Bölüm ~ 65
Akşam olmuştu.. Nefise yemeği hazırlamış, çocuklarla beraber salonda bekliyorlardı.. Muzaffer üzerini düzelte düzelte gelir..
M:hazır mı her şey canım
Nefise kaşlarını çatar..
N:hazır da misafir kimMuzaffer Nefise'nin omuzlarına ellerini koyar.. kapıya bakar..
M:heh geldilerEmre ile Hilal çekine çekine içeri girer.. Hilal fazlasıyla utanıyordu.. Başını eğerek selam verir.. Nefise ile Cemre garip garip bakar..
M:hoş geldiniz
C:hoş geldiniz..
N:hoş geldin oğlum, merhaba hoş geldin..Hoş geldin faslı biter.. Nefise ile Cemre şaşkın şaşkın kıza bakıyorlardı hala.. Yemeğe geçerler.. Muzaffer hepsine tek tek bakar.. bıyık altı gülümser..
M:ya hu sıkılmadınız mu susmaktan konuşsanıza..
Nefise kızdaki bakışlarını alıp kocasına bakar..
N:şeyy.. canım biz..Ardından dayanamaz Hilal'e döner..
N:kızım kusura bakma.. biz çok şaşkınız..Emre gözlerini devirir..
E:nedenNefise çekinerek..
N:ya oğlum sen ilk defa bizimle tanıştırmaya bir kız arkadaşını getiriyorsun.. Ne demek neden..Emre napıyosun dercesine bakar.. Hilal'den utanır.. Hilal aşkla bakıyordu zaten.. hoşuna gitmişti bu sözler.. Muzaffer dayanamaz..
M:ee ilk defa aşık olmuştur da ondan..
İkisi de öylece kalırlar, utanırlar, dönüp birbirlerine bakarlar.. sonra başlarını eğerler.. Tanışma yemeği güzel geçer.. Nefise ile Cemre kıza ısınırlar.. suspus halleri gitmiş artıı muhabbet etmeye, birbirlerine takılmaya başlamışlardı.. Muzafferbu tabloyu hayranlıkla izliyordu.. gece sona erer..
Emre Hilal'i bırakmaya gider.. Arabayı zar zor almıştır.. henüz ehliyet alamamıştı.. arabada konuşa konuşa giderler..
E:sıkılmadın di mi
Hilal gülümseyerek..
H:hayııır.. aksine çok güzel bi geceydi.. ailen çok sıcaktı.. çok samimiydi..Emre'nin hoşuna gider..
E:sevdin yaniH:tabi ki.. annen Cemre.. ufaklıklar.. ama yalan söylemim.. en çok Muzaffer Bey'i sevdim
Emre güler..
E:şaşırmadım..Hilal hayranlıkla..
H:yani öz babanız olsa bu kadar sıcak olmazdı bence..Emre onaylarcasına kafa sallar..
E:öyledir o.. taşı pamuğa çevirir.. öyle de şeytan tüyü var yani.. ama ilk başta nefret ederdim ondan.. hatta uzun zaman benim yüzümden ayrı kaldılar..Hilal şaşkın şaşkın..
H:gerçekten mi..Emre üzgün bir şekilde dudaklarını sıkar..
E:malesef.. benim aptallığım işte.. ama hepsini atlattıkk.. çok seviyorum Muzaffer abiyi.. Laf olsun diye değil ama..H:sevilmicek adam mı
Emre ile birlikte gülerler..
Muzaffer'le Nefise odaya geçmişler, yatakta oturuyorlardı.. Muzaffer Nefise'nin sus pus haline şaşırır.. koluyla dürter..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!