Igor pov.
A kezei finoman a derakamra fonódtak, majd lecsúsztak az ágyékomra és a vékony kis ujjaival elkezdte kiverni nekem. Vörös volt az arcom, mint egy rák, de éreztem, hogy a szívem egyre gyorsabban ver és minden csepp véremet a tagomba pumpálja.
– Csak szólnod kell ilyenkor és segítek neked. Ha be akarod tenni szólj, mert akkor lassan befejezem. — mondta mosolyogva, mire nehézkesen megráztam a fejemet. Olyan ciki ez. Nem azért utasítom őt vissza mert nem kívánni való. Azért mert alig ismerem és nem fogok egy idegennel szexelni, aki sosem csinálta azelőtt.
–Ne...Nem... – motyogtam izzadtan.
– Rendben. Akkor most nem. Viszont akkor... – kicsit hátrébb terelt és kért, hogy üljek fel a medence szélére. Ott ő lehajolt és a szájába vette a tagomat, ami már bármelyik percben robbanhatott. Jézusom! Ez a srác tuti, hogy tanulta ezt valahol mert piszok jó! Úgy tud izgatni, hogy az ember talán pár masodperc alatt elélvezne.
Minden tagom remegett. A számat akartlanul is hangosabbnál hangosabb nyögések hagyták el, majd minden izmom befeszült és hörögve élveztem el. A levegőt úgy ittam, mint a vizet, a szívem zakatolt és tiszta izzadtság volt a testem. Lenéztem Vladimirra, akinek az arcát beborította az ondóm.
– Öö...Nagyon sajnálom... Ez... — szabadkoztam ijedten, de ő erre lebukott a víz alá és tisztán jött fel. A két lábam közé állt és a kezeit a nyakam köré fonva megcsókolt. A nyelveink fürge táncot jártak és a nyálaink összefolytak.Írói pov.
A pár épp szenvedélyes csókcsatát váltott így nem vették észre az egyik oszlop mögött álló mágust. Alfa volt és magas, a termete izmos és magabiztos. Tökéletes férfinak is ellehetett volna mondani. Érdeklődve bámulta az egymás szájában kutatókat. Látta az egész jelenetet és alaposan szemügyre vette a fekete hajú alakot.
– Hm! Szóval ő az új vőlegény, akiről annyit mesélnek. — mondta, majd az ajtó felé vette az irányt és elhagyta a szobát.
VOUS LISEZ
A király vőlegénye (Befejezett)
Roman d'amourVladimir Dynia királya és épp férjet keres és ezért megidéz egy másik világból egy másik lényt, hogy a királya és a párja legyen. Igor fiatal focista, aki már épp karrierje csúcsára jutna mikor váratlanul egy másik világba csöppen.