GİRİŞ

783 64 22
                                    

           Başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz

                                İYİ OKUMALAR 🌸🌿
  Yazar anlatımı;                   

" Ben çok yoruldum artık, bir insan sevmekten yorulur mu? Bu kadar kör olman normal mi ha, sürekli seni severken senin bunun farkında olarak sürekli beni darmadağın etmen normal mi?"

Genç kız ağlamaktan şişmiş kızarık gözleri ile karşısında ifadesiz şekilde duran kişiye bakıyordu. Aralarındaki mesafe yaklaşık iki metre vardı .

Elini saçlarından sinirle geçirip elinin tersiyle gözlerini sildi alayla güldü

" Çok mu zordu beni sevmek , bir gün ya bir gün denemedin bile ,ben senin için o kadar çabalarken sen beni sevmemek için uğraştın. Bir gün seviyor gibi yaptın ikinci gün yedi kat yabancıymışım gibi davrandın. Ben sadece sevilmek istedim sevgim karşılık bulsun istedim,ne kadar acizim değil mi senden sevgi bekledim "

Dedi ağlamaktan dolayı zor konuşurken ağlarken insanın yüzünde acı ama yakıcı bir gülümseme olur ya hani suratında o ifade vardı. Bir iki adım yaklaştı genç adama

" Ama korkma sen benim için artık hiçsin , sen sevgiden korkan adamsın bende bir korkaktan cesaret bekledim bunca zaman ama sana teşekkür ederim sen bana bazen ne kadar sevsen de , uğruna çaba sarf etsen de bazı şeylerin asla olmayacağını gösterdin . "

Genç adam ona bir adım atmıştı ki genç kızın elini kaldırıp onu durdurması ile geri adım attı.

Ağlayarak arkasını döndü ve kafasını gökyüzüne kaldırdı ne zaman çıkmaza girse kafasını göğe kaldırırdı. Hızlıca sahilde yürüyüp  üç beş kişinin olduğu yerde kumlara oturdu. Ve bu sefer daha şiddetli ağlamaya başladı.

Aşk insanın mutlu olmasını sağlayacak bir duygu muydu ,yoksa uğruna ne kadar uğraşırsan o kadar eli boş, kalbinin kırık olması mıydı ? Aşk veya başka bir duygudur her ne derseniz bilemeyiz ama bir insan sevmekten yorulmamalı ,acı çekmemeli ve üzülmemeli .

*

Ben Nalan, sevginin tek tarafla hiç bir halt olmayacağının hayatın suratıma çarpa çarpa göstermesi ile öğrendim . Sevginin bir insanı kurtarmayacağını ,daha doğrusu ne istediğini , hissettiğini bilmeyen kişilerde  sevginin getirisini koca bir boşluk olarak alan kişiyim peki ya siz ? 

HALLEDERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin