72

218 20 8
                                    

,,vie dakto vôbec pointu čo v tom bola?,, Odložil Tae mobil keď započul koniec filmu.

,,eee nemyslím si, hen Jimin zaspal,, zasmial sa Hoseok.

,,Yoongi neboli ťa rameno z jeho hlavy?,, Usmial som sa.

,,Ne lol pohoda,, vytiahol zrak od mobilu a o chvíľu sa tam naspäť vrátil.

,,Vyzerajú ako Tae a Jungkook, párik v láske,, začal sa smiať Hoseok a spolu s Taem sme sa pridali.

,,Drž piču, chudák iba zaspal,, zabil ho Yoongi pohľadom a pokrútil hlavou.

,,MiN yOonGi sLovNík,, Jin mu jebol po hlave.

,,Šak ste normálny? Zobudíte ho,, zahundral chudák Yoongi s povzdychom.

,,Noa? Aj tak máme ísť popratať altánok. Čom ti to tak vadí, žeby sa zobudil lmao,, vedel som čo sa deje ale nechcel som nikde zachádzať. Chcem počuť tú výhovorku.

,,T-to možne urobiť aj kus neskôr a to preto lebo viem aký je spánok dôležitý a príjemný,, ani sa na nás nepozrel a ďalej si ťukal do mobilu.

,,Veď jasné, profesionálny spáč Min Yoongi zaúča svojích študentov,, začal sa smiať Jin.

,,Presne tak,, s malým úsmevom prikývol hlavou.

,,No ešte pol hodinu mu dáme spania a potom sa do toho pustíme, je toho veľa a nesmieme tu nehať bordel,, prikázal Jin.

,,Eomma Jin, ja tu mám upratovačku. Môže to upratať ona,, usmial sa Tae.

,,PoČkAť aKožE tU v DomE???,, Vykríkol Yoongi.

,,Niee- poslal som ju oddýchnuť si domov. Príde kebyže ju zavolám,, zasmial sa.

,,Jaj,,

,,Čo si sa tak zľakol ty chuj,, začal so smiechom vyzvedať Hoseok.

,,Nezľakol... len som si myslel, že nás mohla vidieť včera opitých. Bolo by to ponižujúce,, znovu nehodil ani pohľad.

,,Ale prosím ťa, iba dobrá nálada no,, začali sme sa smiať.

,,Hej...dobrá nálada,, zamrmlal si ale už sme ho nechali a neriešili ďalej.

,,Tak zavolám jej. Nechcem aby ste sa mi tu námahali. Aj ty eomma Jin...stále len niečo robíš a nikdy si neoddýchneš,, naklonil Tae hlavu. Aw.

,,QWQ omg Taehyungiee, to bolo zlaté,, videli sme Jina ako sa rozplýval.

,,Okej idem jej volať,, usmial sa a odomkol si mobil kde hneď za tým vytočil telefónne číslo.

📲
,,Ahoj Soo,,

- Á dobrý deň pán Kim~

,,Máš niečo na práci?,,

- Nie nemám, čo potrebujete? Mám prísť?
Omg môžem prísť upratať??

,,Ahahah ach Soo...to ti to upratovanie až tak chýba?,,

(Všetci sme boli ticho a počúvali rozhovor)

- Noo áno...mám maličký domček veď viete a poriadne tu nie je čo upratovať takže mi to chýba

,,No tak mám potom dobrú správu. Mal som tu oslavu a je tu neporiadok, máš záujem momentálne prísť?

- čožeee oslavu? Snáď som nezabudla na váš sviatok alebo niečo podobné..a samozrejme že prídem

,,Na nič si nezabudla. Kamarát mal včera narodeniny, chcem aby si oddýchli

- okej okej idem, zatiaľ dovidenia

,,Majte sa,,

📵📵📵

,,Prečo ti vyká a ty jej tykáš?,, Pozrel sa na Taeho zmätene Hoseok. Ostatný boli zmätený tiež tho.

,,Neviem, nechce mi tykať z nejakého dôvodu. Tak jej tykám ja,, mykol pleciami. Každý sa na neho pozeral like wtf.

,,Zdá sa byť ako zlatý človek,, povedal Yoongi.

,,Aj je. Je ako moja druhá mama. Aj sa tak k nej niekedy správam...pozerali sme spolu filmy, vzal som ju nakupovať... pamätám si ako som jej zo začiatku povedal pár krát mama haha... staré dobré časy. Teraz už nemám toľko času, našiel som si vás a je mi fajn,, usmieval sa Tae pri rozprávaní všetkých príhod. Je vidieť, že bol zlomený...sláva nie je všetko.

,,A čo tvoji rodičia?,, Povedal po tichu Jimin. Zobudil sa. Je tak zlatý.

,,Nuž...myslia si, že byť bohatý a slávny je všetko. Mama mi pár krát volá a otec iba keď chce niečo ohľadom business. Niekedy tam chodím na sviatky. No vzďaľujem sa čím ďalej tým viac,, jeho nádejne rozprávanie o upratovačke plného šťastia sa zvrhlo na zdrvujúce rozprávanie o jeho rodičoch. Je zlomený. Chcem ho urobiť najšťastnejším mužom na Zemi. Musím. Chcem. Okamžite som ho objal. Objatie mi opätoval.

,,Prepáč.. nečakal som to,, Jimin sa na neho smutne pousmial. Yoongi ho hladil po ruke lebo vedel, že sa Jimin obviňuje. Neviem čo sa medzi tými dvoma stalo, že sa takto zblížili ale neh im to vydrží.

,,Niee to je v poriadku Jiminshi. Nevedel si. Iba som to vysvetlil..ani ma to veľmi netrápi. Mám vás a Soo,, usmial sa a mne dal jemnú pusu na líce. Niekto zazvonil.
,,Jeej už prišla,, usmial sa Tae a utekal jej otvoriť. Všetci sme sa postavili. Soo vošla dnu a s úsmevom sa obidvaja objali.
,,Ahoj Soo,, usmieval sa Tae od ucha k uchu.
,,Niekomu ťa predstavím a niekoho už poznáš,, vzal od nej kabát a zavesil ho. Môj gentleman <3. Soo vošla do obývačky spolu s Tae a všetci sme sa poklonili.

,,Dobrý deň,, usmiali sme sa.

,,Aaa chlapci, tvoju druhú polovičku už poznám dobrý deň Jungkook,, poklonila sa. Prekvapilo ma to. "Druhú polovičku" som nečakal.

,,Áno áno, a tu je Yoongi, Jin, Hoseok o ktorých som ti rozprával a tutok Jimin je tu nový hehe,, stále sa usmieval.

,,Oo dobrý deň chlapci....Jimin...Park Jimin?,, Zapozerala sa.



Veľmi sa ospravedlňujem že takto meškám...snažím sa...dúfam, že sa nehneváte💔❤️

leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]Where stories live. Discover now