Yeniden Başlayalım

1.6K 46 200
                                    

Bölüm 77

Muzaffer'in Evi

Akşam karanlığıydı.. saat nerdeyse 10 olacaktı.. Nefise sokak lambasının aydınlattığı köşede öylece bekliyordu.. aradan neredeyse yarım saat geçmişti ki Muzaffer'in evinin önünde bi araba durur..

Nefise beklediği yerden kalkıp, bir köşeye geçer.. gizlice izlemeye başlar.. Demet arabasını park edip yavaşça arabadan iner.. sokağa bakar.. başını kaldırıp apartmana bakar..

D:burası herhalde..

Demet yavaşça apartmanın kapısına gelir.. zillere bakar.. Muzaffer Karamaner yazısını görünce basar.. kapı iki dakika sonra açılır.. kapı açılınca Demet içeri girer..

Nefise öylece kalakalmıştı durduğu yerde.. gözlerinden yaşlar süzülüyordu.. başını kaldırıp Muzaffer'in dairesine bakar.. dudaklarını sıkar.. elinin tersiyle gözlerini siler.. hemen caddeye çıkar, bulduğu ilk taksiye atlar..

Muzaffer çalan kapı sonrası zorlanarak da olsa kapıya gelir.. yavaşça açar.. Demet onu görünce gülümser..

Muzaffer üzerini değiştirmiş, gri bi eşofman ve beyaz bi tişört giymişti.. tebessüm ederek..

M:hoş geldin..

Demet kafasıyla selam verdikten sonra birlikte salona geçerler.. Muzaffer kendini koltuğa bırakır.. Demet çantasını masaya bıraktıktan sonra Muzaffer'in yanına oturur..

Muzaffer koltuğa yaslanmış, başını koltuğun sırt kısmına atmış, yayılarak oturuyordu.. canı acıyordu..

D:iyi misin?

Muzaffer zorlanarak da olsa başını kaldırır.. Demet'e bakar.. kafa sallar.. Demet acı çektiğini görüyordu..

D:yaran nasıl? Sen öyle çekip gidince aklım sende kaldı.. iyi de görünmüyorsun.. Çok mu acıyor?

Muzaffer zorlanarak gülümser..
M:iyiyim ben.. kusura bakma seni de çağırdım böyle gece gece.. gerçekten kusura bakma..

Demet olur mu öyle şey dercesine gülümser.. Muzaffer'in gözlerinin içine bakar.. tebessüm eder..

D:hiç önemli değil.. de..

Muzaffer kaşlarını çatar..
M:de?

Demet hemen Muzaffer'in yanında ki masaya bakar.. tepsi hala üzerinde duruyordu.. Muzaffer de dönüp tepsiye bakar.. bakışları değişir..

D:bi çorba yapanım bile yok demiştin..

Muzaffer yutkunur.. Demet anlamışcasına gülümser.. kafasını bi kaç kez salladıktan sonra Muzaffer'in gözlerinin içine bakar..

D:bi kadını bu şekilde kıskandırmaya çalışırsan kadın kıskanmaz, soğur..

Muzaffer bakışlarını kaçırır..
M:ben.. şey..

Demet kendinden emin bir şekilde gülümser..
D:burda mıydı?

Muzaffer mahçup bir şekilde bakar..
M:özür dilerim.. senden.. yani seni gecenin bi vakti böyle bir şey yüzünden..

D:karını kıskandırmak için mi?

Muzaffer Demet'e bakar.. iyiden iyiye utanır.. nasıl toparlayacağını bilmiyordu.. Demet gülümseyerek..

D:sinirlendirmiş galiba seni..

Muzaffer Nefise'ye sinirlenme sebebini hatırlayınca tekrar sinirlenir.. Fatih aklına her geldiğinde sinirleri geriliyordu..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin