Igor pov.
Csak ültem és néztem, ahogy Vladimir és Ronan beszélgetnek. Inkább odamentem az egyik ablakhoz és a kint játszó gyerekeket néztem. Mind a körhintákon és a többi játékon játszottak. Arra tértem magamhoz, hogy valaki megfogja a vállam. Ronan volt az.
– Hol van Vladimir? – kérdeztem meglepetten.
— Elment beszélni az egyik kereskedővel. Én igazából veled szerettem volna beszélni.
– Velem? — néztem rá meglepetten.
– Volna rám egy perced? – kérdezte, mire bólintottam egyet.Vladimir pov.
Miután végeztem a kereskedővel folytatott beszélgetéssel vissza akartam menni Igorhoz, de ő nem volt sehol és Ronan sem.
– Hé! Nem láttad, hogy merre ment a vőlegényem és Ronan lovag? – kérdeztem az egyik inast.
— A hátsó kertbe mentek, ha jól láttam. – mondta.
Megköszöntem neki és a folyosón át kimentem a kertbe. A szökőkút mellett álltak.
– Miről akartál beszélni? – kérdezte Igor. Visszahúzódtam az egyik oszlop mögé és füleltem.
– Természetesen Vladimirról. Nem dicsekszik vele, de ő a királyság legszebb omegája és legnagyobb erejű mágusa. Amikor eladó sorba került milliók sorakoztak előtte, hogy az arájuknak tudhassák őt. Köztük voltam én is. Sokan mutattak szebbnél szebb ajándékokat, sokan küzdöttek a kegyeiért. Ő mégis engem választott. Talán azért mert gyerekkorunk óta ismerjük egymast, talán azért mert szerinte oroszlán szívem van. Nem tudom. – mesélte Ronan. Jól emlékszem én is arra az időszakra.
– Aztán jött a jóslat. – mondta Igor mire ismét füleltem.
– Igen. Az ómenek kimondták, hogyha Vladimir hozzám jön, az pusztulást, hoz a birodalomra. Ezért én döntöttem kettőnk helyett és elhagytam.
– Sajnálom. Ha nincs a jóslat...Ha nem vagyok én...
– Ugyan! Ne haragudj a tegnapi miatt. Egy pillanatra kitört belőlem a féltékenység, de azóta sokat tudtam gondolkodni. Szerettük egymast, de...Nem úgy ahogy a szerelmes párok szokták. Inkább még mindig a gyermekkori barátainkat láttuk egymásban. Viszont láttam, hogy hogy néz rád. – mondta Ronan, mire felkaptam a fejem.
– Rám? — kérdezte Igor.
– Talán alig két napja vagy itt, de Vladimir szerelmes beléd, és biztos nem a jóslat miatt. Okosabb ő annál. — mondta Ronan.
YOU ARE READING
A király vőlegénye (Befejezett)
RomanceVladimir Dynia királya és épp férjet keres és ezért megidéz egy másik világból egy másik lényt, hogy a királya és a párja legyen. Igor fiatal focista, aki már épp karrierje csúcsára jutna mikor váratlanul egy másik világba csöppen.