1 YIL SONRA
Haftasonu ne kadar güzel şey öyle.. bütün haftanın yorgunluğunu atmaya birebir.. alarmsız uyumak da işin ekstrası.. hele bir de cumartesi ise..
Cumartesi..
Tabi ya.. bugün günlerden cumartesiydi.. Muzaffer elinde havluyla yatak odasının kapısını açtığında koridorun diğer ucunda Emre'yi görmüştü.. birbirlerine yalandan gülümsemiş ve yine birbirlerine doğru adımlamaya başlamışlardı..
M:günaydın..
E:aaa günaydın günaydın..
Merdivenin başında birbirlerine bakmışlardı..
E:hiiiç bakma öyle.. bugün Hilal'le olcam.. o yüzden ben kazanıcam..
Muzaffer Emre'nin saçlarını karıştırır..
M:ben de karımla olcam bugün.. deniz, gökyüzü, yeşillik falan..Emre dişlerini sıkar..
E:ya geçen hafta kazandın ya..
M:bu hafta da kazanıcam..
O sırada Mert merdivenin diğer ucunda, aşağıdan seslenir..
Me:ya hadi ama.. sizi mi beklicez..Muzaffer'le Emre birbirine bakıp, kafa salladıktan sonra, aynı anda merdivene yönelirler.. birbirlerini ite kaka koşmaya başlarlar..
M:cebimden çıkarırım seni cebimden..
E:görücez yaşlı kurt görücez..
Merdivenler bitip aşağıya ulaştıklarında, Muzaffer son bir hamleyle kendini salona atmıştı.. Nefise kucağında oğluyla duruyordu.. Barış, bayrağı elinde tutup, umarsızca sallıyordu.. kahkahalarına Mert, Aysun, Cemre, Zeynep ve Onur eşlik ediyordu..
Muzaffer bayrakla birlikte Barış'ı kucağına alıp, herkese eğilerek selam verir.. alkışlar eşliğinde oğlunu öper.. Barış kendince sesler çıkarıp, ortama eşlik ediyordu..
Emre sinirle Barış'ı Muzaffer'den alır..
E:sen bakma onlara abicim.. haftaya benim kucağımda olcaksın..Muzaffer kolunu Nefise'nin beline dolar..
M:geçen hafta da aynısını söylemişti di mi?Nefise Emre'ye bakıp, gözlerini kısarak kafa sallar..
N:kazanıcak benim oğlum kazanıcak..M:hıhım.. kesin..
Z:ee ablacım.. Barış.. Mert.. Aysun.. hepsi sende mi bugün?
E:evet ablacım.. eşlik etmek ister misiniz? Efsane eğleniyoruz..
Onur Emre'nin saçlarını karıştırır..
O:hadi lan.. biz canım baldızımla ve güzeller güzeli karımla birlikteyiz bugün.. size iyi eğlenceler..E:annneee.. Barış seni özler..
Nefise Emre'nin yanaklarından öper..
N:birkaç saatten bir şey olmaz annecim..Muzaffer gülerek, Mert'le Aysun'u öper..
M:acımayın.. ne istiyorsanız yaptırın..N:aa Muzaffer..
M:ne Muzaffer.. üç hafta önce pestilimi çıkarmışlardı.. gaz verip durmuştu paşamız..
Me:merak etme baba.. o iş bizde..
A:evet babacım.. Emre abimizin de pestilini çıkarıcaz..
M:canlarım benim.. çakın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!