Bölüm ~ 59
Nefise ile Muzaffer birlikte uyumuşlardı. Ve artık sabah olmuştu . Ve hala sarmaş dolaş uyuyorlardı.. Nefise yavaşça uyanır.. başını döndürür.. Muzaffer'e bakar.. Üstlerine bakar.. gözleri parlayarak gülümser.. aşkla
N:kollarında uyanmak kadar güzel bir şey var mı..
Nefise uzun uzun izler kocasını.. uyurken daha da çekici oluyormuş, onu anlamıştı.. ve daha masum..
N:seninle uyumak.. seninle uyanmak.. seni uyurken izlemek..
Gülümseyerek yavaşça yaklaşır.. Elini yüzüne koyar.. çok hafif okşar.. uyandırmadan okşar..
N:seni bir daha kaybetmemek için elimden geleni yapıcam.. ama bir daha sensiz olmucak..
M:istesen de olamazsın
Nefise'nin yüzü değişir, şaşırır.. Muzaffer'e bakar.. Muzaffer'in gözleri kapalıdır.. Nefise doğrulur..
N:Muzaffeeeer
Muzaffer gözlerini açar, çapkınca güler..
N:sen uyumuyor muydunMuzaffer muzipçe gülümser..
M:günaydın bitanemNefise kaşlarını çatar, kızmış gibi bakar..
N:numaracı.. uyuyor numarası yaptın di mi.. ben de seni uyuyor sandım..
M:öyle güzel konuşuyordun ki bölmek istemedim..Tavırlı tavırlı..
N:çok kötüsün Muzaffer çoookMuzaffer güler.. Nefise'yi kendine çeker.. Nefise üzerindedir artık.. yüzüne gelen saçlarını kulağının arkasına iter.. aşkla bakar..
M:demek uyurken izliyorsun beni
Nefise tavırlı tavırlı konuşur..
N:evet
M:demek bir daha benden vazgeçemezsin
N:evet!Muzaffer derin bir oh çektikten sonra..
M:canım.. canım benim..
N:soytarıMuzaffer kaşlarını çatarak bakar.. bıyık altı gülmeyi de ihmal etmez..
M:Nefiiiise
N:hııM:sen kilo mu aldın ağırlaştın bayağı
Nefise'nin yüzü değişir, şaşırır.. hemen doğrulur.. Muzaffer'in üstünden kalkar.. yatağa oturur, Muzaffer de çaktırmadan gülerek doğrulup, oturur.. Battaniye Muzaffer'in belindedir..
N:kilo mu almışım
M:ağırlaşmışsın ama bence kilo değil der imalı imalıN:nasıl yani e ne o zaman
Muzaffer sırıtarak ve imalı imalı bakar.. Nefise anlar.. yüzü değişir.. kızarır.. panik halde..
N:aa hayır.. hayır hayır.. ya hayır değilim
M:emin misin
N:eminim Muzaffer..Muzaffer güler..
M:bence hamilesin..Dudağını sıkarak gülümser..
M:hem nerdeyse bir aydan fazla geçti ilk gecemizdenNefise kaşlarını çatar..
N:ya hayır değilim
M:tamam değilim diyorsan değilsindirNefise kendini de ikna etmeye çalışır..
N:yok yok değilim
M:e tamam bir şey demedim.. o gece olmadıysa bu gece olmuşturNefise daha da şaşırır .. gözleri açılır..
N:ya MuzafferMuzaffer sırıtkan, geceden de keyfi yerinde köftehorun..
M:ne.. ikimiz de sağlıklı insanlarız.. tedbir amaçlı bir şey yaptığımızı da hatırlamıyorum yani neden olmasın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!