Mahkeme

1.8K 42 229
                                    

Bölüm 80

Sessizliğin ve nefretle bakışların olduğu masada yaklaşık on dakikadır tek kelime edilmemişti.. Lale küçümseyici bakışlarını Nefise'ye dikerken, Nefise iğrenerek bakıyordu.. kendinden emin bir şekilde geriye yaslanır..

N:başlıcak mısın artık, beni neden çağırdın, bunca zaman sonra..

Lale dalga geçer gibi sırıtır.. kısalttığı bal köpüğü saçlarını geriye savurur.. kırmızı ruju ve makyajıyla çok çekici görünüyordu.. Nefise Muzaffer'in ona dokunmuş olduğunu düşündükçe daha da tiksiniyordu..

L:merak ediyorum..

Nefise neyi dercesine bakar.. Lale hafif güler.. önünde ki kadehten bi yudum alır..

L:hala boşanmadınız, daha ne olabilir sizin boşanmanız için? Muzaffer seni aldatmışken, hala benim peşimdeyken.. daha ne olsun istiyorsun Muzaffer'den boşanmak için..

Nefise öylece kalır.. hala peşimdeyken de ne demekti.. Lale kafasını sallar..

L:bilmen gereken şeyler var Nefise.. bizim Muzaffer'le ilişkimiz tek gecelik değildi..

Nefise'nin bakışları değişir.. anlamaya çalışan gözlerle bakar Lale'ye.. Lale imalı şekilde sırıtarak..

L:siz ayrıyken.. yani Muzaffer senden istediğini almamışken başladı ilişkimiz.. ben İstanbul'a döner dönmez..

Nefise'nin yüzü değişir.. öylece sabitlenir.. Lale vurdukça vuruyor, darbelerine devam ediyordu..

L:ayrıydınız.. Muzaffer de ona karşı boş olmadığımı biliyordu.. sen de yoktun.. yalnızca biz vardık.. ikimiz.. çok güzel vakit geçiriyorduk.. seninle kağıt üstünde evliyken benim evimde sabahlıyordu..

Nefise diyecek bir şey bulamaz.. sadece izliyordu.. gözünün önüne bi sahne gelir..

《 Zeynep'in istendiği gece..

Muzaffer'in telefonu çalar.. arayana bakar..
M:affedersiniz hemen geliyorum

Kalkıp mutfağa geçer.. Mert süt ister Nefise de süt ısıtmaya gider.. Muzaffer mutfaktadır. Nefise de gelir. Birbirlerine bakarlar.. Muzaffer telefonda konuşuyordur ..

M:tamam.. tamam.. yalnız değilsin sonuçta.. işim biter bitmez gelicem.. tamam diyorum.. tamam tamam gece de kalırım .. merak etme.. iyi ol da.. görüşürüz 》

Nefise derin bir nefes alır.. Lale istediğini elde ettiğini biliyordu.. gülümser.. gözlerini sinsice kısarak devam eder..

L:evliydi.. uzak durmak istedim ama o hayatımın merkezine oturttu kendini.. sürekli ilgilendi.. arkadaşlarımla bile tanıştı.. kaleyi içten fethetmek için..

Nefise yine geçmişe gider..

《 Muzaffer kaşlarını kaldırır Nefise'ye bakar
M:mesajı gördün di mi?

Nefise utanır..
N:gözüm takıldı özür dilerim..
M:önemli değil.. özür dilemene gerek yok.. bu arada evet.. erken bitti..

Nefise çekine çekine devam eder..
N:yemek mi yediniz
M:hıhım.. arkadaşlarıyla..

N:tanışma yemeği mi
M:öyle oldu uzun sürmedi zaten başım ağrıyınca kalktık..》

Nefise'nin göğsü sıkışmaya başlamıştı.. gözlerini üzgün şekilde kapatır.. Lale attığı gollerin gizli sevincini yaşıyordu..

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin