*1*

6K 324 29
                                    

Unicode

'မင်းရဲ့နွေးထွေးတဲ့လက်တစုံနဲ့ကိုယ့်ကိုထွေးပွေ့လှည့်ပါ ချစ်သူ'

"မလုပ်ပါနဲ့ !!!!"

စံအိမ်ကြီးတခုအတွင်းထဲမှာ အ၀တ်အစားတွေဖရိုဖရဲနဲ့ထွက်ပြေးနေတဲ့ ၇နှစ်အရွယ်ကောင်လေးတယောက်.... ထိုကောင်လေးရဲ့နောက်ကနေထပ်ကြပ်မကွာလိုက်နေခဲ့တဲ့ အသက်30ကျော်အရွယ်အမျိုးသားတဦး....

'ဂျိန်း'

စံအိမ်ရဲ့အပြင်ဘက်မှာသည်းထန်စွာရွာနေတဲ့မိုးကလည်းအဆက်မပြတ်နိုင်...

"အ!!!"

ထိုကောင်လေးပြေးနေရင်းနဲ့ ခုံစောင်းတခုနဲ့တိုက်မိပီးလဲကျသွားခြင်းပင်..
အနောက်ကလိုက်လာခဲ့တဲ့ထိုလူကတော့ လူယုတ်မာအပြုံးတခုကိုဆင်မြန်းရင်းထိုကောင်လေးစီသို့တလှမ်းချင်းလှမ်းလာခဲ့သည်...

"မလာခဲ့နဲ့..."

ထိုကောင်လေးကတော့ နောက်ကိုတဖြည်းဖြည်းချင်းဆုတ်သွားရင်းနောက်ဆုံးတော့နံရံနဲ့နောက်ကျောပြင်ထိစပ်သွားလေသည်....

"ကမ်ဆော့ဂျင် မင်းငါ့လက်ကမလွတ်ပါဘူး ဟား ဟား ဟား"

ရီနေတဲ့ထိုလူ့ရဲ့ရီသံဟာ ဆော့ဂျင်အတွက်တော့မုန်းစရာပင်..
ဆော့ဂျင်တကယ်ကိုကြောက်နေမိပါသည်...
ပြေးရလွန်းလို့လဲခြေထောက်တွေဟာညောင်းကိုက်နေခဲ့လေပီ
အကူညီတောင်းစရာလူဆိုလို့လဲတစ်ယောက်မှအနီးပတ်၀န်းကျင်တွင်မရှိ..
တအိမ်လုံးရှိအလုပ်သမား‌ေတွဟာ ဖွားဖွားကြီးအမိန့်ကြောင့် အလုပ်ဆင်းကုန်ကြပီ..
ဖွားဖွားကြီးကိုယ်တိုင်ကလဲ ဆော့ဂျင်ကိုဒီလူ့လက်ထဲထည့်ခဲ့သည်...
မေမေ..
ဟုတ်သည် ‌ဆော့ဂျင်ရဲ့မေမေ..
သူကတော့အခုထိအိမ်ပြန်မရောက်သေးပေ... မေမေရေ ဆော့ဂျင်ကိုကယ်ပါဦး...

"ကမ်ဆော့ဂျင် မင်းကအရမ်းကိုချစ်ရာကောင်းတာပဲ"

ထိုလူဟာဆော့ဂျင်ရဲ့မျက်နှာကိုလက်နဲ့ဆွဲညှစ်ရင်း ပြောလာသည်...
နောက်ဆော့ဂျင်ရဲ့ပါးနှစ်ဖက်ကိုနမ်းရှိုက်လာသည်...
ထိုမှတဆင့် လည်ပင်း ပုခုံးသားများ..
ထို့အတူစုတ်ပြဲသွားတဲ့ ဆော့ဂျင်ရဲ့တစ်ထည်တည်းသောအ၀တ်လေးဟာလည်းကြမ်းပြင်ပေါ်စီသို့...
ဆော့ဂျင်ထိုလူ့ကိုထုရိုက်နေပေမဲ့ထိုသူကတော့နည်းနည်းမှဂရုမစိုက်ပေ..
ဆော့ဂျင်ရဲ့ခြေထောက်နှစ်ဖက်ကိုဆွဲမပီး သူရဲ့အ၀တ်မဲ့တဲ့ကိုယ်နဲ့အုပ်မိုးလာလေသည်..
ဆော့ဂျင်ရုန်းကန်နေပေမဲ့တကယ်ကိုပဲပင်ပန်းနေလေပီ...
အောက်ပိုင်းတနေရာကနေ နာကျင်မှုကိုဆော့ဂျင်စတင်ခံစားလိုက်ရချိန်မှာပဲ ထိုလူဟာဆော့ဂျင်ရှေ့မှောက်မှာ‌‌သွေးအသွင်သွင်စီးလျက်လဲကျသွားခဲ့သည်...ထိုသူရဲ့နောက်မှာတော့ ပန်းအိုးကိုကိုင်ထားတဲ့ မေမေ....
ဆော့ဂျင် ဖရိုဖရဲဖြစ်နေတဲ့အ၀တ်တွေကိုထွေးပိုက်ရင်းအိမ်နဲ့ဝေးရာစီကိုထွက်ပြေးလာခဲ့သည်... အနောက်ကမေမေ့ရဲ့ခေါ်သံတွေကိုမျက်ကွယ်ပြုရင်းပေါ့...

အချစ်ကိုပေးခဲ့သည်(အခ်စ္ကိုေပးခဲ့သည္)√Where stories live. Discover now