Dans 💃🏻💃🏻

965 32 35
                                    

Çok yoğun bir hafta oluyordu. Neredeyse bir haftadır Barış'la doğru düzgün buluşamıyor, konuşamıyordu Dicle. Bir önceki akşam konuşmuşlardı. Barış sabah erkenden Dicle'yi görmeye gelecek, 5 dakika da olsa Dicle ajansa geçmeden vakit geçireceklerdi. Sabah, Dicle telefonun sesiyle normalden erken kalmıştı. Arayan Feris'ti ve hemen çıkmasını söylemişti. Dicle apar topar ajansa geçti yolda Barış'a mesaj atacaktı. Barış ise planladıklarından daha erken çıkmıştı yola. Dicle'ye elleriyle kahvaltı hazırlayıp onu biraz uyurken izlemek istiyordu. Dicle çıktıktan birkaç dakika sonra gelmişti Barış. Karşısında Meral'i görünce şaşırdı. Ne yapıyordu bu saate ayakta ?

Barış: Meral ? Neden kalktın bu saatte ? Dicle de kalktı mı ? Geç mi kaldım ?

Meral: Sabah Feris Hanım aradı Dicle'yi, normalden erken çıktı. Şimdi yolcu ettim sana da mesaj atacaktı yolda.

Meral'in cümlesini bitirmesiyle Dicle'den mesaj gelmesi bir oldu.

"Canım günaydın, Feris Hanım beni toplantıya çağırdı, erkene çekilmiş, şimdi çıktım ajansa gidiyorum. Yine görüşemedik, özür dilerim. Erken biterse işler ben sana haber vereceğim sevgilim"

Meral: Benim çıkmama daha var geç içeri istersen, kapıda kaldın bir çay koyayım.

Barış: Olur vallahi hayır demem.

Barış ve Meral çaylarını yudumlarken Meral'in aklına yine delice bir fikir geldi. Ama nasıl söylese bilemiyordu. O sırada Barış söze girdi ve Meral'e yol açmış oldu.

Barış: Meral Dicle'yle kaç gündür görüşemiyoruz biliyorsun. Öğle arasında ajansa gidip bir sürpriz yapmak istiyorum ama ne yapsam bilemedim. Senin aklına gelen bir şey var mı ?

Meral yıllardır bunu bekliyormuşçasına heyecanla cevapladı.

Meral: Aslında ben de sana onu söyleyecektim. Benim çok güzel bir fikrim var.

Meral fikirlerini Barış'a anlattı Barış'ın da çok içine sinmişti hemen hazılıklara başladı. Öğle arasına 5-10 dakika kala hazırdı. Ajansa çıkıp Dicle'ye haber vermektense bir çiçekle mesajını iletmek istedi. Yukarı çıkıp çiçeği Jülide'ye verdi.

Barış: Selam Jülide. Çiçeği Dicle'ye verebilir misin ? İçinde bir not var mutlaka okusun onu.

Jülide: Şuan toplantıdalar. Ama masasına koyarım toplantı bitince alır çok sürmez birazdan biter zaten.

Barış: Hayır hayır olmaz hemen şuan vermen lazım Jülide lütfen hadi.

Jülide: Peki Barış Bey nasıl isterseniz.

Barış: Çok sağ ol.

Jülide toplantı odasının önüne gitti kapıyı tıklatıp yavaşça kapıyı açtı.

Jülide: Kusura bakmayın bölüyorum. Barış Bey çiçek gönderdi Dicle.

Feris: Tamam Jülide, koy masasına, alır Dicle toplantıdan sonra.

Jülide: Feris Hanım hemen ver dedi Barış Bey, içinde bir de not varmış onu da hemen okusun dedi hatta.

Kıraç: Neymiş bu not okusana Jülide anlayalım neymiş derdi.

Jülide: Emin misiniz ?

Kıraç: Eminiz eminiz oku hadi.

Jülide: Peki, "Sevgilim biliyorum çok yoğunsun ama sana küçük bir sürprizim var, sağ olsun Meral yardım etti. 10 dakika aşağı gel, sadece 10 dakika hadi kırma beni bekliyorum, Feris'e de ben açıklarım gerekirse"

DicBar SenaryolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin