👑Tizenharmadik💍

1.5K 141 3
                                    

Igor pov.
– Szó sem lehet róla! – kiáltotta az orvos és Vladimir egyszerre.
— Igor! Az alma miatt nagyon le fogsz gyengülni. Nem akarlak magammal vinni mert félek, hogy összeesel vagy elkábulsz, ki tudja, hogy mikor!
– Tudom, de... – az arcára simítottam a tenyeremet, és szipogva bújtam hozzá közelebb. – Nem akarlak egyedül elengedni. – motyogtam.
– Igor...Holnap reggelre visszaérek. Megígérem. – simitotta kezét a fejemre, és nyomott egy csókot a homlokomra.

Végül kénytelen voltam elengedni őt és várni. Egy teljes napig nem tettem mást csak feküdtem és szedtem a gyógyszereket, amiket a doktor adott nekem. Persze kérdezgettem is. Kiderült, hogy ő nem mágus, hanem elf, aki letelepedett itt, mint orvos. Már kiskora óta ismerte Vladimirt. Sokat mesélt a gyerekkoráról.

Éjszaka a testem szinte forrt. Nem lázas voltam, azt tudnám. Égett bennem a... A vágy. Minden porcikám Vladimir után sóvárgott, hogy ismét alattam legyen, hogy ismét a nevemet nyögje miközben elélvez tőlem. Felriadtam, de a forrósag nem múlt el. Kinyitottam az ablakot hátha a hűs levegő elmulasztja, de az sem segített. Ahogy lenéztem láttam, hogy a farkam, majd átszakítja a nadrágomat. A nap már felkelőben volt. Mindjárt itt a reggel, de Vladimir még sehol. A tagom, majd felrobbat.
– Igor! Itt vagyok! – hallatszott az ajtóból, de amint meglátott lefagyott. A szememet elfedte a rózsaszín köd. Odamentem hozzá és a derekát átölelve lassan megcsókoltam és hevesen szorítottam magamhoz.
– Itt a körte előbb edd meg! Aztán segítek rajtad. – suttogta a számra és a kezembe adta a furcsa gyümölcsöt. Inkább egy kis dinnyére hasonlított. Beleharaptam, nem volt túl jó ize, de lenyeltem. Enyhén a citromra és a túlérett szilvára hasonlított. De miután lenyeltem Vladimir kivette a kezemből és lehúzta magáról a ruhát, majd odajött hozzám és kibontotta a nadrágomat. Az acél kemény farkam a hasamnak csapódott.
– Azta! Hogy nem szakadt ki a nadrágod? — kérdezte az említett részre simitva a tenyerét. Már ettől képes lettem volna elélvezni, de inkább meghagytam az este további részére.

A király vőlegénye (Befejezett)Where stories live. Discover now