İrem...

958 34 48
                                    

Ayhhh bu İrem nerden çıktı yaa allahım, neyse bu bölümde Barış'ı çıldırtıp dicbar bebeklerimi ayırmayacağım yani burası Barış'a sövmek için doğru yer olmayabilir. Herkes Barış'ı gömmüş ben sakin olmaya karar verdim daha bismillah yeni geldi senaristler ilk dakikadan böyle bir saçmalık olmaz (kendimi avutma şeklim krkfkdkx). Twitterda bir tweet gördüm bölümü bundan ilham alarak yazacağım hehe.

Barış İrem'le olan fotoğraflarına bakarken Dicle Barış'ın yanına gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Barış İrem'le olan fotoğraflarına bakarken Dicle Barış'ın yanına gelmişti.

Dicle: Bana ne zaman anlatacaktın ?

Barış: Ben...

Dicle: Aramızda gizli saklı şeylerin olmasını istemeyen sen değil miydin ?

Barış: Dicle, gel otur ben sana her şeyi anlatayım lütfen.

Dicle Barış'a kızgın değil, fazlasıyla kırgındı. Gözleri çoktan dolmuştu.

Dicle: Benim yalnız kalmaya ihtiyacım var. Lütfen bırak beni şuan dinlemeye hazır değilim.

Barış: Dicle lütfen.

Dicle çoktan ağlayarak bahçeden çıkmış, arabasına binmişti. Barış daha fazla üstüne gitmemeye karar vermiş ve peşinden gitmemişti. Sabah ajansa gidip konuşacaktı Dicle ile.

——————————

Barış: Günaydın Jülide toplantı odasında mı herkes ?

Jülide: Bilmiyorum Barış Bey ben de yeni geldim siz bakın isterseniz.

Barış: Tamam Jülide.

Barış toplantı odasının kapısını yavaşça açmıştı ama Dicle içeride değildi. Dicle'nin sandalyesine oturup Ceyda'nın sorgulayan gözlerine döndü.

Barış: Dicle ne zaman gelecek ajansa biliyor musunuz?

Ceyda: Hepimiz oturduk Dicle Hanım'ın keyfini bekliyoruz. Gelirse başlayacağız.

Tam o sırada Barış'ın telefonu çalmıştı.

Barış: Dicle arıyor ! Alo, Dicle ajansa geldim ben lütfen konuşabilir miyiz ?

Hemşire: Merhaba, Dicle Ertem'in son araması sizinleymiş haber vermek için sizi aradık. Dicle Hanım şuan hastanemizde bir trafik kazası geçirdi kendisi-

Barış: Ne- ne hastanesi, ne kazası ? Dicle'ye verir misiniz telefonu onunla konuşmak istiyorum.

Hemşire: Maalesef Dicle Hanım şuan konuşabilecek durumda değil.

Barış: Ta-tamam ben hemen geliyorum.

Barış gözünden düşen bir damla yaşla hızlıca kapıya yöneldi. Kapının önünde duran İrem'e çarpmasıyla hızı kesildi. Hızlıca toparlanıp ajanstan koşar adım çıktı. Herkes peşinden koşturmaya başlamıştı Ceyda ve İrem hariç.

DicBar SenaryolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin