👑Hatodik💍

1.6K 149 19
                                    

Igor pov.
Délután Vladimir körbevezetett a palotában.
– Ezt a nagy termet pedig már ismered. Ez a trónterem. – mondta és egy nagy trónhoz vezetett.
– Szóval ez a trón a tiéd? – kérdeztem kíváncsian.
— Igen, most az. De ha úgy döntesz, hogy maradsz, akkor a tiéd is lesz. — mosolygott rám ismét. Mindig felmelegszik a szívem ha ezt csinálja. Olyan aranyos.
– Egyenlőre gondolkodok. – mondtam én is mosolyogva.
– Akkor fontolóra vetted, hogy maradsz. Most nagyon örülök. — ugrott a nyakamba. Elképesztő, néha olyan gyerekes, de máskor meg szenvedélyes és szinte sosem dühös.
— Rendben. Mondd csak, itt...
– Vladimir! — hallatszott a trónterem végéből. Egy fiatal, olyan velem egykorú férfi lépett be. Magas volt és jóképű, valószínűleg még a nyakán is izom volt. – Rég láttalak!
– Ronan! – mondta Vladimir vidáman és a férfihoz szaladva megölelték egymást. – Valóban rég volt már! Igor! Bemutatom neked Ronant! Ő a birodalmunk elsőszámú lovagja és a viadalok örökös bajnoka. Valamint az én... Volt...
– Vőlegénye! – fejezte be a mondatot Ronan. A földbe gyökerezett a lábam. Ő Vladimir ex –vőlegénye? Hozzám képest kész Sir Lancelot.
— Ronan ő pedig Igor! – lépett mellém Vladimir és egy gyengéd csókot nyomott a számra. – Ő a vőlegenyem, aki válaszolt a hívásomra.
— Óh, hát ő az. Sok pletykát hallottam róla, már kíváncsi voltam rá, üdvözöllek. – nyújtotta a kezét mire elfogadtam, de ezzel a lendülettel hozzám hajtolt és megszorította a kezem. – Ha nincs a jóslat, most az én lennék az oldalán. — suttogta majd elhajolt és elengedett. Csak néztem, ahogy meghajol majd elmegy és kimegy a teremből. Hát ez hihetetlen...
– Valami baj van? – kérdezte Vladimir a vállamra téve a kezét.
– Semmi, semmi! Nem megyünk tovább? – kérdeztem terelve a témát, mire bólintott és már indulhattunk is tovább. Ronannek igaza volt. Ha nincs az a jóslat én itt se lennék. Vladimir nem kényszerült volna arra, hogy felbontsa az eljegyzését, Ronan pedig elvehette volna őt és együtt lehetnének. Itt jelenleg én vagyok a felesleges harmadik. Vladimir és Ronan pedig a pár, akit szétválasztok.

A király vőlegénye (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang