,,zajasik niektho ti volá,, pozrel sa na mňa Taehyung. Prikývol som. Vedel som. No nevedel som či to mám zdvihnúť. Jakeby som zrazu bol triezvy. Zobudilo ma to z Euphorie. Ešte raz som si prehral Namjoonove slová v hlave a rozhodol som sa, že to zdvihnem.
,,Idem to vziať von,, dal som Taemu malý bozk a on prikývol. Vyšiel som z klubu čo najrýchlejšie a zodvihol to.
- j-jungkook?
,,Áno?,,
- nečakal so-m že to naozaj zdvihneš
,,Zdvihol som,, počul som mu to v hlase, že plakal aj keď sa to snažil schovať. No ja ho už dobre poznám nato aby som vedel ako znie keď plače.
- j-ja ja to tak ďalej nedokážem. J-jungkook odpusť mi to..
Povzdychol som si a nevedel čo odpovedať. ,,Jimin prečo tak plačeš?,, Toto už nebol normálny plač.
- m-moje ruky..zápästia...bolí to. Tak moc..nechcel som ti ublížiť
,,Wait. JiMiN ani mi nehovor, že...,, Ani som to nechcel dopovedať. Nechcel som tomu uveriť, že sa ten malý kokot pre mňa po- pore...zal.
- možno trošku.. možno viac. Ale to nevadí. P-potrebujem aby si mi odpustil. A- a- ani s Namjoonon sa už nerozprávam. Spamätal sa. Naozaj
,,O tom s Joonom viem. Narazil som do neho tu v klube. Všetko mi vysvetlil...je milé, že si sa ho dokázal vzdať iba pre mňa,, kinda ma to potešilo niekde na kraji srdca ale aj tak som bol trochu nahnevaný.
- č-čo ti povedal?
Jeho strach v hlase sa nedal prepočuť ,,neboj...nič zlé. Z časti sa mi ospravedlňoval,, chcel som ho ukľudniť lebo nebudem klamať...celkom mi aj chýbal. Chalani mi pomáhali na neho nemyslieť a z časti aj zabudnúť. Som im vďačný.
- oh- to som rád.... j-jungkook?
,,Áno?,, Odpovedal som pokojným hlasom no so zvedavou dušou.
- odpustíš mi?
Nevedel som čo mám odpovedať. ,,Môžeš prísť teraz k xx-xxx baru?,, Myslím že by bolo lepšie sa porozprávať osobne.
- č-čo? Ano! Samozrejme! Hneď som tam
Zrušil som hovor a pozasmial sa nad tým ako sa zrazu objavila radosť v jeho hlase. Sadol som si na múr čo bol hneď kolo mňa. Nebola tam žiadna lavička poblízku.
,,Ako toto teraz vysvetlím Taemu? Veď nenávidí Jimina...keď sem náhodou príde a uvidí ho tak nezabije len jeho ale aj mňa,, povzdychol som si.Taehyung pov.
,,Keď sem náhodou príde a uvidí ho tak nezabije len jeho ale aj mňa,,Počúval som to. Všetko. Od začiatku hovoru až po koniec. Stál som za ním opretý o dvere. To je nenápadnosť. Mrzí ma, že si Kookie myslí, že by som ho "zabil" ale z časti ho rozumiem. Je pravda, že tých dvoch nemám rád. Ale keď sa veci takto nejako vyriešia tam by som možno mohol urobiť malý ústupok. Povedal som možno. A malý.
,,Porozprávaj sa s ním, nič ti neurobím,, dal som Kookiemu zo zadu pusu na vlasy a odišiel som späť dnu. Chudák chlapec sa zľakol jak ešte nikdy. No videl som ten malý úsmev. Vždy ma zahreje pri srdci. Keď je šťastný on som šťastný aj ja. Vrátil som sa späť ku chalanom. Nálada v plnom prúde jak sa hovorí.
,,Heeej Tae daj si ešte jedno,, zasmial sa Hoseok a podal mi panáka. So smiechom som prikývol a spoločne sme to do seba hodili.
,,Yah yah Yoongi! Nehaj ho. No ale šup,, eomma Jin ťahal dole Yoongiho z Kihyuna na ktorom už pomaly zaspával. Yoongi je ešte malý popíjač.
,,Veď v pohode pokiaľ len spí,, povedal Kihyun a začali sme sa s ním smiať.
,,No...spita bomba,, zajebal Hoseok a všetci sme sa tam skoro doštali. Jin až plakal od smiechu. Škoda, že sa tu teraz s nami nesmeje aj Kookie ale ta čo už. Neh si zachráni kamaráta. Tie rezy môžu byť vážne.
,,Kokoti,, zamumlal potichu vypnutý Yoongi a ďalej spal na Kihyunovi. Všetci sme sa automaticky začali rehotať jak také kone. Sa čudujem, že nás z tade nevyjebali sbskári.
,,Hej nie tu niekde voľaké občerstvenie? Dal by som si voľačo,, začal sa Hoseok obzerať naokolo.
,,Si v bare a nie vo večierke,, jebol ho po hlave Jin.
,,Šakk môžme sa potom ešte voľade zastaviť. Benzínky sú 24/7 a máš tam všetko čo potrebuješ...sa prevezieme,, zasmial sa Kihyun a Hoseok šťastne prikývol.
Mňo voľačo som tu zase napísala. Dúfam, že sa vám to páčilo 👀❤️ mám otázku. Mám v archíve jeden príbeh ktorý píšem, je asi Yoonmin aaa je strašne deep. Má len pár častí a neviem či ho budem môcť písať tak často ako tento. Chcete aby som ho vydala a počkáte si na časti alebo nechať tam a až potom? 👉🏻👈🏻👁️👄👁️❤️👀✨
YOU ARE READING
leave him alone |texting|•[k.th.&j.jk.]
Teen Fictionnevinný šikanovaný chlapec + modelingivá hviezda...dokáže ho nová sláva oslobodiť od tvrdej ruky vytvárajúcej modriny? * nadávky * 15+ smuty * začiatok 17.3.2020 dokončené 6.3.2022