Canım NefMuz 💕

2.9K 65 101
                                    

Bölüm ~ 53

Muzaffer Nefise'yi kapıya yaslamıştır.. Nefise aşkla bakar Muzaffer'e.. artık kaçmak da anlamsızdı.. bakışlarını kaçırmak da..

N:Muzaffer
M:canıııııım

Nefise utandığı için gözlerini kaçıra kaçıra, tane tane konuşur.. tamam uzun zamandır tanıyordu.. kocasıydı.. öpüyordu.. sarılıyorlardı.. aşıklardı.. ama ilkti bu onlar için.. ilk kezdi.. ilk kez ait olcaktı Muzaffer'e.. arada perde kalmayacaktı.. ilk kez bütün benliğiyle karşısına çıkacaktı Muzaffer'in.. bir erkekle bir kadının gidebileceği en uzak yere ilk kez gidecekti Nefise.. hem de Muzaffer'le.. kocasıyla.. utangaçlığı bu yüzdendi..

N:ben..
M:sen..

N:ben.. Muzaffer ben..

Dudağını ısırır.. derin bir nefes alır.. cesaretini toplar ve hızla..

N:istiyorum

Muzaffer başını hafif eğip Nefise'ye bakar.. gözleri parlar.. Nefise teslim olmuştu sonunda.. yutkunur.. gülümseyerek..

M:istiyor musun gerçekten

Nefise gözleri parlak bir şekilde kafa sallar.. gülümser.. çekine çekine elini Muzaffer'in yüzüne götürür.. Yanağını okşar.. Muzaffer gözlerini huzurla kapatır, Nefise'ye doğru biraz eğilir.. Yavaşça yaklaşırlar.. usulca birleştirirler dudaklarını.. öpüşmeye başlarlar.. Muzaffer Nefise'yi sarmalar.. aradaki küçük mesafede kapanır, iyice yakınlaşırlar..

Nefise biraz dikleşir.. Öpüşerek yatağa doğru ilerlemeye başlarlar.. Nefise Muzaffer'in ceketini göğsünden başlayarak yavaşça çıkarır.. Omuzlarından aşağı indirir.. Yere atar. (Hala öpüşüyorlar.)

Muzaffer Nefise'nin saçındaki tokayı çıkarır.. saçları omuzlarına dökülür.. Nefise'nin ceketini çıkarır.. Nefise Muzaffer'in gömleğinin düğmelerini teker teker açmaya başlar.. Bi an olsun ayrılmamışlardır..

Yatağa yaklaşırlar.. Nefise Muzaffer'in gömleğini çıkarır.. Yavaşça yere doğru indirir.. Elinden bırakır.. Ellerini tekrar Muzaffer'in boynuna götürür.. Muzaffer Nefise'nin elbisesinin fermuarını açar.. Omuzlarından aşağı doğru indirir.. Nefise'nin elbisesi yavaşça yere doğru süzülür..

Muzaffer elini sırtına koyarak, Nefise'yi yatağa doğru hafifçe uzatır..  Sonra kendi de uzanır.. Birbirlerine bakarlar.. Nefise Muzaffer'in boynunda dolaştırır parmaklarını.. Muzaffer gülümseyerek bakar.. Bir süre bakışırlar.. Tekrar öpüşmeye başlarlar..

Aradan bir süre geçer..

Muzaffer ile Nefise yataktadır. İkisi de çıplaktır.. Muzaffer Nefise'nin boynunu öpüyordur.. diğer eli karısının bacağındaydı.. usulca gezdiriyordu parmaklarını.. Nefise bir elini Muzaffer'in ensesine koymuş saçlarında dolaştırıyordur.. Diğer eli de sırtındadır.. İkisi de ter içinde kalmışlardır.. Ara ara öpüşüyorlardır..

Muzaffer tekrar yaklaşır öpmeye devam eder.. Yanağından boynuna doğru daha yavaş bir şekilde öpmeye devam eder . Nefise tekrar sarılır.

Onlar yangının içinde yanmaya devam ederken, Nefise'nin telefonu çalar.. İkisi de durur birbirlerine bakarlar.. Telefon çalmaya devam eder..

N:Muzaffer
M:hayır
N:ama çocuklar

M:hayır Nefise.. bu anı kimsenin bölmesine izin vermicem.. bu gece hiç bir şey yarım kalmıcak
N:ama

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin