Hamarosan vége az érettségim első felének! Tovabbra is remélem, hogy szorítotok nekem! De addig is itt vannak a felretett es titokban készített munkáim!
1.
Igor gyermekkoraban elveszítette szeme világát és hallását. E miatt szobálya négy fala és háza folyosóin él, özvegy édesanyjaval. Ápolói, akik a kinti világban segítenek neki, sorra felmondanak agresszív kitörései miatt.
Aztán egy nap betoppan Vladimir. A fiatal fiú teljesen más szemmel látja a világot mint eddig bárki, akit Igor ismert és ez felbolygatja a monoton életét.2.
Vladimir egyiptomba megy, hogy reszt vegyen egy kiránduláson, ám egy màgikus amulett segítségével hirtelen az ókori egyiptomban. I. Athep fáraó idején találja magát, ahol nem csak a buja uralkodó vet azonnal szemet rá, de az egyik rabszolga, Igor figyelmét is felkelti.
3.
Vladimir megszorul mikor elfogy a tandíjra szánt pénze és kirúgják a munkahelyéről. Az egyetemen azonban összefut Igorral, a titokzatos vegzőssel, aki munkát ajánl neki. Az ártatlan kis Vladimir nem is sejti, hogy a fiatal férfi egy addig számára ismetetlen vilagba vezeti, ami nem más mint a pornográfia.
4.
A világ teljes káoszba vonult. Elszaporodtak a szörnyek és az emberek kénytelenek jó pénzért felbérelni az ősi, veszélyes harcosokat, a vajákokat. Azonban ha nem fizetsz arannyal, akkor az életeddel vagy az első fiaddal fizetsz.
A történet nem kötődik se a sorozathoz, se a könyvhöz, se a játékhoz.
5.
Igor történelmet írt. Kiterjesztette birodalmát a keleti tengerig és igazságosan kormányozza királyságát. Vladimir a nép legkedvesebbje, mindenkit meghallgat és segít a gondjaikon. Két fiuk pedig immár apjuk oldalán harcol. Az idil azonban nem tart sokáig.
A táncoló ágyas könyv 2. évadja!
YOU ARE READING
A király vőlegénye (Befejezett)
RomanceVladimir Dynia királya és épp férjet keres és ezért megidéz egy másik világból egy másik lényt, hogy a királya és a párja legyen. Igor fiatal focista, aki már épp karrierje csúcsára jutna mikor váratlanul egy másik világba csöppen.