Karamaner'ler 💙

1.5K 37 46
                                    

Bölüm 97

Muzaffer'le Nefise, bahçede, ışıkların altında, masada karşılıklı oturmuş, tatlı yiyorlardı.. Nefise girdiği transtan çıkmış, konudan konuya atlıyordu.. amacı ortamı dağıtmaktı.. Muzaffer öylece izliyordu.. aşkla..

N:bir görsen.. nasıl konuşuyorlar telefonda.. Aysun'la Mert bir birleşiyor.. evlere şenlik.. asla baş edemezsin..

Muzaffer sadece izliyordu.. huzurla.. Nefise o kadar güzel ve o kadar tatlı konuşuyordu ki, elinden izlemekten başka bişiy gelmiyordu..

N:yok ne zaman gelecekmişim.. yok yıllar olmuş.. ben de öyle özledim ki orası ayrı.. laflara bak ya.. büyümüş de küçülmüşler.. ay susmak da bilmiyorlar..

M:Nefise Çiçek?

Nefise'nin heyecanlı heyecanlı konuşmasını Muzaffer'in seslenişi durdurur.. şaşkın şaşkın ve şapşal şapşal bakar..

N:hı?

Muzaffer yavaşça yerinden kalkar.. Nefise'nin karşısına geçer.. hafifçe eğilerek bakar.. Nefise oturduğu yerde öylece bakıyordu.. Muzaffer gülümser.. Nefise'yi elinden tutup kaldırır..

Nefise sadece izliyordu.. Muzaffer cebinden bir kutu çıkarır.. Nefise bi kutuya bi Muzaffer'e bakar.. heyecandan kalbi yerinden çıkacakmış gibi..

N:Muzaf..fer..??

Muzaffer gülümser.. kutudan güzel bir tektaş çıkarır.. Nefise'nin gözlerinin içine aşkla bakarak..

M:Nefise Çiçek.. benimle evlenir misin?

Nefise kalakalmıştı öylece.. sadece bakıyordu.. Muzaffer başını hafif çevirmiş, dudaklarını sıkmış, tebessüm ve aşkla bakıyordu Nefise'ye..

M:hayır demezsin di mi?

Nefise alık alıktı hala..
N:hıı?

Muzaffer hafifçe güler..
M:yani zor bi soru sormadım.. tek seçeneği olan bi soru.. bu kadar düşünmen.. yani..

Nefise istemsizce gülümser.. yüzüğe bakar.. Muzaffer'e bakar.. Muzaffer öyle güzel bakıyordu ki.. Nefise'nin gözleri dolar..

N:seçenek yok diyorsun madem.. madem tek seçenek var..

Muzaffer gözlerini kısarak kafa sallar..
M:tek seçenek..

Nefise gülümser..
N:nasıl olsa kurtuluşum yok senden.. senin de benden..

M:ilki gibi bi bocalama yaşıyorsun sanki..

Nefise güler..
N:ben şu yüzüğümü bi takabilir miyim?

Nefise elini uzattığında, Muzaffer kutuyu geri çeker.. Nefise kaşlarını kaldırıp bakar..

M:ben henüz bi cevap alamadım..

N:hımm..

Nefise gülümseyerek Muzaffer'in yüzünü tutar.. gözlerinin içine baka baka, tüm özlemiyle, tüm aşkıyla..

N:benim sana hayır deme gibi bi lüxüm yok.. benim sensiz geçirecek tek bi günüm bile yok..

Muzaffer gülümser.. Nefise yavaşça yaklaşıp, usulca dudaklarına bırakır dudaklarını.. hafifçe öper.. geri çekilmeden, dudakları dudaklarına değe değe..

N:evet..

Muzaffer gülümser.. Nefise'yi belinden çeker.. bi elini yüzüne, bi elini beline iyice dolar.. öpmeye başlar.. Nefise'nin elleri Muzaffer'in göğsünde, yavaş yavaş, usul usul öperler birbirini.. yavaşça ayrılırlar.. gülümseyerek bakarlar birbirlerine..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin