Son Bi Gece

1.4K 49 219
                                    


Bölüm 73

Nefise Perihan'ın yanındaydı.. bahçede renkli yastıkların üstünde durduğu sedirde, rengarenk çiçeklerin arasında oturuyorlardı.. Nefise elinde ki çay bardağını sıkı sıkıya kavramıştı.. öylece duruyordu.. Perihan pür dikkat Nefise'ye bakıyordu.. hafifçe tebessüm eder..

P:boşanmak istemiyorsun değil mi?

Nefise başını hızla kaldırıp Perihan'a bakar.. ne diyeceğini bilmiyordu.. inkar etmekten başka bir yol bulamayınca..

N:yo.. yani hayır.. tabi ki istiyorum.. nerden çıktı bu Perihan Abla..

Perihan Nefise'nin elinde ki çay bardağını yavaşça alır, masaya bırakır.. Nefise'nin ellerini anne şefkatiyle tutar..

P:itiraf et kızım.. sen Muzaffer'in boşanma isteğine şaştın kaldın.. çünkü biliyorsun.. o hiç vazgeçmedi.. yine gelir diye umuyordun.. istiyordun.. e adam boşanalım diyince kaldın işte böyle..

Nefise bakışlarını kaçırır..
N:boşanıcaz işte.. ötesi yok ki..

Perihan başını hafif yatırıp bakar.. hüzünle tebessüm eder.. o sırada Fatih de evin girişinde duruyordu.. Nefise'yi görünce yanlarına gelecekti ama ister istemez kulak misafiri olmuş, dinliyordu..

P:Nefisee.. kızım.. istemiyorsun sen boşanmak..

N:aldattı o beni.. çocuğumu kaybettim onun yüzünden.. hayatımızı bi anlık..

Nefise yutkunur.. gözleri dolmuştu.. sesi çatallaşır.. burnunu çekerek aynı ses tonuyla devam eder..

N:mahvetti Perihan Abla.. ben bu adamla neden evli kalmak istiyim..

Perihan Nefise'nin saçını kulağının arkasına iter.. tekrar elini tutar.. iyice sarar.. okşar..

P:çünkü içinde bir yerlerde hala Muzaffer'in masum olduğuna inanıyorsun.. yoksa tabi ki bunlar affedilcek şeyler değil.. ve tabi ki boşanma sebebi.. ama doğruysa..

N:ben gözlerimle gördüm ama..

Perihan hafif güler..
P:e o zaman aç davayı.. neyi bekliyorsun.. madem inanıyorsun.. eminsin.. boşan..

Nefise çocuk gibiydi.. gözlerini kapatır.. ağlamamak için dişlerini sıkar.. kendi çaresizliğine isyan ediyordu adeta..

N:Muzaffer'i kendimden uzak tutmam lazım..

Nefise'nin artık gözlerinden yaşlar süzülüyordu.. Perihan fark edince üzülür, çekip göğsüne bastırır.. Nefise, Perihan'ın göğsüne iyice sinerek, çatallaşan sesiyle ağlaya ağlaya..

N:ama ondan uzak durmak istemiyorum.. nefret ediyorum ondan, ama uzak durmak istemiyorum..

Perihan göğsünde ki Nefise'nin saçlarını okşarken, Fatih bahçenin girişinde öylece kalmıştı.. Nefise'nin hala kendisini aldattığına inandığı adam için bu şekilde ağlaması üzmüştü Fatih'i.. nedendi bilmiyordu, ama üzmüştü..

Nefise başını kaldırıp, gözlerini siler.. çocuk gibi burnunu çeker.. Perihan şefkatle bakar..

N:boşanıcam ondan.. sonra napıcam bilmiyorum Perihan Abla..

P:kızımm..

Nefise ıslak gözleriyle gülümser..
N:beş tane çocuğum var.. beş tane Perihan abla.. 40 küsur yaşındayım.. sayısız şey yaşadım.. ama ben ilk kez aşık oldum.. ben bu yaşıma, çocuklarıma bakmadan ilk kez aşık oldum..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin