunul som sa bližšie k nemu.
,,Ne.,, Otočil sa.
,,Tae,, sklesol som...nevedel som čo sa deje.
,,Prosím...čo sa deje?,, Povzdychol som si.,,To by si mal vedieť ty, nie?,, Pozrel sa mi jeho očami až do mojej duše.
,,J-ja...,, Zaskočil som sa.
,,Kde si vlastne včera išiel s Yoongim?,, Založil si ruky v páse. Well fuck...
,,N-no...my sme boli na vodarke a p-potom sme si boli sadnúť...,, Prosil som boha...
,,Sadnúť kde-?,, Zamračil sa.
,,N-na párty ktorú sme v-videli okolo,, tažko som prehltol.
,,No a čo ste tam robili?,, Otrávene prevrátil očami.
,,T-trošku sme si vypili...,, Svätý bože, budha nwm kto ešte pomôžte mi...
,,Nuž...podľa treba si stačí iba "trošku" vypiť na to, aby si vyfajčil tvojho kamaráta?!,, Jeho zlosť stúpla.
,,J-ja...ja som nechcel...T-tae,, zastavil sa mi dych.
,,Nič mi nehovor...,, Nalial do seba ďalší pohár.
,,T-taehyung prosím...,, Slzy mi stekali po líci.
,,Ako...,, Pošepkal som si.,,Vidíš toho milého barmana tam Kook?,, Ukázal smer na neho.
,,Á-áno,, pozrel som sa.
,,Ten vás videl, môžeš sa mu poďakovať,, odfrkol si.
,,Taehyungie prepáč mi to, bol som na mol...nevedel som čo robím..j-ja vážne som to nechcel urobiť...prosím odpusť mi to,, začal som plakať.
,,Presne toto mi urobila moja ex...daj mi čas Kook,, odyšiel zaplatiť a zmizol.
Pozrel som sa na toho barmana ktorý sa pod nosom len tak uškŕňal. Dostal som nával hnevu, že kôli nemu sa teraz na mňa hnevá Tae. Prišiel som k nemu a vrazil mu jednu do nosa až spadol na zem. Z nosa mu išiel potok krvy.,,PREČO SI MU TO KURVA POVEDAL TY SVINIAR?!!,, vrazil som mu ešte jednu že ho skoro vyplo. Ostal som do neho ešte mlátiť.
,,Hej hej kľud!! Čo sa tu deje?! Preboha!!,, Prišiel nejaký muž ktorý ma vzal od toho kokota.
,,PUSTI MA! JA HO ZABIJEM!!,, Snažil som sa dostať z jeho rúk no bol to namakanec...
,,Chlapče ukľudni sa, čo ti urobil??,, snažil sa ma upokojiť kým druhý volal políciu.
,,POVEDAL MÔJMU PRÍSTROJOVÚ ŽE SOM SA KURVIL S INÝM!!,, márna snaha o útek.
,,Ale to sa dá vyriešiť aj inak a nie zlomeným nosom a ešte neviem čoho iného,, robil čo mohol aby ma udržal.
,,JE TO KRETÉN!! ZASLÚŽI SI TO, MAL DRŽAŤ HUBU!,, Krv vo mne vrela jak v kotli a prebíjala smútok. O pár minút prišla polícia a sanitka. Typka naložili a pakovali s ním do piče. Mňa zas naložila polícia a odviezla ma do cely na policajnú stanicu.
Ďalšia časť je na svete slniečka moje krásne.🌞❤️ Už tu máme trošku zvrat ale dúfam, že sa páči a že ste aspoň trošku zvedavý čo bude ďalej 👀❤️
Majte sa krásne 🥺❤️
YOU ARE READING
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022