21

212 31 8
                                    

🌺Bayram özel bölümümüze hoşgeldiniz🌺
Herkese iyi bayramlar dilerim ❤️

***

İzmir menteş eğitimlerine gitmemize iki gün kalmıştı. O günden sonra hiç Seyhan ile denk gelmedik geldikçe de ben kaçtım zaten de buraları çok şey yapmasak da olurdu Menteş ,kıta eğitimi ağır ve yorucu olduğu için şimdiden bizi alıştırmaya çalışıyorlardı yıl içinde aldığımız akademik ve askeri dersleri hem tekrar ediyor hemde fiziksel olarak adapte ediliyorduk.

Akşam yemeği için sıraya girmiş tabldotuma yemeğimi alıp masaya geçip üstlerimizin gelip beraber yemek duası yapmasında sonra sessizce yemeye başladım. Ezgi yemeğe gelmeyip sevdiği ile dışarıda yasak harbiye aşkını yaşıyordu malum yemek saati olduğu için de pek dikkat çekmiyordu yoklukları.
Seyhan, Furkan Nurettin ve sefa 'nın gelip masaya oturması ile irkildim. Seyhan bana gülümseyerek bakınca bende tebessüm ettim. Yayılan pozitif bir enerjisi vardı. Ya da şeytan tüyü mü demeliyim ?

Harbiye de baştaki kadar kalabalık değildik ilk başlarda bizimkiler ile çok çabuk enerjimiz uyup yakınız diye herkes yanlış anlamıştı ama sonradan baktılar bir şey yok umursamadılar pek fazla kadın üstlerimize bakıp gülümsedim erkeklerin çoğunlukta olduğu yerde kadınları da görmek aşırı gurur verici bir durumdu .İçimde konudan konuya atlamalı düşüncelerimden sefa 'nın sesi ile kenara iteledim.

Sefa bana bakıp " Nalan son zamanlarda baya sakinsin" dedi

Bu dediğine gülmüştüm. O kadar ceza al azar işit nöbetler tut ayların yorgunluğu ve disiplini biraz sakinleştirsin ama değil mi
Ha birde birden Seyhan'ın beni sevmesi eklenmişti bu denkleme.

" Eğitim öncesi sessizlik" dedim bu dediğime güldüler bende sırıttım sessizce yemeği yedikten sonra üstlerimiz afiyet olsun diye çıkınca ben afiyet olsun diyerek çıktım . Arkamdan kalkıp gelen Seyhan ile adımlarımı yavaşlattım .

"Naber " dedim elleri üniformasının cebindeydi " iyidir ,ne yaptın yemekte ki ocağı halledebildin" dedi muhteşem gülüşünü ortaya sererek,bu kadar güzel gülünür mü bee diye düşünürken aklıma o eşsiz bahanem gelince utanıp kızardım ama tabi bunu yansıtmamak için bende güldüm

" Hallettim hallettim" dedim bahçeye çıkmıştık
" Yürüyelim mi biraz Nalan hem konuşuruz " dedi kafamı sallayarak "olur" dedim geçenlerde geldiğim ağacın altına geçip oturduk sakin bir yerdi harbiyenin içinde burası .

"Nalan ben konuyu çok uzatmak istemiyorum ben seni ilk gördüğüm andan itibaren sendeki ışık beni sana çekti ilk başlarda çok fazla değildi ama seni tanıdıkça seni gördükçe içimdeki oluşan bu sevgi aşk ne dersen artık büyüdü şimdi diyeceksin neden başta söylemedin , kolay bir şey değil aramızdaki bağ kopmasın diye bekledim ve o günde söyledim . Ben seni seviyorum " dedi kalbimde oluşan etki farklıydı duygularını açıkça ifade etmesi ve hissettirmesi etkilemişti. Benim için zaten en önemli olan şeydi netlik ve hissettirmekti.

Ne demişlerdi zaten hissetirilmeyen sevginin zerre değeri yok .

Mutluydum Seyhan gibi birinden böyle içten güzel şeyleri duymak farklı hissetirmişti. Boğazımı temizleyip tebessüm ettim

" Sen şimdi ciddi ciddi seviyorsun yani beni eminsin değil mi?" Diye teyit etmek istedim malum Furkan'dan sonra tedbir almak lazımdı .

Yüzüne yayılan gülümsemesi ile bana bakıp " ciddi ciddi seviyorum" dedi

Hayvan gibi suratıma yayılan gülümsememe engel olamadım sevilmek güzel bir hismiş arkadaşlar ben emin oldum.

Yazılı olmayan kurallar4: Hissettirilen sevgi> sahte sevgiler

" Hala inanamıyorum " dedim içimde oluşan heyecan ile o da heyecanlıydı.

Ne uzatıyorsun Nalan ne olacaksa da mutluluk yolunda beni seven biri ile olsun diye düşündüm . Mutlu olmayı çok hak ediyorduk . Ve eminim ki olacaktık.

Tebessüm ederek " Sana satılabilir miyim?" Dedim kollarını açıp belimi sarınca bende kollarımı ona sardım gözlerimi kapatıp burnuma dolan kokusunu içime çektim.

" Çok teşekkür ederim beni böyle sevip değer verip her zaman bana ayak uydurarak yanımda olduğun için iyi ki varsın Seyhan "

***

HALLEDERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin