34

117 17 10
                                    

2 YIL SONRA

Elimdeki gelin çiçeğine bakarken zamanın bu kadar hızlı ilerleyip olayların şekil almasını sorgularken ablamın odaya girmesi ile tüm büyü bozuldu.

" Nalan  bir saattir çiçeği arıyoruz manyak mısın bak gelecekler şimdi makyajım nasıl " diye yana yakıla dert yakınca ofladım.

Ablamla Enes abi bu gün evleniyordu. Ablam tam 2 haftadır ağzıma sıçmıştı tabiri caizse. Gelinin kzı kardeşi olmakta ayrı dertmiş dostlar 4 yıllık nizamiye eğitimde bu kadar dert çekmemiştim. Ama sonuç olarak canım ablam mutluluğa kavuşmuştu bende mutluydum tabi yorulmasam çok daha mutlu olurdum da neyse konumuz bu değil.

" Of abla kaç bin para verdik kuaföre ne akıp bozulması süper görünüyorsun sakin ol artık vallahi yangın var diye bağırırım hem bu çiçeği gün sonunda bana atmazsan sonunu sen düşün ".diye bir güzel tembihledim

O kadar zarif şık bir çiçek buketiydi ki kaç saattir onu izliyordum.
Ablamla biraz ilgilendikten sonra Seyhan ve ezgilerin gelmesini bekliyordum.

Geçen 2 yılın ardından değişen pek bir şey olmamıştı hala aynı düzende Seyhan ile ilerliyorduk. Okulun bitip ünvanlarımızı almamıza son 3 hafta kalmıştı. İbrahim ve Leyla shipim tutmuş  harbiye de tanışıp sevgili olmuş şuan nişan hazırlığı yapıyorlardı. Leyla 2 yıllık eğitimini geçen dönem bitirmiş mesleğine başlamıştı. Birbirlerine o kadar iyi gelmişlerdi ki birbirleri için doğru kişi olduklarını onları gören herkes fark ediyordu. Bizim mezuniyetten sonra büyük bir nişan yapacaklardı.

Ezgi ise.... 
Çağlar 3 yıllık harbiye eğitimini bir anda bırakıp Ezgi'yi de bırakıp gitmişti. Sebebini bizde bilememiştik. Babasını kaybedince psikolojik olarak yıpranmıştı.Yapamadığını zorlandığını söylemiş Ezgi'ye . Yani Ezgi'ye ayrı üzülüp ona ayrı üzülmüştüm çünkü ne olursa olsun emeklerini atıp gitmişti. Babasının işlerini devralıp hayatına devam ettiğini öğrenmiştik. Olan Ezgi'ye olmuştu çünkü hiçbir sebep yokken bu olanları onun yüzündenmiş gibi o çekmişti. Çağların yanında olmak için  neler yapmıştı ama olmamıştı halledememişti.
Haliyle ezgi de son 6 aydır toparlandı kendine geldi okula bağlandı her şeyi kenara atıp kariyerine hayallerine sarıldı .

Kadir ve Yaseminde çok mutlu bir birliktelik sürdürüyorlardı. Onlar mezun olmuş işlerini yoluna koymaya çalışıyorlardı şu sıralar.

Biz ise Seyhan ile şu sıralar mezuniyetimize odaklanmıştık. Mezuniyet sonrası bizim için çok mükemmel olacaktı. Çünkü tüm emeklerimiz çabalarımızın yorgunluğumuzun karşılığını 3 hafta sonra büyük bir mücadele ve gururla alacaktık.
Annem Seyhan'ı biliyordu kısmetse olur siz okulunuza odaklanın uyarısını yapmıştı. Seyhan'ın ailesi ile tanışmıştım geçen yaz anneannesi teyzeleri beni o kadar sevmiş benimsemişlerdi ki onların öyle olması beni de mutlu ediyordu.

Kapı çalınca ayağa kalkıp aynada kendime baktım.

Zümrüt yeşili ince askılı uzun şık bir elbise giymiş omuzlarımın 1 karış altındaki saçlarıma su dalgası şeklini verip yoğun bir göz makyajı yapıp şeftali tonlarında ruj sürüp gelinin kız kardeşi moduna bürünmüştüm.

Kapıyı açtığımda ezgi Leyla ve yasemini görünce sırıttım güzel kızlardık vesselam.

" Oooo yakıyorsun Nalan Seyhan'a kalp masajı görevini şimdiden ben üstlenirim kanka hiç sıkıntın olmasın" diye konuşunca ezgi sırıttım zor zamanı atlatıp eskiye dönmesi beni mutlu ediyordu.

" Asıl siz kendinize bakın kızım ben sizle gezmem yanınızda sönük kalırım" dediğimde gülüşerek içeriye geçip ben tamamen hazırlığımı bitirip çantamı alıp topuklu ayakkabılarımı giyip aşağı indik. Annemler önden düğün alanına gittiği için bizde kendimiz gidiyorduk Seyhan ile aynı arabaya binip arka koltuğa oturduk.

HALLEDERİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin