Igor pov.
Csendben figyeltem, ahogy alszanak és tűnődtem. Vladimir valóban olyan gyönyörű, mint egy valóra vált álom. Titkon, mindig, minden este azért imádkoztam, hogy visszatérhessek abba az álomba és újra vele lehessek. Erre most itt van és egy gyermekkel. Közelebb lépek a kicsihez, aki nyitott szájjal egy kis ruhában alszik. Vettem már pelenkát és néhány rugdalozót az apróságnak. Lassan egy hete laknak itt és már én is egész belejöttem az altatásba, a pelenkázásba meg minden ilyen apróságba. Mindet élvezem, mert ma reggel is...A kicsi rám mosolygott. Ahogy a pici szája szélesen görbült felfelé miközben a nagy barna szemeit rám meresztgette csillogó tekintettel, úgy elolvasztotta a szívemet, mint a fagyit a nagy hőség. Azóta gyakran nézem a kicsit. Ugyanolyan orra van, mint az anyukájának. Ki lehet az a szerencsés flótás, akinek ő a párja, aki az apja ennek a tüneményes gyermeknek? Vladimir nem mondja el, de ha találgathatnék, Ronan lenne az első lehetséges jelöltem.Arra tértem magamhoz, hogy a kicsi sírni kezd. Nem akartam, hogy Vladimir felébredjen ezért gyorsan, de óvatosan a karomba vettem az apróságot és kimentem vele a teraszra. A nyári meleg most kellemesen hatott az éjszakában.
— Shhh! Kicsi Iroh, semmi baj. — mosolyogtam a kicsire. Már nem sírt, de a kis szája még lefelé görbült. A mellkasomra fektettem és eldőltem vele a székben.
— Szeretnél hallani egy esti mesét? Akkor elalszol? — simogattam meg a hátát. Belekezdtem egy mesébe egy hercegről, aki beleszeretett egy másik ország hercegnőjébe.Vladimir pov.
A könnyeim patakzottak, a mellkasom összeszorult, ahogy néztem őket. Igor úgy ölelte a kisfiamat, mint a legdrágább kincset. Közben nem is sejti, hogy a saját fiát tartja a karjában. Önző vagyok, hogy nem mondom el neki, de akkor mind a kettőnknek nehezebb lenne a búcsú majd. Moran doktor azt mondta, hogy hamarosan haza varázsol minket, de már eltelt egy hét. Minél tovább vagyunk itt, annál feszültebbek vagyunk. Én is és ő is. Ha pedig egy olyan férfi, mint ő feszült annak nem lesz jó vége.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A király vőlegénye (Befejezett)
RomanceVladimir Dynia királya és épp férjet keres és ezért megidéz egy másik világból egy másik lényt, hogy a királya és a párja legyen. Igor fiatal focista, aki már épp karrierje csúcsára jutna mikor váratlanul egy másik világba csöppen.