👑💎Epilógus💍👑

890 81 8
                                    

Vladimir pov.
Idegesen álltam az új fehér ruhámban, amit újra kellett szabatnom a hossza miatt. Már egy hónapja, hogy visszakaptuk a gyermekeinket és diplomatikusan megoldottuk a gondot a boszorkányokkal. A gyermekeink a kis kosarukból figyelik, ahogy felveszem a fátylam és ráhelyezem a koszorút. Erre fog majd menni a korona, amikor hivatalosan is megkoronáznak minket Dynia uralkodóivá.
— Felség! — kopognak az ajtón. — Itt az idő! – dugta be a fejét, az egyik szobalány. Két komornyik jött és felvették a kicsiket, hisz' ők lesznek a gyűrűhordozók. Én is elidultam lefelé. hogy beálljak a helyemre. Két lépcsősor, amelynek az alja egybe ér. Igor állt az egyik tetején én a másikon. Mikor felszólat a zene mind a ketten elindultunk lefelé és ott egymás mellé léptünk. A sámánunk egymásra helyezte a kezeinket.
— Halljuk az esküket!
– Vladimirom, királynőm, múzsám, végzetem, a gyermekeim anyja. Álmaimban sokat gondoltam erre a pillanatra, de most, hogy itt állsz előttem, most jövök rá, hogy amit eddig láttam, az tényleg csak álom volt. Mert a valóság milliószor szebb. — mondta msolyogva, én pedig éreztem, hogy könnyek marják a szememet.
— Igor. Amikor megjósólták, hogy egy másik világ szülöttje kell, hogy legyen a párom, megijedtem. Ám amikor először megláttalak minden félelmem elszállt. Azt gondoltam nincs még egy ilyen gyönyörű teremtmény a földön. Te vagy a sorsom, az én végzetem, az akinek a gyermekeit akarom a világra hozni. Aki mellett az életem minden percét akarom leélni. — mosolyogtam könnyezve, de ezek a boldogság könnyei voltak. A kezünket összekötötték és ezzel megpecsételték a frigyünket.
— Ezennel férjé és...Felséggé...nyilvánítalak titeket. Megcsókolhatja az arát. — mondta, mire Igor átkarolta a derekamat és megcsókolt. Aztán mind a ketten letérdeltünk és a fejünkre helyezték a koronákat. Immár mi vagyunk az uralkodó pár.
– Igor... — mosolyogtam rá.
— Királynőm. — mondta és ismét megcsókolt. A gyermekeinket a karunkba adták és együtt üdvözöltük az ujjongó népet.

Vége.

Hát sikerült ezt is lezárni! Hamarosan kiteszek egy választást a következő lehetséges művekről vagy folytatásokról!

Valamint jövő héten érettségizek, szóval arra kérlek imadkozzatok értem! Vagy csak szorítsatok!

Csáó!

A király vőlegénye (Befejezett)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant