👑Tizenhatodik💍

1.2K 151 9
                                    

Igor pov.
Ismét ott álltunk a trónteremben. Rajtam volt a régi ruhám, amiben ide kerültem. Vladimir az oldalamon állt és színtiszta negatív erő áradt belőle.
– Vladimir...– motyogtam.
– Ne szabadkozz! – mondta elszontyolodva. Rám nézett és az arcomra simította a kezét. Belesimultam a vékony kis kezébe és megfogtam azt.
– Sajnálom. – mondtam őszintén.
– Sose bánd meg a döntéseidet. Minden döntésnek van jó oldala.
– De mi van, ha a rossz oldal nagyobb? – kérdeztem szemébe nézve.
– Túl sokminden köt téged oda és semmi sem köt téged ide. – mondta és a kör közepére terelt. Valami varázsigét kezdett mormolni és a kör ragyogni kezdett. Ismét zuhantam, majd hirtelen az ágyamban feküdtem, pizsamában. Lehetséges, hogy csak álom volt az egész? Ha igen, akkor túl valóságos volt mert éreztem, hogy a szívem millionyi kis darabra tört.

Vladimir pov.
Mikor a fény elhalványult, összerogytam és hangosan sírni kezdtem.
– Vladimir! – hallottam meg Ronan hangját, így felnéztem. Odarohant hozzám és át ölelt, szorosan bújtam hozzá.
– Semmi baj. Kicsi Vladimir. — szorított jobban magához. Levegőt kapkodva zokogtam, míg egyre jobban szédültem és elsötétült előttem minden.

***

Arra ébredtem, hogy az ágyamban fekszem.
– Jaj, hála istennek. – fogta meg a kezemet Ronan.
— Moran doktor? - fordultam az ágy mellett álló tünde felé.
— Nem kéne megerőltetned magad, főleg nem amiatt az ember miatt. A szerelem jön–megy. – mondta rám nézve.
– Az lehet, de ilyen nem. — hajtottam hátra a fejemet.
– Vladimir. Még mindig elvehetlek téged. — nézett rám Ronan. — Az emberek nem fognak félni, király kell nekik. Alfa király. – mondta komolyan.
- Tudom. Sajnálom Ronan, de Igor lesz életem szerelme és nem megyek hozzá máshoz. – néztem szemébe.
– Vladimir! Nem ismernek el egy omegát királynak! Nem azért, mert az vagy, ez a törvény!
— Lesz alfa király! — mondtam komoly hangon, mire Moran doktor kérdően nézett rám.
— Mit csináltál?
– Ízisz mágiáját. – mondtam, mire mind a kettejüknek tátva maradt a szája.
– Te használtad Ízisz mágiáját? Minek? — kérdezte döbbenten.
— Igor haza akart menni. Nem tarthattam itt, nem akartam, hogy fogolynak érezze magát. Ezért tegnap reggel még utoljára szerelmeskedtem vele.
— És használtad a varázslatot! — morogta Ronan. Moran doktor azonnal vizsgálni kezdett, és a végén felegyenesedett.
— Nem tudok biztosat mondani, de a szívritmusod és az illatod is elég árulkodó. Ízisz nem véletlenül a termékenység istennője. Varandós vagy.

Vege.

A király vőlegénye (Befejezett)Where stories live. Discover now