10

752 39 0
                                    

,,ooo ahaaa nuž poďte ďalej pán Kim,, usmiala sa mama a pustila nás dnu. Išli sme do obývačky a sadli si na gauč. O pár sekúnd prišla aj mama.

,,Tak...ako ste sa dohodli?,, Pousmiala sa mama.

,,Noo...to je na Kookieho,, otočil sa na mňa Tae.

,,Tak?,, Zazrela na mňa mama.

,,No pokiaľ ti nevadí taak...ja by som ho bral nuž,, snažil som sa o vážny výraz.

,,Okej...tak ste priatý,, usmiala sa mama a vytešovala, že konečne je niekto kto by sa o mňa staral.

,,Hh ďakujem...a kedy že to vlastne idete?,, Zasmial sa Tae.

,,Noo...už zajtra. Skoro ráno,, mamin výraz tváre zvážnel.
,,Ak chcete môžete tu ostať spať už od dnes,, usmiala sa.

,,Uh dobre...len si ešte skočím po veci,, poškriabal sa Tae na krku.

,,Samozrejme...tak ja sa idem pobaliť,, vstala a odyšla hore do izby. Ostal som tam s Taem a čumel do blba.

,,Tak...ty si teraz moja nová opatrovateľka?,, Otočil som zrak zo steny na Taeho.

,,Uhm...vyzerá to tak. Vieš...netušil som ani vo sne, že naše prvé stretnutie bude takého...že ťa nájdem polomŕtveho v školníkovej búde a potom sa stanem tvojou opatrovateľkou na cca rok,, trošku sa pousmial a zahľadel sa mi do očí.

,,Popravde...ani ja. Nechcel som aby si ma videl v takomto stave,, pozrel som sa do zeme a chytil si boľavú hlavu.

,,Kookie...mne je úplne jedno v akom stave ťa vidím...keď je treba postarám sa o teba aj do konca môjho života. Pre mňa je hlavné, že ťa mám pri sebe,, usmial sa a jemne ma objal.,

,,Ďakujem TaeTae,, odlepil som sa od Taeho lebo išla dole mama po nejakú vec.

,,Eh...zlatko tu vám nechám v kuchyni peniaze...máte tu toho dosť,, usmiala sa mama a išla do kuchyne.
,,Kookie pôjdeš s Taehyungom k nemu a pomôžeš mu s vecami...ak Taehyung súhlasí,, prišla za nami.

,,Môžem...,, Otočil som sa na Taeho.

,,Uhh...eh samozrejme,, nervózne sa usmial. Bolo to divné.

,,Tak...ideme?,, Postavil som sa a Tae prikývol.

,,Zachvíľu prídeme,, vyšiel som z domu bez akéhokoľvek pohľadu alebo niečo podobné. Počkal som Taeho pri aute a keď prišiel nasadli sme dnu. Neišli sme dlho. Auto zastavilo pred obrovským domom.

,,TaeTae tu bývaš?,, Pozrel som sa na neho dosť zvedavým pohľadom. Pretože takýto dom...no...skôr vilu si nemôže dovoliť len tak hocikto.

,,Koláčik všetko ti vysvetlím dnu...teraz len rýchlo prejdi ku bráne a neobzeraj sa...prosím,, napchal mi na oči slnečné okuliare. Nechápal som čo sa deje no počúvol som ho. Rýchlo sme vystúpili z auta a presunuli sa k bráne. Pri nej stál zamračený vysoký muž.

,,Jimmi nechaj ho...je tu so mnou,, povedal Tae a vysoký muž prikývol. Úprimne...bál som sa ho. Preto som sa tlačil na Taeho.

,,Neboj sa...poď šup,, zasmial sa Tae a pohladil ma po vlasoch. Vošli sme dnu. Mal som pocit, že odpadnem. Bolo tu krásne...hrozne veľa priestoru a voňavý vzduch. Prišla dole jedna teta.

,,Eh d-dobrý deň,, uklonil som sa.

,,Pán Kim...kto je to?,, Otočila sa na Taeho. Pán? Kim? Prečo mu vyká? Čo sa to tu deje...

,,Uhh Soo ty si tu? To je môj priateľ Jeon Jungkook...Kookie, toto je Soo...moja domáca,, usmial sa a ja som sa znova tlačil za Taeho lebo som nechápal čo sa to tu deje.

,,Teší ma...Soo,, zasmiala sa lebo videla, že za bojím. Sám neviem prečo.

,,No...Soo...na cca rok nebudem doma, našiel som si nejakú menšiu prácičku...alee niekedy tu po niečo zájdem a tak...takže dávam ti platené voľno. Keď bude treba zavolám,, usmial sa a ona sa na neho s údivom pozerala.

,,Aká práca? Veď už jednu máte...nič iné vám netreba...či?,, Neverila vlastným ušiam.

,,To sú súkromné dôvody Soo...my už pôjdeme,, snažil sa ma dostať spoza jeho chrbta.

,,No dobre...vezmem si veci a pôjdem,, usmiala sa a niekam išla.

,,Tae čo to kur-,, nechcel som dopovedať.

,,Poď hore...vysvetlím,, chytil ma za ruku a ťahal do neznáma. Vyšli sme hore a vošli do prekrásnej veľkej izby. Sadol som si na posteľ a Tae sa vyvalil vedľa mňa. Dal si ruky na tvár a vydýchol zbytočný vzduch.

,,Tae deje sa niečo?,, Potiahol som ho za ruku a tým ho posadil.

,,Koláčik...tažko sa to vysvetľuje...vieš,, stále sa sekal a nevedel čo povedať.

Tak ďalšia časť je vonku...tu sa začínajú veci motať...ale každý uzol sa dá rozpliesť. Dúfam, že sa páči. ⛓️❤️

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now