Kıskanç Karım

2.1K 61 91
                                    

Bölüm ~ 57

On gün geçmişti Nefise ile Muzaffer'in kavuşmalarından.. ilk gecelerinden.. aşk dolu sözlerinden..

Bu arada Muzaffer ayrılık döneminde işleri çok boşladığı için, işleriyle çok ilgilenmeye başlar.. gece gündüz çalışıyordu.. Bu yüzden Nefise'ye yeterince vakit ayıramamıştı..

Nefise de bu duruma üzülüyordu içten içe.. Muzaffer'in ilgisizliği üzmüştü onu.. Muzaffer işler kötüye gitmesin diye nerdeyse gece gündüz, dur durak demeden çalışıyordu.. Nefise'yi sık sık arıyordu ama uzun soluklu görüşemiyorlardı..

Muzaffer şirkette çalışıyordu.. Yanında da Lale vardı.. Nefise Muzaffer'e, Emre kafede olcak beni arama demişti.. Muzaffer de o yüzden aramamış, Nefise'nin aramasını bekler.. Aklı işte, gözü sürekli telefondaydı.. Bi ara sekreterin yanına gider.. O sırada Nefise arar.. Lale önce kapıya sonra telefona bakar..

L:niye arıyor ki bu şimdi

Tekrar kapıya bakar.. Telefonu sessize alır.. Sonra aramayı siler.. Muzaffer işini bitirip gelir.. Telefona bakar.. hala aramamıştı.. Yüzü düşer.. Lale de çaktırmamaya çalışır.

Akşam olur..

Nefise tüm gün aramadığı için Muzaffer'e kızgındı.. Odasında öylece oturuyordu.. Muzaffer'in onu eskisi kadar sevmediğini düşünürken telefonu çalar.. telefona bakar..

N:heh arıyor sonunda

Bir kaç çalıştan sonra sinirle telefonu açar..
N:evet

Muzaffer ses tonuna anlam veremez, kaşlarını çatar..
M:bu nasıl telefon açmak

Nefise hala tripli, burnu havalarda..
N:neyi varmış

Muzaffer dudağını sıkarak gülümser..
M:ben şimdi trip mi yiyorum.. Nefise sen bana trip mi atıyorsun..
N:ne alakası var

Muzaffer gözlerini devirir..
M:heh meşhur cümle "ne alakası var"
N:bir şey mi oldu Muzaffer

Muzaffer bozulur..
M:Nefise ne oluyor ne bu tavır.. Seni bir şey varken mi arayabilirim ben anlamıyorum..
N:hayır aklına gelmiş olmama şaşırıyorum da biraz
M:ne demek aklıma gelmiş olman

Nefise dayanamaz artık..
N:bütün gün niye aramadın
M:sen Emre yanımda olcak arama demedin mi
N:aradığımda niye açmadın

Muzaffer şaşırır..
M:aradığında mı
N:evet
M:görmedim canım ben görsem niye açmayayım

Nefise daha da sinirlenir..
N:bırak Muzaffer ya
M:inanmıyor musun bana

Nefise sinirli hala.. hatta çok sinirli..
N:Muzaffer sen ne kadar değiştiğinin farkında mısın
M:nasıl yani
N:açık mı konuşayım
M:lütfen

Nefise odada döne döne konuşmaya başlar.. derin bir nefes alır..
N:sen.. yani biz.. yani o gece.. işte o geceden sonra.. eskisi gibi değilsin.. eskisi kadar ilgilenmiyorsun benimle

Muzaffer öylece kalır..
M:gerçekten böyle mi düşünüyorsun

Nefise hala dönüyordu odada..
N:değil mi.. istediğini aldın.. e biliyorsun da sana aşık olduğumu.. eminsin de.. nasıl olsa seninim di mi ama önceden böyle değildin..

Muzaffer bıyık altı gülümser bu sözlere..
M:nasıldım
N:ya ayrıyken bile seni daha çok görüyordum..

Ve hala odada dönmeye devam eder..
M:işlerim var anlattım ya
N:o zaman da vardı.. özledim diyip çıkıp çıkıp gelirdin önceden

BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin