Haftalar saniyeler kadar hızlı geçmişti sanki, o gün gelmiş çatmıştı daha kimse hazır değilken. Artık Barış'ın Belgrad'da gitmesi gerekiyordu. İkisinin de en büyük hayali Ceyda'nın cümlesinin gerçek olmasıydı. "ikinize de iyi gelecek" belki gerçekten öyle olurdu. Dicle işine konsantre olup kendini geliştirir, Barış hakkındaki haberleri unutturup başarısından konuşturur ve geri döndüğünde bu olaylar hiç yaşanmamış gibi devam ederlerdi kaldıkları yerden. Peki ya Dicle haklıysa, ya bu 4 ay uzaklaştırırsa onları, Barış geri döndüğünde aralarına bir soğukluk girerse ? Artık bunları düşünmek için çok geçti. Barış'ın gitmesine son birkaç saat vardı. Barış'ı yolcu etmek için hava alanında buluşacaklardı.
Bir saat sonra herkes toplanmıştı veda vakti gelmişti.
Barış: Kimden başlayalım ?
Çınar: Yolun açık olsun Barışçığım.
Barış Çınar'la kısaca tokalaşıp sarıldı.
Barış: Sağ ol Çınar.
Peride: Canım, özletme kendi ara mutlaka.
Barış: Arayacağım Peride'ciğim hiç özletir miyim aşk olsun.
Barış Peride'ye de sıkıca sarıldı.
Ceyda: Tatlım emin ol senin için en doğrusu bu.
Barış: Umarım Ceyda.
Barış Ceyda'nın elini sıkmakla yetindi.
Kıraç: İyi hadi madem gel buraya. İyi kötü çok vakit geçirdik.
Basış: Sa-sağ ol.
Barış şaşırmıştı Kıraç'ın tepkisine ama tabii ki elini hava da bırakmadı ve kendine çekip sarıldı.
Serkan: Barışçığım Arya doğmadan geleceğini bilmek güzel hissettiriyor. Doğar doğmaz bir yakışıklıyı görecek.
Barış: Kendinden bahsediyorsun herhalde.
Barış ve Serkan kahkahalar eşliğinde sarıldı.
Emrah: Barış Bey sizi çok özleyeceğiz.
Barış: Bende sizi özleyeceğim Em-
Barış sözünü bitiremeden Emrah boynuna atlamıştı bile.
Gülin: Emrah bıraksana adamı boğacaksın (boğazını temizler) Barış Bey Belgrad'dan bol bol selfie atın hayranları yalnız bırakmayın.
Barış zorla Emrah'ın kollarından ayrılıp Gülin'e sarıldı.
Barış: Merak etme Gülin, o iş bende.
Feris: Hayatım, seninle gurur duyuyorum biliyorsun değil mi ? Her ne yaparsan yap arkandayım. Buralar bana emanet aklın kalmasın.
Barış: Biliyorum Feris. Sen olmasan hiçbir şeyi başaramazdım. Çok teşekkür ederim.
Feris'in hıçkırıklarda boğulmasıyla Barış'a sarılması bir oldu.
Feris: Sen bana aldırma hep hormonlardan.
Barış'la Feris ayrıldıktan sonra sıra Ayla'ya gelmişti. Ayla'ya çok kızgındı ama bir şey demedi aklına Dicle'nin eski evde söylediklerini getirdi ve susmayı seçti.
Ayla: Oğlum, 3 öğün yemene dikkat et emi ? Belgrad'larda yüzün kaşık kadar kalmasın.
Barış: Tamam anne merak etme ederim.
Ayla: Beni de her gün ara. Geri döndüğünde de son 3-4 ayı tamamen unutup dön. 3-4 ay öncesinden başla oğlum.
Barış Ayla'nın kimi kastettiğini anlamıştı ama bir şey söylemedi. Kavga etmeye ne hali ne vakti yoktu. Ayla'ya da sıkıca sarıldı ve Aydın'ın yanına geçti.
Aydın: Dikkat et kendine oralarda arkanı toplayamam buradan ona göre iç.
Barış: Off abi yaa. Tamam ederim.
Barış Aydın'la kısmen daha uzun sarıldıktan sonra sıra Dicle'deydi.
Buruk bir gülümsemeyle gözleri her an boşalmaya hazır ona bakıyordu. Seri adımlarla yanına gitti ve ona sımsıkı sarıldı. Bir daha hiç sarılmayacakmışçasına, bir daha hiç koklayamayacakmışçasına kokusunu içine çekti. Bir daha hiç hissedemeyecekmişçesine kalbini kalbine dayadı, nefessiz ve sessiz ağlamaktan düzensiz atan kalbini hissetti. Dicle giderayak Barış'ı üzmek istemiyor, onu gülümseyerek uğurlamak istiyor, ama ağlamasına hakim olamıyordu. Duymaması için sesini kıstıkça vücudun daha çok titrediğini hissediyordu. Aralarına girecek en ufak bir soğukluk bile onu o kadar korkutuyordu ki, onu bir daha göremeyecekmişçesine her bir parçasını ezberlemeye çalışıyordu. Ellerinin yerini sık sık değiştirip, vücudunu ezberlemeye çalışıyor, gözyaşları arasında her saniye başka bir köşeye bakıp aklına kazımak istiyordu. Onunla ilgili tek bir detayı bile unutmak istemiyordu. Uzunca sarıldıktan sonra Barış ellerini yavaşça Dicle'nin sırtından çekip beline yerleştirdi. Bir yandan da boynuna gömdüğü kafasını alnına yaklaştırdı ve fısıldadı.
Barış: Seni çok seviyorum. Seni her şeyden herkesten çok seviyorum.
Dicle: Bende seni çok seviyorum, seni sen olduğun için, beni sevgiye inandırdığın ve en güzel halinle sevdiğin için seni çok seviyorum.
Barış yavaşça Dicle'nin ağlamaktan ıslanmış dudaklarını öptü sonrasında da alnını alnına dayayıp elini saçlarında dolaştırdı.
İkisini de ilk defa bu kadar perişan gören Feris onları rahatlatmak için söze girdi.
Feris: Aa tamam ama, 4 ay nedir ki ? Göz açıp kapayıncaya kadar geçer. Hem 4 ay bile değil. Barış sen Dicle'ye bilet almadın mı ? Dicle de gelir yanına. Hem her gün konuşur, birbirinizin eksikliğini hissetmezsiniz.
Feris, Dicle'yle Barış arasında geçen konuşmaları bilmeden söylemişti tüm bunları. Dicle bunları duyunca içli olan ağlamasına hıçkırıklarla devam edip elleriyle yüzünü kapadı. Barış da en az Dicle kadar üzgündü. Kendini tutmaya çalışmış ama pek başarılı olamamıştı. Gözlerinden süzülen birkaç gözyaşıyla Dicle'yi kollarının arasına aldı. Sakinleşene kadar sarıldı ona. Feris'se olanları hiç anlamamış, şaşkın gözlerle onları izliyordu. Bu vedanın uzadıkça daha yaralayıcı olduğunu fark eden Aydın, Dicle'nin hıçkırıkları yavaşlayınca lafa girdi.
Aydın;ç: Hadi brocum o zaman sen artık uçağa ilerle daha da geç kalma.
Dicle yavaşça Barış'tan ayrıldı. Barış Dicle'nin yüzünü avuçlarının içine aldı.
Barış: Sevgilim, korkularının hiç biri gerçek olmayacak.
Dicle: Söz mü ?
Barış: Söz.
Barış Dicle'nin yanağına uzun bir öpücük bıraktı ve yavaşça ellerini çekip bavuluna yöneldi. Kısa süre içinde bavuluyla oldukça uzaklaşmıştı. Yavaşça arkasını döndü ve arkasındaki kalabalığa baktı. Dicle ona buruk bir gülümsemeyle el sallıyordu. O da burukça gülümseyip el salladı ve yavaşça gözden kayboldu.
Nispeten daha kısa bir bölüm oldu. Bir sonraki bölümde biraz kısa olabilir. Ben hayatımda milyonlarca film ve dizi izlemiş biri olarak Delibal ve Anne dışında hiçbir dizi/ filmde ağlamadım. Buna 7. koğuştaki mucize ve Ayla da dahil. Ama bu sahneyi her yazışımda ve hayal edişimde gözlerim doluyor gerçekten. O kadar bağlanmışım ki DicBar'ıma ayırmaya elim varmıyor 🥺 Bir sonraki bölümde Dicle ve Barış arasında önceden geçen bir konuşmayı yazacağım bahsetmiştim hikayede zaten. Ve bir süre Belgrad olayından ilerleyeceğim haberiniz olsun <3 Ayy yıldızı unutmayın bu arada ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DicBar Senaryolar
RomanceDicBar yaşanmamış sahneleri yaşatıyorum ( her bölüm yeni senaryo) ✨🤍