Ah O Gerçekler..

1.5K 41 112
                                    

Bölüm 82

Kaç saattir gözaltındaydı Muzaffer.. kimse bir şey demiyordu.. Nefise karakola gelmemişti.. öyle doluydu Muzaffer'e.. Lale'yi öldürmüş olacağına inanmıyordu ama tanıdığı adam değildi ki Muzaffer.. öfkeyle.. ne bilsin işte.. ya yaptıysa.. hayatını karartmış mıydı gerçekten?

Muzaffer avukatıyla görüşmüştü.. cinayetin işlendiği saatte Demet'in yanındaydı.. şahidi oydu.. evin etrafındaki güvenlik kameraları zaten en büyük kanıttı..

Çocuklar delirmiş gibiydi.. yapmadığını adları gibi biliyorlardı.. ama Muzaffer'i ne görmüşlerdi ne de olay hakkında en ufacık bilgiye sahiplerdi..

Ertesi Gün

Muzaffer dünden beri gözaltındaydı.. bir tek avukatıyla görüşmüştü.. görüş yasaktı.. Onur tüm yolları deniyordu ama olay cinayet olunca önüne hep bir engel çıkmıştı..

Haberler "Ünlü iş adamının yasak aşk cinayeti" adı altında Muzaffer'i gösterip duruyorlardı.. Nefise her haberi iğrenerek izliyordu.. ama.. ah o ama.. aklı Muzaffer'deydi dayamamamış, yola çıkmıştı.. öyle ya da böyle çocuklarının baba kabul ettiği adamdı..

Koridora geldiğinde şöyle bi durur.. dünden beri hiçbiri eve gelmemişti.. çocuklar Nefise'yi görünce ne diyeceklerini bilemez halde ona bakıyorlardı.. ama Nefise'nin kitlendiği isim Demet'ti.. Demet ciddi bir şekilde bakıyordu Nefise'ye..

Z:annecim?

Nefise kendini toplayarak yanlarına gelir..
N:çocuklar?

O:şey.. şey oldu da.. güvenlik kameraları izleniyor.. dünden beri..

Nefise kaşlarını çatıp bakmıştı.. Onur da çocuklar da bakışlarını kaçırıyorlardı..

O:abim.. dün.. gece yani.. olayın işlendiği saatte..

Emre sinirle..
E:bu kadının yanındaymış..

Z:Emre!!!

Nefise öylece kalmıştı.. hızla dönüp Demet'e bakar.. Demet dudağını ısırır halde öylece bakıyordu.. bakışlarını kaçırmıyordu ama.. sabit bir şekilde bakıyordu.. gözünün önüne Muzaffer'in ağlarken ki hali geliyordu.. derince nefes alır..

Z:annecim.. şey..

Nefise boş bir şekilde..
N:açıklama yapma kızım.. suçsuzsa eğer.. kanıtlanır.. ne güzel şahidi de var işte..

Demet hüzünlü bir şekilde gülümser.. Nefise gözlerini üzgün bir şekilde kapatır.. demek ki dün gece bu kadınlaydı.. demek ki bu sefer Demet'le aldatmıştı.. bir kez daha yıkılmıştı..

O sırada avukat koridora gelir.. Onur hemen karşısına geçer..

O:ne oldu Ahmet?

Ahmet kafasını sallar..
A:her şey lehimize.. Muzaffer Bey'in olayla ilgisi yok.. evde parmak izi yok.. delil yok.. dün gecede zaten..

Nefise'ye bakar.. bakışlarını kaçırır.. herkes durup öylece Nefise'ye odaklanır.. Nefise dalga geçer gibi sırıtıyordu..

A:her neyse işte.. bir sürü kamera kaydı.. Muzaffer Bey'in hemen bugün dışarı çıkması için elimizden geleni yapıcaz..

Nefise dayanamayıp.. sinirle..
N:madem her şey Muzaffer'in lehine.. o neden burda? Neden şüpheli?

O:yani Nefise abla..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin