Girizgah..
Öncelikle herkese merhaba. Ben geldim. Böyle bir girizgâh yapmak istedim, zira sonlara gelince değil girer girmez okumanızı diledim.
Bedel'de kaldım çıkamıyorum. Uzun süredir hummalı ve yorucu bir iş hayatım var. Üzerine daha önce de belirttiğim gibi bayram ve akabinde gelen düğün (benim değil 😁 ) yorgunluğu bölüm yazmamı engelledi. Aslında olayları toparlayıp final yapmayı düşündüm ama işin içinden çıkamadım. Hooop her şey ortaya çıktı Nefise gerçeği öğrendi, e hamile de barıştır, kurtul olsun istemedim. Bu aceleye gelmiş final her şeyden önce size ve benim kendi hayal dünyama saygısızlık olurdu.
Toparlayamadım. Toparlamaya çalıştım, indirebildiğim kadar indireyim, ne ayrılıkları devam etsin, ne de beklentiyi düşürsün dedim o da olmadı. Çünkü atılması gereken adımlar vardı. İlerde keşke geçiştirmeseydim demek istemem. Adımlar atılmalı bundan sebep. Onları attırıp, ardından finale yürücem. Ki hakkımdır, ki hakkınızdır.
Velhasılı kelam, bu üç dört bölümde her şeyi çözmeyi planlıyorum. Ama bu NefMuz severler ve ayrılık sevmeyenler için hoş olmayacak üç dört bölüm olcak. Tavsiyem odur ki okumayın. Ben size her şeyin bittiği bölümü haber veririm. Ordan devam edersiniz😏😏. Çünkü zaten toparlamakta güçlük çekiyorum, kafam hepten karışır.
Girizgahı uzattım. Çünkü bana söveceksiniz, biliyorum. Sövmeyin hak verin. Dört en fazla beş bölüm sonra bitecek her şey. Sadece sabır. Ve ayrıca bölüm şu vakit gelir, sakın geç kalma erken gelir bilmiyorum. Çünkü daha Kafes bile bitmedi. Ben nerelere gidem. 🤦♀️
Beni anladığınıza inanıyor ve dahi anlayışınız için çok teşekkür ediyorum. Ben elimden geleni yapıyorum. Burası benim hayal dünyam. Sizi misafir ettiğim için ziyadesiyle bahtiyarım. Daim ola..🤗
Ve dahi ne diyorduk?
.............
Bölüm 79
Nefise ve Muzaffer villaya gelmişler, arabanın içinde duruyorlardı.. Muzaffer yol boyu karısından gözlerini ayırmazken, Nefise başını cama yaslamış, yol boyu da gözleri dolu dolu dışarıyı izlemişti..
Nefise yüzüne bakmadan kapıya elini atar.. aşağıya iner.. Muzaffer de hemen peşi sıra iner.. Nefise ona döner..
N:nereye?
M:ben de geliyorum.. burda kalıcam..
Nefise kaşlarını çatar..
N:seninle uğraşmaya bile halim yok..Muzaffer başını eğip, endişeyle bakar..
M:ne oldu sana böyle.. neyin var senin..N:yok bir şeyim.. benden uzak dur senden başka hiç bir şey istemiyorum..
Muzaffer derin bir nefes alır.. elindeki paketi uzatır.. Nefise kaşlarını çatarak bakar..
N:ne bu?
Muzaffer çekinerek..
M:telefonunu suya düşürmüşsün..Nefise dik dik Muzaffer'e bakar.. konuşmak bile istemiyordu şu an.. telefonu ifadesiz bir şekilde alıp, içeri doğru yürümeye başlar..
Muzaffer Nefise'nin garip olduğunun farkındaydı ama yapacak birşeyi yoktu.. peşi sıra içeri gider..
Herkes salondaydı.. Nefise ile Muzaffer'i görünce ayağa kalkarlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEDEL
RomanceOtoriter bir iş adamı (Muzaffer) ve çocukları için her şeyi göze alan (Nefise) bir annenin yalanlarla, sırlarla dolu aşkı.. Bedel.. Herkes üzerine düşen Bedel'i ödeyecek!