Igor pov.
Ronan végig a kicsit nézte és a fejét simogatta.
– Hogy te milyen kis imádnivaló vagy, és mégis ilyen apát adott neked az univerzum, szegénykém. — gügyögte, majd felém fordult. — Hát vissza jöttél. Újabb csapásokat hozva Vladimirra és az országára.
— Itt te vagy az egyetlen csapás. Most pedig add vissza a lányomat!
— Mostmár a lányod? Pár perce még őt okoltad minden rosszért, amit te okoztál magadnak. Pedig nezz rá! Nem ő választotta az anyját, se az apját. Igaz kicsi? Nem te választottad a világ legrosszabb szüleit, igaz?
– Add! Őt! Ide! — léptem közelebb, de erre hirtelen mintha egy kötél csavarodott volna rám és felemelt, de nem volt rajram semmi, csak az érzés. Ronan karja ki volt nyújtva, egyenesen felém. Mintha magiával tartana.
– A kislányodat okolod, pedig te vagy minden baj forrása. Ha te nem vagy, senki sem szenvedne. — mondta. A kislányom nyöszörgő hangja hallatszott. Valószinűleg felt. — Óh, shhh! Semmi baj, kicsi...Semmi baj. — mosolygott rám ördögien, majd a falhoz dobott. Kacagni kezdett, mint egy mániákus és a fekete köd tornádóként kezdett körözni körülötte, majd eltűnt. Katyvel együtt.
– Katy! — kiáltottam és nem törődve a vállamal, ami valószínűleg kiugrott, lerohantam. — Vladimir! — kiáltottam mikor berontottam a trónterembe. Azonnal rám nézett és hozzám rohant.
— Igor! Mi történt?
— Ronan! Itt volt! Itt volt és elvitte Katyt! — mondtam mire a szája elé kapta a kezét.
– Kutassák át a palotát! Lehet, hogy még itt van! – utasította az őröket. Kezdett bennem lemenni az adrenalin és a vállam nagyon fájt. – Igor? – lépett mellém Vladimir.
- Az a rohadék a falhoz vágott. Szerintem kiugrott a vállam. — morogtam az említett részt szorítva. Leültetett és két pontra nyomott.
— Ez fajni fog. – mondta, majd hirtelen rántott egyet a karomon és iszonyatos fájdalom nyílalt belém. Ordítottam, de utána sokkal jobb lett.
— Sajnálom... — motyogta, mire felnéztem rá.
– Ezt, hogy érted?
– Ronan...Miattam vitte el Iroht és Katyt. Azt akarja, hogy menjek hozzá, ha teljesítem, visszaadja a kicsiket.
KAMU SEDANG MEMBACA
A király vőlegénye (Befejezett)
RomansaVladimir Dynia királya és épp férjet keres és ezért megidéz egy másik világból egy másik lényt, hogy a királya és a párja legyen. Igor fiatal focista, aki már épp karrierje csúcsára jutna mikor váratlanul egy másik világba csöppen.