Bölüm ~ 35Nefise ile Muzaffer uyanmıştı.. Aslında Nefise Muzaffer'den biraz daha erken uyanmış, kollarında uyuduğu kocasını izliyordu.. sonra toparlanır.. Muzaffer de uyanmıştı artık.. uyandığında Nefise yoktu.. gecenin verdiği huzurla gülümser.. yataktan yavaşça kalkar..
Kahvaltıya geçerler. Aysun'la Mertle kahvaltı yaparlar. Muzaffer çocuklarla şakalaşıp durur.. arada Nefise'ye de çapkınca bakışlar atıyordu.. Nefise hayran hayran izler onları.
Çocuklar okula gider. Muzaffer'le Nefise başbaşa kalır. Zaten istedikleri de buydu.. her ne kadar Nefise belli etmese de en çok o istiyordu..
Muzaffer'in pansumanının yapılması lazımdı.. yapmak için de bir hemşire gelir. Muzaffer yatağında uzanıyordu.. Nefise de baş ucunda ayaktaydı.. aşkla birbirlerini izliyorlardı..
Kapı açılır. İçeri çok güzel bir hemşire girer. Nefise'nin gülümseyen yüzü değişir. Hemşireye baştan aşağı bakar. Muzaffer hiç oralı olmaz. Gözü de aklı da Nefise'deydi.. Hemşire içeri gelir.
H:merhaaba ben Asu
Nefise soğuk ve bozuk bir şekilde dişlerini sıka sıka merhaba der.
Muzaffer nezaketen gülümser..
M:merhaba hoş geldiniz
A:hoş bulduk. Ben pansumanınızı değiştirmeye geldimNefise bu durumdan hiç ama hiç hoşlanmamıştı..
N:Cemil bey yok mu iki gündür o geliyorduA:onun işi olduğu için beni gönderdiler. Başlayalım mı Muzaffer Bey
Hemşire gözlerine bakar.. kendini garip hisseder.. farkında olmadan Muzaffer'den etkilenir. Bakışları değişir.
M:başlayalım lütfen de hemen bitsin
A:canınız mı acıyor yoksa der gülerekMuzaffer de gülümser..
M:e acıyor tabi canımNefise çıldırır. Muzaffer'e ters ters bakar, Asu pansumanı açar bir elini de Muzaffer'in karnına koymuştu. Nefise o eline bakar. Kollarını birbirine kenetler. Dudağını ısırır. Ayağını ritmik bir şekilde yere vurur..
A:evet başlayalım
Muzaffer tabi dercesine kafa sallar. Kadın pansumanı yapmaya başlar. Arada Muzaffer'e bakıyordu. Muzaffer de Nefise'ye aşkla bakıyordu. Nefise garipti ama henüz anlamamıştı..
H:pansumanınız tamam şimdi de masaj da sıra
Nefise'nin yüzü değişir sinirlenir.. ağzı yarım açık şekilde
N:ne masajı
H:anlayamadımN:ne masajından bahsediyorsunuz hanımefendi
Muzaffer Nefise'ye bakar, Nefise'nin kıza bakışına bakar. Anlam vermeye çalışır.. sonra bakışları değişir.. Anlar.. Nefise kızı kıskanmıştı.. Bıyık altından güler.. damarına basmak için
M:biz başlayalım hanımefendi
Nefise çıldırır..
N:masaj falan denmedi bana benim bilgim yok
H:siz Muzaffer Beyin neyisiniz ki bilginiz olsunN:eşiyim!!
Hemşire bozuk.. hemşire şaşkın
H:eşi mi .. ben.. ben yardımcısı sanmıştım kusura bakmayınNefise daha da çıldırır..
N:hayır yardımcısı değilim. Ve fark ederseniz şu an yardımcı olan sizsinizMuzaffer Nefise'nin laf sokmasına şaşırır, hoşuna gider bu hali. Gülmemek için kendini zor tutar. Hemşire Muzaffer'e bakar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!