Bölüm 75
Nefise sinirle ters ters bakar..
N:seninle tartışmıcam..Muzaffer gülümser, kaşlarını kaldırıp..
M:o zaman..Nefise'nin yüzünü avuçlarının arasına alır ve Nefise'yi hiç beklemediği anda öper.. Nefise neye uğradığını şaşırmıştı.. Muzaffer uzun uzun öptükten sonra.. yavaşça çeker dudaklarını, alnına alnını dayar.. boynunu okşayarak, az önce başladığı cümlenin devamını getirir.. fısıldayarak ve boynunu okşayarak..
M:tartışma.. pes et..
Nefise kendine gelir gelmez, Muzaffer'in ellerini itip, hızla ayağa kalkmıştı.. Muzaffer sabit bir şekilde Nefise'nin az önce oturduğu yere bakıyordu..
Nefise yatak odasında ileri geri sinirli sinirli gidip geliyordu.. arada saçlarını geriye savuruyor, arada derin derin nefes alıyordu..
Muzaffer ne kadar sinirlendiğini görünce çekinerek ayağa kalkar.. ileri geri, gidiş gelişini izlerken..
M:Nefise..
Nefise durup Muzaffer'e bakar.. dudakları hala yanıyordu..bağırıp çağırmak istiyordu ama aşağıda çocuklar vardı.. dişlerini sıka sıka, bastıra bastıra ama sessizce..
N:napıyosun sen Muzaffer? Napıyosun..
Muzaffer kaşlarını kaldırıp, derin bir nefes alır..
M:özür dilerim.. ben.. ben boş bulundum..Nefise kafasını iki yana sallayarak..
N:sakın.. bitti.. sen hala dün gecede..Muzaffer Nefise'nin sesini bastıra bastıra, dişlerini sıka sıka..
M:dün gecede değilim!
Nefise kaşlarını çatarak Muzaffer'e bakar.. Muzaffer kafasını sallayarak devam eder..
M:değilim.. şu andayım.. Nefise bana nasıl bakıyorsun farkında mısın? Değilsin.. farkında değilsin ama öyle güzel bakıyorsun ki Nefise öyle güzel.. ben kendimi kaybediyorum işte..
Nefise başını eğer.. bakışları onu ele veriyordu demek ki.. oysa belli etmemek için o kadar çaba harcamıştı.. Muzaffer Nefise'nin dibine gelir.. başını yan yatırıp bakar.. kulağına eğilir.. fısıldayarak.. gözleri dolu dolu..
M:bana yaşattığın her şey için teşekkür ederim..
Nefise başını hızla kaldırır.. veda cümlesi miydi bu şimdi.. Muzaffer gidecek miydi? Gitme diyemezdi.. zaten "babanız bu gece burda kalacak" derken bin dereden su getirmişti.. şimdi ne diyecekti..
Birbirlerinin gözlerinin içine bakarlar.. Muzaffer dudaklarını sıkarak hüzünle gülümser.. dipdibediyler zaten.. Nefise bir şey desin diye bekliyordu.. Nefise tekrar başını eğince Muzaffer'in üstsüz olduğunun farkına varır.. üstünde bir tek pantolon vardı..
Nefise hafif utansa da kuyudan çıkmak için bu ipi tutmalıydı.. konuyu değiştirmek için can havliyle tutunur ipe..
N:senin az önce canın yanmıyor muydu?
Muzaffer istediğini alamamanın verdiği huzursuzlukla gözlerini kapatır.. başını eğer.. iki elini beline koyar.. Nefise'ye bakar.. Nefise neee dercesine bakar..
Muzaffer bir şey demeden giyinme odasına gider.. hala kıyafetleri vardı.. bir gömleği eline alır.. hızla üzerine geçirir.. Nefise de peşinden gelmiş onu izliyordu.. dayanamaz sorar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
عاطفيةOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!